SiwyKLR Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 WitamPosiadam Kawasaki KLR600 z 1991 roku i od pewnego czasu mam z tym motocyklem same problemy :P :P Na początku motorek ciężko odpalał a teraz w ogóle nie chce zapalić,iskra na świecy jest, założyłem nową świece, gaźnik czyściłem już 3 razy, dodam, że gaźnik mam założony od Suzuki Dr czy jakiego innego motocykla (kawe już kupiłem z takim gaźnikiem).Tata mnie ciągnoł samochodem, próbowaliśmy ją odpalić i dosłownie nic, nawet w tłumik nie strzeliła :D Co może jej być :?: :?: Ma ktoś jakiś programik, instrukcje obsługi, schemat elektryczny tego motocykla :?: :?: Z góry dziękuje za pomoc.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Może nie dostaje paliwa, ja miałem tak w swoim po zimie i nie wiem co było tego przyczyna.Zrób tak: Wyjmij filtr powietrza, między filtrem a krućcem do gaźnika zazwyczaj jest taka siateczka. Nabież w strzykawkę paliwa i wstrzyknij na ta siateczkę (nie żałuj paliwa ale beż przesady) i teraz odpal.Jeżeli zagada to trzymaj ją na obrotach, ktoś może wstrzykiwać przez jakiś czas paliwo na siatkę aby nie zgasła. Postaraj się na chwilę pożądnie ją wkręcić aby zassało z gaźnika. U mnie po takiej operacji było wszystko ok, jeżeli u Ciebie nawet nie zagada to może z rozrządem jest coś nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Jeżeli zagada to trzymaj ją na obrotach' date=' ktoś może wstrzykiwać przez jakiś czas paliwo na siatkę aby nie zgasła. Postaraj się na chwilę pożądnie ją wkręcić aby zassało z gaźnika. [/quote'] ....tylko pożądnie... pod czerwone pole 8O :-D :D i poczekaj aż ci korba wyjdzie bokiem :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 mam manuala od 600 ale po Niemiecku sprawdz rozrzad moze sie przestawil z tym gaznikiem to hm moze byc to jego wina i najprawdopodobniej tak jest jaki to typ :?: moze byc uszkodzone ssanie zawory ustawione prawidlowo (tzn masz luz) nie zalewa ci go czasem :?: albo cos z zaplonem ale jak widze moto jakies kombinowane :/ wiec i nie spodziewa jsie ze bedzie dzialac bezawaryjnie :| Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marknt Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 i ja podobnie miałem z KLR 250 , ciężko palił zimny, dobrze jak był rozgrzny. I co się okazało , nie gażniik i inne rzeczy (którew regulowałem) , tylko upalone zawory ssące , weź sprawdż.(Dobrze się pisze ,ale ale trzeba wyjąć silnik , co zrobiłem w końcu,konstrukcja podobna ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyss Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 napisz coś więcej, jak gasł, czy odpalał ciepły, wypadały zapłony - wtedy można coś więcej powiedzieć.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 ....tylko pożądnie... pod czerwone pole i poczekaj aż ci korba wyjdzie bokiem Co wniosłeś do tematu swoją wypowiedzią, bo wydaje mi się że g*wno 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 ....tylko pożądnie... pod czerwone pole i poczekaj aż ci korba wyjdzie bokiem Co wniosłeś do tematu swoją wypowiedzią' date=' bo wydaje mi się że g*wno 8O[/quote'] pisząc odpowiedź na tego posta czuje, że zniżam sie do Twojego poziomu... ale wsumie właśnie chciałem ci moją wypowiedzią delikatnie zasugerować, że chyba jednak nie dokońca przemyślałeś swoją radę co do "pożądnego" wkręcania zimnego silnika.... i tyle... sądze, że takie rady niekoniecznie mogą przysłużyć się do rozwiązania problemu ... więc to Ty nie zawiele wnosisz do tematu.. nie zaśmiecajmy już.. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiwyKLR Opublikowano 10 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Podałem mu do gaźnika benzyne strzykawką, próbowałem zapalić to tylko w tłumik strzelił nic więcej :? Pare razy niby zaskoczył ale tylko na sekunde :D Ręce opadają a najgorsze w tym wszystkim jest to że odpala się ją z kopa :) ;) ;) Motor czy był zimny czy ciepły tak samo mi odpalał.Przyjechałem w piątek do domu, zgasiłem go, postawiłem w garażu a teraz nie chce zapalić ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 pewnie nie masz mozliwosci zalatwienia orginalnego gaznika :?: sprawdz czy ssanie dziala prawidlowo mozliwe ze padl impulsator ale w ciemno nie ma co pupowac ,sprawdzales zawory :?: bo tez czesto przy gaszeniu potrafia sie przestawic z powodu wyciagnietego lacuszka ale uszkodzonego napinacza Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 Sprawdz przede wszystkim kat wyprzedzenia zaplonu...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfonso Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 Mój NX pali też ciężko jak jest zimny, przyczyną u mnie jest stary akulmulator który nie ma dużo siły na rozruch, po podłączeniu prostownika na 5 min odpala od ręki, jak jest gorący silnik nie ma problemu z odpaleniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiwyKLR Opublikowano 11 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 Sprawdz przede wszystkim kat wyprzedzenia zaplonu...:mrgreen:Zrobił bym to ale nie wiem gdzie w tym silniku jest zapłon :roll: :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 odrec gorny korek od lewej pokrywy wykrec swiece i poloz na silnik wlacz zaplon teraz niech ktos naciska starter a ty kukaj czy w momencie kiedy w tym okienku co wykreciles korek jest kreska pionowa bedzie iskra na swiecy Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 chyba jednak nie dokońca przemyślałeś swoją radę co do "pożądnego" wkręcania zimnego silnika Rozumiem że dla posiadacza plastika wkręcenie na obroty znaczy nie mniej niż do odcięcia zapłonu. :-D Chodziło mi bardziej o odkręcenie manetki na chwilę aby aby podciśnienie powstające w gaźniku pociagneło mocniej paliwo' date=' silnikowi nic się nie stanie. Zamiast komętować posty innych może doradzisz chłopakowi co ma zrobić aby maszyna odpaliła. bo tez czesto przy gaszeniu potrafia sie przestawic z powodu wyciagnietego lacuszka ale uszkodzonego napinacza Dobrze gada, u mnie też rozrząd przestawił się kiedyś podczas gaszenia.A nie blokuje się kopniak? Jeśli tak to tłok spotyka się z zaworami.Jeżeli nic nie pomoże to zdejmij poprostu pokrywę zaworową i sprawdz czy rozrząd się nie przestawił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.