Skocz do zawartości

łozyska głowki ramy


Tot79
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

młody jeśli się nie znasz za bardzo na mechanice i nie robiłeś tego nigdy to może lepiej oddaj do serisu, z frugiej strony jeśli nigdy sam nie spróbujesz to się nie nauczysz. Generalnie nie da się tam raczej nic zepsuć, możesz mieć jedynie problem by po rozłożeniu złożyć to do kupy w odpowiedniej kolejności, ale zawsze możesz pytać o cokolwiek. Po to jest to 4um. 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zeby przejsc od S do H to jest iles tam obrotow sruba czyli od oporu do oporu?Czy tylko wystarczy przesunac od S do H' date='niecałe pół obrotu,tam jest taka kropka na srubie.[/quote']

Krecac ta srubka powinno byc slychac i czuc co pewien czas charakterystyczne klikniecie - u mnie jest to co pol obrotu (albo 1/4, nie pamietam). Tych klikniec powininenes miec kilka w obie strony (chyba ze masz juz ekstremalnie twardo lub ekstremalnie miekko zestrojone) i na ich podstawie ustawia sie zawieszenie, tak w duzym uproszczeniu. Generalnie widze, ze nie za bardzo wiesz o co chodzi, wiec moze lepiej zostaw ta regulacje w spokoju, bo krecac na czuja mozna wiecej popsuc niz polepszyc. A poradnikow odnosnie regulacji zawieszen troche w sieci jest, jakby cie to interesowalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy odpalic google, drugi czy trzeci wynik:

http://www.superbike.com.pl/modules.php?na...=article&sid=13

http://www.superbike.com.pl/modules.php?na...=article&sid=14

http://www.superbike.com.pl/modules.php?na...=article&sid=15

http://www.superbike.com.pl/modules.php?na...=article&sid=16

 

Na poczatku polecam jednak sciagnac sobie manuala do swojego moto (linki znajdziesz w dziale "Dane serwisowe...") i ustawic zawieszenie na stock. Dopiero jak cos ci zacznie przeszkadzac i nie odpowiadac to regulujemy.

 

A jakby ktos chcial na skroty to: http://www.sportrider.com/bikes/146_susp_settings/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie pytanie , czy jezeli przy skrecaniu na skrzyzowaniu , kierownica praktycznie sama chce skrecic , tj musze kontrowac w druga strone i ogolnie kierownica chodzi dosc ciezko i jak puszcze kierownice na prostej to mam takie leciutkie drgania kierownicy tzn ze mam zjechane lozyska glowki ramy ?

Tak mi powiedzial kolega co troche na motorach czasu spedzil jak sie przejechal...

 

[ Dopisane: 14-12-2005, 14:29 ]

up up

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...