Gagee Opublikowano 3 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2003 cholercia, a może mi szkopy wcisnęli niewłaściwą zębatkę? oznaczenia:- tył: JTR300 - 47-przód: JTF296 - 15czy te liczby nie powinny być takie same (chodzi mi o te 300 i 296) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gagee Opublikowano 14 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2003 odświeżę ten temat, bo trochę zarósł:Byłem dzisiaj u znajomego mechanika, obejrzał, posłuchał i zdiadnozował:to jest normalna współpraca łańcucha z zębatką (a ja 8O ). W fabrycznej zębatce po obwodzie jest przymocowany jakiś gumowy element wygłuszający, którego nie ma w zakupionej przeze mnie - po prostu łańcuch wchodząc w zazębienie uderza o dno wrębu i stąd ten ch...owy dźwięk - ot co.Jak dla mnie to troche dziwne (no bo podczas jazdy oprócz silnika i wiatru słyszę jeszcze łańcuch - mam nadzieję, że tylko ja), ale skoro tak jest w porządku, to............. będe śmigał :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 15 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2003 Cze jak juz tak piszecie o łancuchu to co sadzicie o firmir IRIS ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Cze jak juz tak piszecie o łancuchu to co sadzicie o firmir IRIS ??? Najtańsze i najmniej trwałe łańcuchu na rynku. Z braku kasy sam musiałem taki kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Pytam sie poniewaz pod koniec sezony wymienialem zebatki i lancuch , na owym lancuchy niewiem jakiej byl firmy ale ktos mi go polecil do XJ zrobilem moze z hmmm no napewno nieprzejechalem 1000 km i tak sie naciagnal ze niebylo miejsca na wachaczu aby skorygowac ten luz. Pojechalem do serwisu i oddalem go do reklamacjii , z dostalem wlasnie IRIS no z moja doplata (roznica w cenie) .I teraz czy on mi wytrzyma z 10 tys czy zas padnie po tygodniu jazdy !!!!!!!!?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadamuss Opublikowano 21 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2003 i jak tam iris? wytrzymal czy padł? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 21 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2003 i jak tam iris? wytrzymal czy padł? pozdr No cze narazie trzyma i sie nienaciaga , zrobilemnanim w tym sezonie ponad 3tys i ani razu jeszcze niemusialem korygowac naciagu :Pi oby tak dalej :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAT Opublikowano 8 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2003 Jeśli chodzi o oznaczenia zębatek bo gdbyby te numery były niewłaściwe to po prostu nie było możliwości założenia zebatki(albo by miała luz - przód). Prawdopodobnie to cykanie ustąpi po przejechaniu paru tysięcy km, u mnie cykało jak wymieniłem samą przednią zębatkę(moto i tak idzie na sprzedaż), ale po 2000km się ułożyło i jest spokój(dość szybko ją wycięło ze względu na troszkę zużyty łańcuch, i extremalny charakter użytkowania :twisted: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.