AdamsDH Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Witam.Od jakiegos czasu mam zamiar kupic moto GSF 400. Jako, ze bedzie to moj pierwszy sprzet chcialbym prosic o rade i pomoc. Czytalem mase topicow o kupowaniu pierwszego moto itp/itd. Wiem mniejwiecej co brac pod uwage wybierajac itd. Moje pytanie dotyczy serwisu tego motocykla z lat '91 - '95. Chcialbym wiedziec jak tam wygladaja regulacje gaznikow i lozow zaworowych?Czy robi sie to na "plytki" czy moze jakos inaczej. Bandit ma 4 gary wiec i regulacji wiecej niz w takim np gs'ie 500.Jestem studentem wiec mam ograniczone fundusze i chcialbym wybrac taki motor, ktorego nie bede musial regulowac za mase kasy co 3k km.Co do gaznikow itp to moge liczyc na pomoc siostry i szwagra. Ale do nich mam 400km :-)Licze sie z tym, ze po kupnie bede musial troche poserwisowac silnik i inne czesci. Niestety nie stac mnie na nic nowszego niz '93.Dlatego chcialbym sie dowiedziec czy czesci do tego modelu sa latwo dostepne w Polsce. Dziekuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudlaty Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Witam regulacja zaworkow jest srubkowa, wiec latwo, prosto i pszyjemnie. Gazniki rowniez nie sa zbytnio skomplikowane wiec samemu da rade wyczyscic i poustawiac.. Z czesciami to nie wiem jak jest, ale 400 nie sa zbytnio popularne u nas, wiec moze nie byc tak kolorowo, ale szukaj na ebayu niemieckim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 400 Bandit, dziesięcioletni, jesli nie kupiony od "znanych" rąk, na 100% będzie na tyle zmęczony, iż jego eksploatacja pociągnie Cię mocno po kieszeni. Model gażnikowo b. kapryśny, ich prawdziwa regulacja nie jest taka łatwa, wrażliwy na zmiany ciśnienia atmosferycznego, a nawet wilgotności. Jako pierwszy motocykl ZDECYDOWANIE odradzam, nie to, że by był złym modelem, ale eksploatacja w sensie ekonomicznym w stosunku do Bandit 600 pozostaje na tym samym poziomie. Także Twój wybór to BANDIT 600, przy odrobinie szczęścia kupisz go za 6 tyś do opłat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 w b4 zawory i gazniki co 6000km.jak chcesz to w wawie mam goscia ktory zrobi calosc za cene ponizej 150pln.pozdroczesci jest coraz wiecej do b4.mi wybuchl dwa miechy temu silnik to dalo rade kupic sztuke w zajebistym stanie za 8 paczek. w porownaniu z tym co bylo rok temu to coraz wiecej ciagna czterysetek z zagranicy i mozna znalezc czesci tylko trza poszukac :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.