Skocz do zawartości

Kawasaki KLR600 nie chce zapalić!


SiwyKLR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Posiadam Kawasaki KLR600 z 1991 roku i od pewnego czasu mam z tym motocyklem same problemy :P :P

Na początku motorek ciężko odpalał a teraz w ogóle nie chce zapalić,

iskra na świecy jest, założyłem nową świece,

gaźnik czyściłem już 3 razy, dodam, że gaźnik

mam założony od Suzuki Dr czy jakiego innego motocykla (kawe już kupiłem z takim gaźnikiem).

Tata mnie ciągnoł samochodem, próbowaliśmy ją odpalić i dosłownie nic, nawet w tłumik nie strzeliła :D

Co może jej być :?: :?:

Ma ktoś jakiś programik, instrukcje obsługi, schemat elektryczny tego motocykla :?: :?:

Z góry dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie dostaje paliwa, ja miałem tak w swoim po zimie i nie wiem co było tego przyczyna.

Zrób tak:

Wyjmij filtr powietrza, między filtrem a krućcem do gaźnika zazwyczaj jest taka siateczka. Nabież w strzykawkę paliwa i wstrzyknij na ta siateczkę (nie żałuj paliwa ale beż przesady) i teraz odpal.

Jeżeli zagada to trzymaj ją na obrotach, ktoś może wstrzykiwać przez jakiś czas paliwo na siatkę aby nie zgasła. Postaraj się na chwilę pożądnie ją wkręcić aby zassało z gaźnika.

U mnie po takiej operacji było wszystko ok, jeżeli u Ciebie nawet nie zagada to może z rozrządem jest coś nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli zagada to trzymaj ją na obrotach' date=' ktoś może wstrzykiwać przez jakiś czas paliwo na siatkę aby nie zgasła. Postaraj się na chwilę pożądnie ją wkręcić aby zassało z gaźnika.

[/quote']

 

....tylko pożądnie... pod czerwone pole 8O :-D :D i poczekaj aż ci korba wyjdzie bokiem :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam manuala od 600 ale po Niemiecku sprawdz rozrzad moze sie przestawil z tym gaznikiem to hm moze byc to jego wina i najprawdopodobniej tak jest jaki to typ :?: moze byc uszkodzone ssanie zawory ustawione prawidlowo (tzn masz luz) nie zalewa ci go czasem :?: albo cos z zaplonem ale jak widze moto jakies kombinowane :/ wiec i nie spodziewa jsie ze bedzie dzialac bezawaryjnie :|

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i ja podobnie miałem z KLR 250 , ciężko palił zimny, dobrze jak był rozgrzny. I co się okazało , nie gażniik i inne rzeczy (którew regulowałem) , tylko upalone zawory ssące , weź sprawdż.(Dobrze się pisze ,ale ale trzeba wyjąć silnik , co zrobiłem w końcu,konstrukcja podobna )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....tylko pożądnie... pod czerwone pole i poczekaj aż ci korba wyjdzie bokiem

 

Co wniosłeś do tematu swoją wypowiedzią' date=' bo wydaje mi się że g*wno 8O[/quote']

 

pisząc odpowiedź na tego posta czuje, że zniżam sie do Twojego poziomu... ale wsumie właśnie chciałem ci moją wypowiedzią delikatnie zasugerować, że chyba jednak nie dokońca przemyślałeś swoją radę co do "pożądnego" wkręcania zimnego silnika.... i tyle... sądze, że takie rady niekoniecznie mogą przysłużyć się do rozwiązania problemu ... więc to Ty nie zawiele wnosisz do tematu..

 

nie zaśmiecajmy już.. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podałem mu do gaźnika benzyne strzykawką, próbowałem zapalić to tylko w tłumik strzelił nic więcej :?

Pare razy niby zaskoczył ale tylko na sekunde :D

Ręce opadają a najgorsze w tym wszystkim jest to że odpala się ją z kopa :) ;) ;)

Motor czy był zimny czy ciepły tak samo mi odpalał.

Przyjechałem w piątek do domu, zgasiłem go, postawiłem w garażu a teraz nie chce zapalić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie nie masz mozliwosci zalatwienia orginalnego gaznika :?: sprawdz czy ssanie dziala prawidlowo mozliwe ze padl impulsator ale w ciemno nie ma co pupowac ,sprawdzales zawory :?: bo tez czesto przy gaszeniu potrafia sie przestawic z powodu wyciagnietego lacuszka ale uszkodzonego napinacza

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odrec gorny korek od lewej pokrywy wykrec swiece i poloz na silnik wlacz zaplon teraz niech ktos naciska starter a ty kukaj czy w momencie kiedy w tym okienku co wykreciles korek jest kreska pionowa bedzie iskra na swiecy

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba jednak nie dokońca przemyślałeś swoją radę co do "pożądnego" wkręcania zimnego silnika

 

Rozumiem że dla posiadacza plastika wkręcenie na obroty znaczy nie mniej niż do odcięcia zapłonu. :-D

Chodziło mi bardziej o odkręcenie manetki na chwilę aby aby podciśnienie powstające w gaźniku pociagneło mocniej paliwo' date=' silnikowi nic się nie stanie.

Zamiast komętować posty innych może doradzisz chłopakowi co ma zrobić aby maszyna odpaliła.

 

bo tez czesto przy gaszeniu potrafia sie przestawic z powodu wyciagnietego lacuszka ale uszkodzonego napinacza

 

Dobrze gada, u mnie też rozrząd przestawił się kiedyś podczas gaszenia.

A nie blokuje się kopniak?

Jeśli tak to tłok spotyka się z zaworami.

Jeżeli nic nie pomoże to zdejmij poprostu pokrywę zaworową i sprawdz czy rozrząd się nie przestawił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...