Skocz do zawartości

cr 125


Grzes
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak jezdzisz po lesie nie caly czas maks gaz to tlok i na 50-70 godzin ci starczy spokojnie.

 

Wspólczuje potem kupić taki motocykl. 30 godzin to jeżdzi amator a do 15 to zawdonik. Zresztą co ja będe sie produkował skoro i tak wiecie lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie twierdze ze wiem lepiej i nie mowie zeby sprzedac komus moto z takim tlokiem. Wiem ze producent daje 8 godzin gwarancji na tlok, ale moim zdaniem przy jezdzie amatorskiej po czasie ktory podalem w poprzednim poscie w wiekszosci przypadkow nic sie nie dzieje. Przy wymianie mierzyszy cylinder ewentualnie selekcje wiekszy tlok i smigasz dalej. Prawda ze przy zmianie tloka co 15-30 godzin moto cierpi najmniej a moze wcale ale niewszystkich ktorzy jezdza czesto stac na taka wymiane. A gadanie "jak nie masz kasy nie kupuj crossa" nie ma sensu bo a noz ten gosc kupi jednak sprzeta (mimo ze nie ma pojecia o kosztach a wszyscy mu to odradzali) i stwierdzi ze jednak starcza mu na czesci i paliwo, bedzie jezdzil i moze cos osiagnie.

A tak to odrazu niech kupi komarka i odpycha sie nogami bo bedzie tylko opony musial wymieniac i naprawiac amortyzatory :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Koszt naprawy jednego biegu to cos okolo 300zł' date='[/quote']

 

A skąd taka kwota? Przy naprawie skrz6ybi wymienia się zawsze dwa tryby na jeden bieg plus wodzik. Koszt trybów to minimum 400 zł, wodzik minimum 120. Do tego komplet uszczelek, koszt wyjęcia i włożenia silnika, złożenia wszystkiego, płyny. Taka naprawa to minimum absolutne na poziomie 700 zł.

A z remontami jest tak, że jak jedno się tknie, to coś obok zaraz się sypie. Zawsze tak jest w starych gratach.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzalek_t : i tak zawsze sprzedajcy mowi ze tlok,korba itp. itd. -nowka, albo ze ma 2 h przejechane, a w rzeczywistosci ma przejechane.... xx godzin.A z wymiana tloka, to trzeba pilnowac, zacznie slabnac czy cos to rozebrac zmierzyc(tlok,cylinder) i jak zajdzie potrzeba wymienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja ci proponuje lepiej taka starsza ale wydaje sie w lepszym stanie widac ze zadbana pozatym mialem taka tylko 125 naprawde kozacki motor nie do zajechania a rocznikiem sie nie sugeruj w tej aukcji poprostu wlasciciel nie oszukuje co do roku

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=72571587

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe sam chcialem kupic ta Honde ;) Gadalem z gosciem to mowil ze na 4 jedzie tylko na wolnych obrotach a jak sie doda wiecej gazu to kreci w miejscu , ale chwalil sie ze przerzuca odrazu z 3 na 5 :) A pozatym to on chce zania 2500zl. :) Pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom nie ukrywam że utrzymanie crossa nie nalezy do najtańszych sam posiadam Cr 125 z 97' i dzięki bogu trafiła mi się w niemczech cr która miała nowy calutki cylinder,tłok i wszytskie flaki w silniku.Nie wspominając o nowych klockach i innych pierdołach.Na wszytskie części niemiec pokazał mi rachunki.Łożyska w kołach na dzwigni wachacza miałem nówki.Teraz po 15H jazdy łożycha w kołąch do wymiany tak samo na dzwigni.Nom i trzeba liczyć oprócz tego co napisał Strzałek...benzyne tak się tylko wydaje.Ale piją sobie sporo crossy 125ccm.Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...