Skocz do zawartości

Regulacje - GSF 400 Bandit


AdamsDH
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od jakiegos czasu mam zamiar kupic moto GSF 400. Jako, ze bedzie to moj pierwszy sprzet chcialbym prosic o rade i pomoc.

 

Czytalem mase topicow o kupowaniu pierwszego moto itp/itd. Wiem mniejwiecej co brac pod uwage wybierajac itd.

 

Moje pytanie dotyczy serwisu tego motocykla z lat '91 - '95. Chcialbym wiedziec jak tam wygladaja regulacje gaznikow i lozow zaworowych?

Czy robi sie to na "plytki" czy moze jakos inaczej.

Bandit ma 4 gary wiec i regulacji wiecej niz w takim np gs'ie 500.

Jestem studentem wiec mam ograniczone fundusze i chcialbym wybrac taki motor, ktorego nie bede musial regulowac za mase kasy co 3k km.

Co do gaznikow itp to moge liczyc na pomoc siostry i szwagra. Ale do nich mam 400km :-)

Licze sie z tym, ze po kupnie bede musial troche poserwisowac silnik i inne czesci. Niestety nie stac mnie na nic nowszego niz '93.

Dlatego chcialbym sie dowiedziec czy czesci do tego modelu sa latwo dostepne w Polsce.

 

Dziekuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

regulacja zaworkow jest srubkowa, wiec latwo, prosto i pszyjemnie.

Gazniki rowniez nie sa zbytnio skomplikowane wiec samemu da rade wyczyscic i poustawiac..

Z czesciami to nie wiem jak jest, ale 400 nie sa zbytnio popularne u nas, wiec moze nie byc tak kolorowo, ale szukaj na ebayu niemieckim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

400 Bandit, dziesięcioletni, jesli nie kupiony od "znanych" rąk, na 100% będzie na tyle zmęczony, iż jego eksploatacja pociągnie Cię mocno po kieszeni. Model gażnikowo b. kapryśny, ich prawdziwa regulacja nie jest taka łatwa, wrażliwy na zmiany ciśnienia atmosferycznego, a nawet wilgotności. Jako pierwszy motocykl ZDECYDOWANIE odradzam, nie to, że by był złym modelem, ale eksploatacja w sensie ekonomicznym w stosunku do Bandit 600 pozostaje na tym samym poziomie. Także Twój wybór to BANDIT 600, przy odrobinie szczęścia kupisz go za 6 tyś do opłat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w b4 zawory i gazniki co 6000km.jak chcesz to w wawie mam goscia ktory zrobi calosc za cene ponizej 150pln.pozdro

czesci jest coraz wiecej do b4.mi wybuchl dwa miechy temu silnik to dalo rade kupic sztuke w zajebistym stanie za 8 paczek. w porownaniu z tym co bylo rok temu to coraz wiecej ciagna czterysetek z zagranicy i mozna znalezc czesci tylko trza poszukac :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...