Nitomen Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 do dalekiej turystyki najlepiej V-ke single maja dosc brutalny charakter jak singla ze starszych modeli polecam KLR 650 bardzo popularne na zachodzie a w szczegolnosci w USA turystyczne Enduro zdolne do wjechania w teren no ale pisac mozemy.... ile massz kasy na moto ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutomb Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Kolega zamierza podrozowac solo czy z plecaczkiem??? W mniejszych enduro pasazer bedzie narzekal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfonso Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Osobiście bardzo podoba mi sie transalp miałem okazję pojeździć w minionym sezonie, kawał motocykla sam myślałem o zakupie, bym polecał roczniki 93 i w górę. Obecnie śmigam Dominatorem 650 w singlu jest wysokim motocyklem i wcale nie takim lekkim, ostatnio zatankowałem pod korek waga da się wtedy szczególnie odczuć, super dźwięk silnika bardzo mi się podoba, wygodna kanapa, za kierownicą wygodnie, można obniżyć na amorku ja jestem wysoki i się do tego nie odzywałem. Osiągów kosmicznych on nie posiada, ale jak dla mnie wystarczy. Zależy też ile masz kasy na zakup motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Ja tez mam 173 wzrostu i na wysokich sprzecikach daje rade- chociaz na poczatku nie bylo latwo- np kiedys przejezdzalem przez row na DR 400Z i moto zgaslo posrodku - zeby dostac do podloza musialbym miec z 2,5 metra wzrostu:-))) no i gleba, ale sam sobie bylem winien- najezdzalem jak pierdola- zmienilem technike jazdy- na troszke agresywniejsza i jest OK rowy mi nie straszne. Teraz mam BMW Dakar wlasnie obnizana(dla kurdupli) i kombinuje jak ja podwyzszyc:-))) Janek.A moze BMW F 650?(nie- nie moją- za bardzo mi sie podoba). Wiem kto sprzedaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki st Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 A ja mam 174 cm i kupiłem XTZ750 po 10 latach przerwy po jednym sezonie uważam że wzrost nie jest problemem.Powiem nawet ,że jestem z tego motorka bardzo zadowolony.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zikko Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Temat mega stary ale odświeżę. Przeglądając podobne tematy wyselekcjonowałem kilka interesujących motocykli i przeanalizowałem ich wady/zalety (moim zdaniem). Jako, że interesują mnie turystyczne enduro z zacięciem terenowym pomijam tutaj kwestie czysto turystyczne, jestem bardzo ciakawy waszych opinii: 1. Yamaha XTZ 750 Super TenereZalety:- dobrze sobie radzi w terenie- silnik- dwa gary 70 KM- wg opinii posiadaczy - niezawodna- wygodna, pakowna, duży bak- atrakcyjna cena- wygodna pozycja za kierownicą nadaje się w trasy po kilkaset kilometrówWady:- dostępne tylko strasze modele ostatni rocznik to chyba 96- spalanie (tutaj różne opinie ale opinie wahaja sie miedzy 7 a 10 L)- niska dostępność na rynku Motocykl wazy 240kg i jest dość wysoki co może stanowić problemy dla niższych/slabszych. 2. BMW GS 650 DAKAR / APRILIA PEGASO STRADAZalety:- dobrze radzi sobie w terenie- waga na sucho 180kg- solidnie wykonany, niska awaryjność- szeroki zakres roczników (duży przedział cenowy)- wygodna pozycja za kierownicą- Spalanie ok 6L, BMW podobno nawet mniej- wygodna pozycja za kierownicą nadaje się w trasy po kilkaset kilometrów Wady:- mała moc - 50KM- jednocylindrowy silnik (niski zakres obrotów)- średnia dostępność zamienników części - orginalne dość drogie. 3. KTM 950 AdventureZalety:- silnik, V2 moc prawie 100KM - dobry w terenie- jak na tego typu sprzęt waga na suchu - bardzo dobre zawieszenieWady:- cena: produkowany od 2003 co roku wprowadzane jakies poprawki nowszy model to spory wydatek- niewygodna kanapa wyklucza dalsze podróże - porzebna wymiana na inna ;) bardzo fajny opis użytkownika (jankes): http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/106738-990-adv/page__view__findpost__p__1317700 4.BMW R 1200 GS Adventure Zalety:- najlepszy turystyk z całej stawki- marka BMW wykonanie i niezawodność na najwyżzym poziomie bajery itp- Moc 109KM, 2 garyWady:- Cena, koszty utrzymania- Waga, poręczność Jak starczy weny to może jeszcze coś dorzucę do listy, może komuś się przyda... sam na przyszły sezon będę coś wróżyl pewnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmino Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Ja kilka lat jeździłem Pegaso - zwykłą nie Strada. Jeśli chodzi o wady to warto dopisać problemy z zapłonem po dłuższym postoju w niskich temperaturach. Poza tym to zaskakująco dobry motocykl turystyczny. Dociągnęliśmy razem do Murmańska i z powrotem bez najmniejszej usterki. Przez pięć lat eksploatacji zepsuły mi się jakieś drobiazgi. Chyba najlepszy stosunek ceny do jakości. Na listę dopisałbym: BMW F 800 GSTriumph Tiger 800 XC Cytuj http://baryswiata.blogspot.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creawe Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 ja mam 180 wzrostu i nie odczuwam bym miał problemy z wysokością siedzenia lub problemów z wejściem na motor lub zejściem z niego , mój kuzyn ma honde cr 250 i jest wyższa od mojego kata i bez problemu na nią wchodzę.. , może to kwestia przyzwyczajenia.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jendrke Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 może i ty wchodzisz na super lekką crkę, ale jeśli ktoś jest niski itp. to ciężko mu jest zazwyczaj siedząc na nim kiedy musi się pochylić, aby dostać ziemi.Porównanie crki do zatankowanego do pełna i obładowanego turystyka jest chyba nie na miejscu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Mam strade i szczerze nie widze jej w terenie :) Co do spalania to okolo 5-6 L zalezy. Mocy dla mnie ma malo by isc na kolo itd :) Chociaz jakos sobie ludzie nia radza. Wazy nie tak wiele ale w porownaniu z hard enduro do ktorych przywyklem to kolos :) Uzywam jej tylko do jazdy po szosie i jak mowilem srednio widze ja w terenie. Plus ze jest na wtrysku i kopa moim zdaniem ma niezlego. Mala predkosc max bo okolo 176 nia wyciaglem. Zle sie nadaje w teren moim zdaniem dlatego ze nie jest tak elastyczna jak typowe enduraki. Nie mozna jej na 2 biegu przytrzymac na niskich obrotach bo zgasnie albo szarpie. Powod to 1 gar no ale w husce 410 tego n ie bylo czy to 2 czy 3 bieg. Plus dla mnie taki ze jest ladnie wykonany i wyroznia sie. Po szutrowych drogach to nia jezdzilem ale to kazdym motocyklem sie praktycznie da jezdzic :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.