Bacher Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Witam Zmienilem do swojego Simsona tuningowy cylinder i glowice ze sklepu internetowego Kemot. Wszystko bylo wporzadku przez pierwsze kilkaset kilometrow gdy sie docieral ale teraz co kilkadziesiad kilometrow zrywa klin na magnecie. Co moze byc przyczyna i jak moge sobie z tym poradzic? Pozdrowienia Bacher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LU-cash Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Moze byc wał krzywy, mogą tez byc wyśmigane kanały na klin. W obu przypadkach raczej trzeba nowy wał, choc, moze dało by sie zregenerować jakos. Jest troche wariantów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hornet Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Dokrecaj mocno koło magnesowe a jak nie to bedzie rowek na wale wycharatany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 A z czego dorabiasz (kupujesz) nowy klin ?? Może jest za miękki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 czeeeee Teoretycznie wpust nie przenosi zadnych obciążeń .. służy tylko do jednoznacznego montażu . Przyczyn zrywania wpustu moze byc kilka 1. zbyt słabe dokrecanie magneta2. zużyty stożek (ktory przenosi cale obciążenie)3. niewymiarowy wpust ktory uniemozliwia prawidłowe osadzenie magneta na stozku rada na 1 i 3 przypadek jest oczywista , natomiast w przypadku zużytego stożka mozesz probowac to delikatnie dotrzec pastą do zaworow (DELIKATNIE), co kiedys opisywał Pipcyk !! Jezeli to nie pomoze to zostaje wymiana wału :) pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrobel Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 posprawdzaj te otwory na klin w magnecie i wale , mi przez to w motorynce zrywalo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Czy klin chodzi lekko? Nie powinien w żaden sposób trzymać koła, bo jeśli to się na nim opiera to będzie go ścinać. W romecie, odkąd przeszlifowałem klin i wyrównałem delikatnie wyszczerbienia na wale (otwór był rozbity i materiał wybrzuszył się) i kole magnesowym nie zerwało klina, a magneto rozbierałem dziesiątki razy od tamtej pory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Witaj!Powodów może być kilka.Ja miałem tak samo.Kilka razy miałem za słabo dokręcone koło magnesowe, a za innym razem poprostu magneto mi się rozklekotało. Tam na nitach. Kupiłem nowe( używane) było gut przez jakiś czas. ale było krzywe i sie czasami blokowało... 8O a następnie kupiłem nowe( nowe ) i do teraz jest super :D Pozdro KszyHoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 ja miałem kiedyś w simsonie magneto na klej przyklejone :? 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrobel Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 ja miałem kiedyś w simsonie magneto na klej przyklejone Confused Shockedpomyliles tematy , w dziale enduro jest temat o patentach ;) ;) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SimsonFun Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Jedna z przyczyn zcinania klinow moze byc luz na łozyskach lub simmeringach... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodi Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Miałem tak samo dawno dawno temu jak simsonem śmigałem . Niektórzy mają racje . Ale ja dorobiłem sobie klina z twardego materiału (może być stary dobry klucz od roweru :-D to działa) i do dziś (chodz sprzętem nie śmigam).Skuteczne . Cytuj " Im więcej jeżdzę tym mniej czuję się motocyklistą " . "The Nightrider, that is his name. The Nightrider. Remember him when you look at the night sky". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 czeee Jedna z przyczyn zcinania klinow moze byc luz na łozyskach lub simmeringach... Aleś Chłopie dojeb... z tymi simmeringami :-D :-D Jezeli mi łopatologicznie wytłumaczysz jaki wpływ ma zużycie simmeringów na ścinanie wpustu to wypijemy na to konto flachę :-) Łożyska tez w sumie nie mają nic do tego (no chyba ze są juz strasznie rozklekotane .. ale to i tak mało prawdopodobne ze przez to wpust w sprawnym połaczeniu stożkowym byl scinany ) pozdrawiam herflik ps . metoda z dorabianiem twardego wpustu to półsrodek... choc moze i skuteczny :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 A nieprościej było by własnoręcznie dorobić lekko nadwymiarowy klin ? Uciąć kawałek śruby, potem przeciąć go na pół, żeby powstał półksiężyc, czy co tam ma być. Polecałbym śruby o twradości powyżej 9. Kumpel tak w motorynce robił i jeździ do dzisiaj na swoim klinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacher Opublikowano 6 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Dzieki za rady.Postaram sie odpowiedziec na kilka pytan: kliny kupuje nowe i juz sie zastanawialem nad ich jakoscia, wczoraj znowu mi zerwalo i uznalem ze sprobuje gdzie indziej kupic nowy. Na pewno nie jest to sprawa simeringow ani lozysk ;) Simeringi nic do tego nie maja a lozyska mam nowe wysoko obrotowe z KOYO. Magneto jest w cale wporzadku :D Pozostaje wal i mysle ze wlasnie w nim tkwi problem. Klin siedzi w otworze dosc luzno (przypominam sobie nawet dlaczego - robota kuzyna ktory staral sie go jakis miesiac temu wyciagnac. Od tego czasu zrywanie sie nasililo).To zmienmy troche temat dyskusji. Czy da sie jakos zregenorowac ten otwor? Czy pozostaje mi tylko wymiana calego walu i wydatek rzedu 120 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.