Skocz do zawartości

Problem z Virago xv 750


Solo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jezeli kabel i fajka na swiecy nie dzialajacego cylindra sa dobre i po zamianie swiec miedzy soba dalej ten sam cylinder nie pali to trzeba sprawdzic co sie dzieje z paliwem.

1 pytanie, czy swieca wsadzona z dzialajacego cylindra jest mokra czy sucha ?

Odpowiedz na to pytanie wskazuje co dalej robic.

Nie wierze w za wyoki poziom i zalewanie swiecy - taka swieca odezwala by sie na wyzszych obrotach, bardziej prawdopodobny jest brak paliwa.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

W mojej byłej kochanej XV750 rocznik 93 kłopoty z "tylnym" garem przy rozruchu typu późniejszy "zaskok" lub nierówna praca było znakiem rozsynchronizowania gaźników i konieczności wyregulowania ich.Działo się to średnio między 8 a 10 tys. kilometrów.Instrukcja zalecała w moim roczniku synchro co 6 tys km i wymiane świec też co 6 tys. km co było lekką przesadą bo świece normalnie wytrzymywały 12 tys i wymieniałem je dla zasady.Synchro starałem się przeprowadzać przy 8 tys. km gdyż do tego momentu nic się nie działo ale nauczony doświadczeniem wiedziałem że to górna granica gdzie powyżej tego przebiegu może coś się zacząć dziać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...