tom. Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 Mam pęknięcie na łączeniu w układzie wydechowym, czy to zespawać czy ewentualnie można czymś skleic, jakimś klejem epoksydowym odpornym na wysokie temperatury? Chodzi mi żeby wytrzymało to ze dwa lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 klej na 1584% odpada, tylko spawanie zależy z czego jest kolektor uniwersalne w tym przypadku będzie spawanie TIGiem i dodatkowo estetyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 Spawanie i to w specjalistycznym zakładzie (dobranie metody to materiału). Oddawałem wydechy np. z ZX-9R, zrobili to naprawdę pięknie. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom. Opublikowano 30 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 mi nie chodzi o to żeby to wygladało estetycznie bo to jest na jednym ze zgrzewów pod silnikiem, a słyszałem kiedyś o epoksydowych klejach odpornych na wysokie temperatury, tylko nie wiem jak z drganiami czy to nie pęknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 Porzuć temat kleju!!! klej to się do tapet nadaje (oj nie zawsze!) No chyba że w telezakupach widziałeś super glut do wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom. Opublikowano 30 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 Nie zupełnie, kleiłem kiedyś ramię lusterka, swobodnie do 220 km/h trzyma. Nie chce mi sie teraz go szukać żeby podac nazwe (moze jutro) ale byłem miło zaskoczony jego mocą. Sechł chyba z dobę. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Są dostępne specjalistyczne takie niby bandarze nasączone żywicami. Twardnieją w wysokich temp. ale nie na kamień! Owijasz obolałe miejsce, zabezpieczasz zaciskami lub awaryjnie drutem i z głowy. Z doświadczenia wiem, iż ten patent wymyślony na potrzeby doraźnej naprawy wydechu, przetrzyma wszystko, a na pewno naprawiany element. Wada, mała estetyka naprawianego miejsca. Odporne na dragania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom. Opublikowano 1 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 dzięki za radę M a D a F a K a. Właśnie znalazłem:http://www.upromex.com.pl/catalog/index.html?katID=36#Internet to swietna rzecz.Czy ktoś wie do jakiej temperatury rozgrzewa się układ wydechowy w jego początkowej części, albo jaka jest temp. gazów wylotowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 W sportowym motocyklu kolektor wydechowy ok. 10 cm od wyjścia z głowicy ma temp. ok 300 st C na wolnych obrotach. Przy pełnym obciążeniu (oddawanie pełnej mocy), temp. może dochodzić do 900 st C. Największa temp. jest przy zbijaniu się spalin w miejscach łączeń 4w2 lub 4w1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom. Opublikowano 1 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Jeszcze raz wielkie dzięki :lapagora: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.