Strzalek Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Mój znajomy wymienia tłok co pół sezonu bo jeżdzi zawodowo na crossie. To chyba bardzo kiepsko jeździ, bo mój sąsiad który też jeżdzi w zawodach zmienia co 10-12 godzin jazdy czyli srednio raz na miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endurek Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 On tym motorem nie jeździ na zawodach. Na zawody ma z Czeskigo klubu nowy motor bodajrze CRF450 z 2004/5 roku. Tylko ćwiczy od czsu do czasu na nim (na RM 125) w domu, a że jeździ ostro to tłok mu sie szybko kończy :buttrock: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Mój znajomy wymienia tłok co pół sezonu bo jeżdzi zawodowo na crossieJakie moto ma??Oprócz tej CRF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endurek Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Napisałem.Ma suzuki RM125 z 96 roku i szuka jakiejść 250 napszykład CR250, bo wtedy by nie musiał tak pałować tej RM i by miał drugiego swojego crossa do treningów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 Kurde po co kupować crossa do spokojnej jazdy :?: A setką spokojnie da się jechać max 50-60km/h na szóstym biegu' date=' bo później silnik dostaje kopa i już się nie jedzie spokojnie bo moto cały czas chce przyspieszać i jest bardzo nerwowe.Ja już się rozglądam za tłokiem bo niedługo stuknie 40 godzin i silnik rozbieram. Napiszę gdzieś w jakim stanie był cylinder jak go zdejmę.[/quote']Zgodnie z obietnicą remont po 40 godzinach (dałem kumplowi na warsztat bo u siebie nie mam warunków) Nikasil nie wytarty, nie ma rys, (w jednym miejscu są 2 smugi poniżej pracy tłoka, ale nie da się ich wyczuć.Widać je na tym zdjęciu http://www.bikepics.com/pictures/480780/Z innych stron jak dla mnie bez zarzutów:http://www.bikepics.com/pictures/480779/http://www.bikepics.com/pictures/480778/Tłok miał już spory luz na sworzniu, do wymiany jest też łożysko łba korbowodu, czyli 40h to raczej max w setce. Selekcja B ale zakładam już większą bo ten ma wyczuwalny luz gdy jest założony. O ile większą okaże się jak dam cylinder do szlifierni zeby mi pomierzyli dokładnie.Tłok:http://www.bikepics.com/pictures/480781/http://www.bikepics.com/pictures/480782/Łożyska wału i korbowodu nie wymagają wymiany (zero śladów zużycia)Tarcze sprzęgłowe, te z korkiem mieszczą się w wymiarach podawanych przez manual, stalowe ok, ale aluminiowe mocno zużyte-chyba że ten próg to normalna rzecz?http://www.bikepics.com/pictures/480796/W każdym razie opłaca się brać teamowe motocykle po zawodnikach, przynajmniej wiadomo że były prawidłowo serwisowane (większość części typu łożyska czy simmeringi w silniku wygląda na nowe, prawdopodobnie zmieniane razem z tłokiem przy poprzednim remoncie)Silnik: http://www.bikepics.com/pictures/480777/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.