mlodywital Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Przecztalem ten post dokladnie bo mam coś w rodzju stuknieć w przednim zawieszeniu. I doszedlem do wniosku że jednak oddam moto do serwisu.Tak chyba bedzie najbezpieczniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 młody jeśli się nie znasz za bardzo na mechanice i nie robiłeś tego nigdy to może lepiej oddaj do serisu, z frugiej strony jeśli nigdy sam nie spróbujesz to się nie nauczysz. Generalnie nie da się tam raczej nic zepsuć, możesz mieć jedynie problem by po rozłożeniu złożyć to do kupy w odpowiedniej kolejności, ale zawsze możesz pytać o cokolwiek. Po to jest to 4um. 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 A zeby przejsc od S do H to jest iles tam obrotow sruba czyli od oporu do oporu?Czy tylko wystarczy przesunac od S do H' date='niecałe pół obrotu,tam jest taka kropka na srubie.[/quote']Krecac ta srubka powinno byc slychac i czuc co pewien czas charakterystyczne klikniecie - u mnie jest to co pol obrotu (albo 1/4, nie pamietam). Tych klikniec powininenes miec kilka w obie strony (chyba ze masz juz ekstremalnie twardo lub ekstremalnie miekko zestrojone) i na ich podstawie ustawia sie zawieszenie, tak w duzym uproszczeniu. Generalnie widze, ze nie za bardzo wiesz o co chodzi, wiec moze lepiej zostaw ta regulacje w spokoju, bo krecac na czuja mozna wiecej popsuc niz polepszyc. A poradnikow odnosnie regulacji zawieszen troche w sieci jest, jakby cie to interesowalo. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tot79 Opublikowano 12 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 A masz linki do tych poradników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Wystarczy odpalic google, drugi czy trzeci wynik:http://www.superbike.com.pl/modules.php?na...=article&sid=13http://www.superbike.com.pl/modules.php?na...=article&sid=14http://www.superbike.com.pl/modules.php?na...=article&sid=15http://www.superbike.com.pl/modules.php?na...=article&sid=16 Na poczatku polecam jednak sciagnac sobie manuala do swojego moto (linki znajdziesz w dziale "Dane serwisowe...") i ustawic zawieszenie na stock. Dopiero jak cos ci zacznie przeszkadzac i nie odpowiadac to regulujemy. A jakby ktos chcial na skroty to: http://www.sportrider.com/bikes/146_susp_settings/ Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VaxS Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Ja mam takie pytanie , czy jezeli przy skrecaniu na skrzyzowaniu , kierownica praktycznie sama chce skrecic , tj musze kontrowac w druga strone i ogolnie kierownica chodzi dosc ciezko i jak puszcze kierownice na prostej to mam takie leciutkie drgania kierownicy tzn ze mam zjechane lozyska glowki ramy ? Tak mi powiedzial kolega co troche na motorach czasu spedzil jak sie przejechal... [ Dopisane: 14-12-2005, 14:29 ]up up Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.