AdamsDH Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Witam.Od jakiegos czasu mam zamiar kupic moto GSF 400. Jako, ze bedzie to moj pierwszy sprzet chcialbym prosic o rade i pomoc. Czytalem mase topicow o kupowaniu pierwszego moto itp/itd. Wiem mniejwiecej co brac pod uwage wybierajac itd. Moje pytanie dotyczy serwisu tego motocykla z lat '91 - '95. Chcialbym wiedziec jak tam wygladaja regulacje gaznikow i lozow zaworowych?Czy robi sie to na "plytki" czy moze jakos inaczej. Bandit ma 4 gary wiec i regulacji wiecej niz w takim np gs'ie 500.Jestem studentem wiec mam ograniczone fundusze i chcialbym wybrac taki motor, ktorego nie bede musial regulowac za mase kasy co 3k km.Co do gaznikow itp to moge liczyc na pomoc siostry i szwagra. Ale do nich mam 400km :-)Licze sie z tym, ze po kupnie bede musial troche poserwisowac silnik i inne czesci. Niestety nie stac mnie na nic nowszego niz '93.Dlatego chcialbym sie dowiedziec czy czesci do tego modelu sa latwo dostepne w Polsce. Dziekuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudlaty Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Witam regulacja zaworkow jest srubkowa, wiec latwo, prosto i pszyjemnie. Gazniki rowniez nie sa zbytnio skomplikowane wiec samemu da rade wyczyscic i poustawiac.. Z czesciami to nie wiem jak jest, ale 400 nie sa zbytnio popularne u nas, wiec moze nie byc tak kolorowo, ale szukaj na ebayu niemieckim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...