Dc-Lx-Vi Opublikowano 29 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2003 Jak można odblokować dwusuwy tego typu?Pytam, bo w ofertach sprzedaży widzę np: KAWASAKI KMX 125; ok. 27 KM; ..., a na stronie oficjalnej KAWASAKI piszą, że moto ma tylko 15KM. Jak oni to robią? Czy to tylko kwestia założenia wydechu sportowego lub wyjęcia z wydechu jakichś blach ograniczających hałas i niestety też moc, czy czegoś jeszcze? A jak można odblokować czterosuwy takiej pojemności, jak np.: MZ 125 SX ?? POZDRAWIAM :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 29 Marca 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2003 Jak można odblokować dwusuwy tego typu?Pytam, bo w ofertach sprzedaży widzę np: KAWASAKI KMX 125; ok. 27 KM; ..., a na stronie oficjalnej KAWASAKI piszą, że moto ma tylko 15KM. Jak oni to robią? Czy to tylko kwestia założenia wydechu sportowego lub wyjęcia z wydechu jakichś blach ograniczających hałas i niestety też moc, czy czegoś jeszcze? A jak można odblokować czterosuwy takiej pojemności, jak np.: MZ 125 SX ?? POZDRAWIAM :!: W duwuswach jest kilka blokad, w zależności od producenta:1. Cieniutkie kolanko z kolektora wydechowego, przechodzące w tłumik końcowy2. Ograniczenie na manetce gazu3. Przestrojony gaźnik - zamontowane dysze fabryczne4. Sitko wspawane na końcu tłumika5. Tu wpiszcie to, o czym zapomniałem, a mam prawo bo walnąłem 6 browców...W rezultacie odblokowania zwiększasz moc moto średnio o 50 procecent - np moja 400tka, ma w dowodzie rej (za homologacją, jakieś 23 KM, a w praktyce ponad 50 KM) Uwaga! Każdorazowa ingerencja w jakikolwiek z elemnetów ograniczających moc oznacza utratę gwarancji (traciłem taki kilkakrotnie - za każdym zakupem nowego KTMa, również czterosuwa z blokadą). Albo zwiększenie mocy, albo gwarancja. PS - nie wiem co to jest MZ 125 SX. Takie MZtki wychodziłły kiedyś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dc-Lx-Vi Opublikowano 30 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2003 Dzięki :!: A MZ 125 SX jest nowy motocykl MZ enduro:4-suwchłodzony cieczą1-cylindrowysingelDOHC4 zawory na cylinder124ccm11kW (15KM) / 9000 obr/minrozstaw osi 1440masa 133kgvmax: 105 km/hk. przód: 21"k. tył: 18"wys. siodła 860mm Alem się naprodukował tych danych, a zresztą zobacz to moto na http://www.motocyklemz.pl/125_sx.html POZDRAWIAM :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DeTe Opublikowano 31 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2003 No właśnie. Mam taką dziwną sprawę w mojej DT'ce, że przy maksymalnym odkręceniu gazu, silnik nie przekracza 8000 obr/min. A aż niewarygodne wydaje mi się, abym nie mógł go "rozkręcić" do 10 000 obr/min. Jaka to może być blokada i czy aby ją zdjąć potrzeba jakiejś dużej ingerencji w silnik? Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 31 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2003 wlasnie jak moze byc zblokowana yamaha dt 80 czy 125?moze ktos wie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 31 Marca 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2003 ŁeeeeeeeeeeeeeeeeeeDominik dał plamę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jak wy to robicie że jesteście w stanie wlać w siebie 6 browarów? To były małe Warki Strong po 0,33 litra. Hmmmm, łojjjjćććć, jak to piknie wchodziło :lol: :lol: :lol: Anim się obejrzał i po sześciopaku. A z MZtką naprawdę nie wiedziałem, nawet na trzeźwo - ale zawsze mówiłem, że mam wybiórczą i empiryczną wiedzę, a nie książkową czy gazetową ;) Teraz już wiem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 31 Marca 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2003 PS - pamiętajcie moim mili (pewnie pamiętacie), że zdejmując ograniczniki z nowych motocykli lub motorowerów automatycznie traci się gwarancję. W ten sposób już kilka moich KTMów wyjeżdżało prosto z salonu, tyle że bez gwarancji :? Także trzeba pomyśleć, zanim w nowym się coś nagrzebie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.