pudzieek Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 Tak sobie pomyslalem zeby w przyszlym sezonie polatac na husce po ulicach. I sie zastanawiam co musial bym przerobic zeby to nie byla porazka i teraz tak, napewno oponki jakies slicki chcialem zakupic ale nie wiem czy z przodu nie bede musial kupic szerszej obreczy bo przeciez ta jest za waska i boje sie ze jak wsadze sa waskiego kapcia to mi przod ucieknie. Zawiecho by sie przydalo inne ale nie kupie przeciez nowego czy do da rade :idea: przydalo by sie inne przlozenie wiec moze do tylu z zebatki jakies mniejsze czy przod wieszkszy?? Czy ktos na forum bawil sie moze juz w takie przerabianie lub wie cos na ten temat??Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 10 Grudnia 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 Pisaliśmy o tym nie raz.Podstawowy zestaw to:2 felgi 17-tki2 opony 17-tki (mogą być torowe deszczówki, świetnie dają radę w SM9Komplet szprychPiastyNypleDuża tarcza cham. przódTarcza tyłJeżeli zacisk nie daje rady to nowy zacisk SM na przódJeżeli zacisk daje radę do adaptor zacisk-tarczaZestaw napędowy SMKrótki błotnik dla wyglądu Cały komplet w sklepieu mininum 4.000, a gdy chcesz np porządne Excele i dobry zacisk to mozna i 6.500 zł zostawić. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 To jest w przypadku gdy ktos chce miec dwa komplety : enduro i sm Ale jak ktos juz nie bedzie latal w enduro to piasty mozna stare przelozyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 a ja tak z ciekawosci czy ktm exc 525 w wersji supermoto nadaje sie na jakies dluzsze trasy ? nie chodzi mi o to czy ja wytrzymam ale czy (jako ze jest to wyczynowe enduro) nie bede musial np. regulowac zaworow w drodze :?: :D pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 10 Grudnia 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 a ja tak z ciekawosci czy ktm exc 525 w wersji supermoto nadaje sie na jakies dluzsze trasy ? nie chodzi mi o to czy ja wytrzymam ale czy (jako ze jest to wyczynowe enduro) nie bede musial np. regulowac zaworow w drodze Wiesz, na upartego wszystko się da, ale musisz liczyć się ze: strasznymi wibracjami przenoszonymi na kierownicę, niewygodnym siedzeniem oraz co najgorsze, strasznymi shimmami, EXC podobnie jak LC4 SM łapie takie shimmy powyżej 120-130 km/h że po prostu odechciewa się szybciej jechać...pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 TAKIEGO KTM ma moj ojciec lekko jest oczywiscie przerobiony na super moto widelec upside-dow duza tarcza pozadny zacisk z przodu opony brigstona I wedłóg mnie o sie swietnie sprawuje nadrodze starszy tym czasem zapiepsza ile fabryka dala i tez sie nierzali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sempo Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Pisaliśmy o tym nie raz.Podstawowy zestaw to:2 felgi 17-tki2 opony 17-tki (mogą być torowe deszczówki' date=' świetnie dają radę w SM9Komplet szprychPiastyNypleDuża tarcza cham. przódTarcza tyłJeżeli zacisk nie daje rady to nowy zacisk SM na przódJeżeli zacisk daje radę do adaptor zacisk-tarczaZestaw napędowy SMKrótki błotnik dla wyglądu Cały komplet w sklepieu mininum 4.000, a gdy chcesz np porządne Excele i dobry zacisk to mozna i 6.500 zł zostawić. pzdr[/quote'] w/w opcje dla osób które dysponują takową kasą :| Może temat pociągnę w troche inntm kierunku, mianowicie jakich elementów/ części można użyć do przerobienia typowego enduraka o np. XR albo XT, tzn. jakich felg, zacisków itd (to co powinno być zamontowane) dostępnych na runku cześci używanych, czyli pochodzących od innych moto?? Sądze że nie wszystkich stać na to żeby pójść do jakiegos salonu kupić funkiel nówke części i zlecić najbliższemu serwisowi przeróbke. To że powstałe SM na bazie części z rynku wturnego nie musi być gorsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 kola z tarczami i zaciskami jakies 17 od scigacza. Najprawdopodobniej tez piasty i trzeba zestroic inaczej zawieszenie. Blotnik mozna zrobic samemu. Odpowiedni zestaw napedowy trzeba kupic. Najtanszy koszt a napewno lepiej po ulicy sie bedzie latalo niz endurakiem.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sempo Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 ale może jakies konkrety np. jakie najlepiej wybrać felgi które sa najlepsze, całkiem sporo SM toczy sie na kołach od GS 500, chodzi mi o tero typu porady.....z takich rad skorzysta wiecej osób, niż tylko przedstawienie surowych cen nowych komponentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 12 Grudnia 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 kola z tarczami i zaciskami jakies 17 od scigacza. Najprawdopodobniej tez piasty A wytłumaczysz mi, jak chcesz dopasować piastę w odlewanej feldze do danego motocykla? Jeżeli stanowi ona integralną część felgi, a nie tak jak w szprychowej - osobną? A jak z szerokością wahacza? A co z tarczą hamulcową i jej dopasowaniem do zacisku? No, no?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sempo Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 bo to chyba nowe trendy do SM zeby do odlewu dawać piaste :lol: ciekawe czy to umozliwia ostrzejszą jazde :roll: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 zrobic sobie odlew samemu :mrgreen: :D Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Co do piasty to napisalem "najprawdopodobniej" dlatego ze zalezy od jakiego moto i nie wiem czy wszystkie odlewane felgi maja wbudowane piasty. A jak z szerokością wahacza?to wiadome ze nie kupujesz felgi za szerokiej do wahacza. Nie bylo podane do jakiego moto wiec wypowiedz byla bardzo ogolna. A co z tarczą hamulcową i jej dopasowaniem do zacisku? No, no? Wiem ze nie napisalem o tym i moj blad lecz mialem na mysli jezeli kola, tarcze to i zaciski. Niektore zaciski pasuja do innych moto. Przepraszam :roll: ogolne pytanie > ogolna odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 zielorz napisał: a ja tak z ciekawosci czy ktm exc 525 w wersji supermoto nadaje sie na jakies dluzsze trasy ? nie chodzi mi o to czy ja wytrzymam ale czy (jako ze jest to wyczynowe enduro) nie bede musial np. regulowac zaworow w drodze Wiesz' date=' na upartego wszystko się da, ale musisz liczyć się ze: strasznymi wibracjami przenoszonymi na kierownicę, niewygodnym siedzeniem oraz co najgorsze, strasznymi shimmami, EXC podobnie jak LC4 SM łapie takie shimmy powyżej 120-130 km/h że po prostu odechciewa się szybciej jechać...pzdr[/quote'] Ja ostanio sporo jeździłem SX 520 SM z homologacją ( chłopaki z Józefowa widzieli tą maszynke). Wibracje mniejsze niz w lC4 za to kanapa i zawieszenie daje o sobie znac po 30min jazdy po miescie. Ten mototcykl jest sworzony do bardzo szybkiego i efektownego poruszania sie po mieście lub do zawodów. Na dłuższa tarse jest meczący.Co do kół to gotowe zestawy kosztują kupe kasy ale u nas ktoś zrobił husqe na SM za kwote koło 2 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 12 Grudnia 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Przepraszam ogolne pytanie > ogolna odpowiedz Yyyy nie wiem za co przepraszasz' date=' przecież to jest tylko dyskusja... :D pzdr [ [i']Dopisane: 13-12-2005, 00:18[/i] ]bo to chyba nowe trendy do SM zeby do odlewu dawać piaste No, wyszedł mi skrót myślowy, wiadomo o co chodzi - dość, a nawet bardzo, trudno znaleźć odlewaną felgę, która będzie pasowała pod każdym względem do wahacza enduraka itd. Kiedyś widziałem na allegri jakiś zestaw do LC4 i chyba były koła od jakiejść CBR. Ale i tak w grę wchodzi kupa przeróbek, jakieś tuleje itd. Dość skomplikowana sprawa, ale do zrobienia, Koszty znacznie mniejsze niż w przypadku zakupu oryginalnego zestawu SM.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.