Skocz do zawartości

Przebiegi w motocyklach


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po jakim przebiegu w motocyklach typu cross,enduro silnik kończy najczęściej swój żywot?Chodzi mi tutaj o takie użytkowanie raczej bardziej endurowanie po lesie niż ostry teren i szleństwo na torze.W Yamaszce mam 15 tys jak narazie nic sie nie psuje.Jakie wy macie przebiegi?Czy możliwe jest przejechanie np 70 tys km takkim enduro jak np TT600R bez remontu silnika?A możę da rade i więcej? :D

nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najczeciej co 50 tys wymagane zajzenie do cylindra wymiana pierscieni lub tlkoka z pierscieniami mowa o 4T 600- 650 ccm ale tarfia sie ze moto i lata dluzej bez remontu o wale korbowym nic nie wiem ale zdaje sie ze bardzo ciezko zajezdzic i 200 spokojnie polata ogolnie silniki chlodzone ciecza sa bardziej zywotne od tych chlodozonych powietrzem nie wiem jak to z DR bo ma chlodnice oleju moze posrednio miedzy powietrzem a ciecza lancuch rozrzadu co 30 - 50 tys balanserow mysle ze nieco dluzej polata

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jakim przebiegu w motocyklach typu cross' date='enduro silnik kończy najczęściej swój żywot?Chodzi mi tutaj o takie użytkowanie raczej bardziej endurowanie po lesie niż ostry teren i szleństwo na torze.W Yamaszce mam 15 tys jak narazie nic sie nie psuje.Jakie wy macie przebiegi?Czy możliwe jest przejechanie np 70 tys km takkim enduro jak np TT600R bez remontu silnika?A możę da rade i więcej? [/quote']

Stary to po pierwsze zalezy od stylu jazdy, a po drugie jak ja uwielbiam to stwierdzenie zeby jezdzic jak najwiecej poki sie cos nie rozpierd*li :lol: . Trzeba robic przeglady, sluchac silnika i zmieniac wszystko na czas a nie byc "oszczednym" i czekac do ostatniej chwili, bo gwarantuje ze wtedy koszty ewentualnej naprawy beda kilkukrotnie wieksze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy od stylu jazdy.Jeden jeździ rekreacyjnie' date='a drugi daje w pi*de .Po części zalezy też czy 2t czy 4t [/quote']

No przecież powiedział jaki styl jazdy i jaki motocykl.

W którymś z aktualnych tematów jeden urzytkownik pisał że zrobił 70 tysięcy beż większej awarii. Tak samo jego znajomy na takim samym motocyklu. Mówił o jakimś dużym enduro. DR?

 

Już wiem, to pisał rumpel w temacie XT/DR?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No yamaszka to 4T a stylowi jazdy raczej bliżej do enduro niż do motocrossu,poprostu to nie jest motocykl to szaleństw,oczywiście gdzie sie da to odkręcam,no ale jak pisze,raczej po bardzo ostrym terenie nie jeżdże,nie skacze itp.Myślę że 50 tys spokojnie przejade bez jakiś większych awarii silnika,przynajmniej chciałym tyle,im więcej tym lepiej :D

nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to bylem ja. Jesli chodzi o mojego kumpla to jest pierwszym włascicielem mieszka w niemczech i tam robi przeglady, Dr jezdzi turystycznie zjezdzajac europe. Moja Dr byla serwisowana w szwajcari do 58 tys. a ja ja kupilem jak miala 61. Na wisne zmieniam Lancuszki+ sprzegło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

co do trwalosci silnikow to wszystko zalezy od tego jak kto eksploatuje silnik od jakiego producenta jest, na jakim oleju sie jezdzi, jak czesto sie go wymienia. Ja osobiscie mam KLXa 650 z przebiegiem 27000 km (95r) i juz sie klania lancuszek rozrzadu bo klepie i tez uszczelniacze zaworowe domagaja sie wymiany bo czasami dymi jak 2T. jednym moto mozna przejechac 40 tys km a tym samym typem eksploatowanym przez inna osobe mozna tylko 20 tys bez remontu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz enduro mozna latac rekreacyjnie po sciezkach' date=' ale mozna tez katowac moto po plazach, taplac sie w blocie itp, a wtedy sprzet dostaje bardziej po dupie[/quote']

 

No właśnie , ja mam takie coś jak DR 350 która już nie raz razem ze mną w błocie leżała. Może ktoś wie coś na temat trwałości tego moto ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam takie coś jak DR 350 która już nie raz razem ze mną w błocie leżała. Może ktoś wie coś na temat trwałości tego moto ??

dr z tego co wszyscy mówia jest trwałym motorem i tak jakby " bezobsługowym '' :)

lejesz wache i latasz , oczywiscie nie zapominajac o postawach czyli filtr, lanuch itp.

fabryka podaje ze wr 250f ( wysilony czterosuw ) wytrzymuje 15 000km

wiec taka dr 350 przejedzie dwa albo trzy razy wiecej :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...