Skocz do zawartości

pytania dot. simsona s51 enduro


blablabla
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

to jest mechanika tu nie ma czego na 100 % ja ci muwie ze moze ci tłok puchnac (wraz z wzrostem temperatury material z którego jest zrobiony tlok rozszerza sie i w skutek wzrostu tarcia tloka w gładz tuleji cylindra moc silnika slabie <tarcie go hamuje> ) jest to spowodowane zlym materialem z jakiego zostal zrobiony tłok (tak to jest jak sie patrzy tylko na cene :D ) ja nie widze co moze miec wspulnego zaplon do straty mocy ? co nagle zanika co 2 iskra czy jak? (wersja lopatologiczna)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czeeeeee

 

Zadam teraz proste pytanie :-) gdy motorek sie zagrzeje wyłaczasz ssanie ?

Ja Twoje problemy z motorkiem zrozumialem tak .. na zimno zapala bez problemu (z ssaniem?) .. potem po kilku kilometrach traci moc i gasnie przy puszczeniu gazu (ssanie wyłaczone?).. przy probie odpalenia na gorącym silniku cieżko zaskakuje(i znow .. ssanie właczone?)

 

Jezeli na pierwsze pytanie odpowiedziales twierdząco to calkiem mozliwe ze to jest jednak przycieranie tłoka (ew. cewka WN wariuje), ale z tego co zdążyłem sie zorientowac w temacie Twojej wiedzy z mechaniki lepiej daj to poprostu do obejrzenia komus kto sie zna :-)

 

pozdrawiam herflik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm zimny silnik odpalam ze ssaniem (jak odpali to wylaczam) i troche problemy sa (ale mniejsze niz po jezdzie)

 

a po jezdzie prawie w ogole nie zapala (ssania nie wlaczam). dopiero za ktoryms razem (tak za 4-5) odpala (ale gaz troche krece). no i tak musze co chwila krecic, bo jak nie to obroty spadaja i gasnie ponownie :evil:

 

a tlok gdzie jest? w cylindrze? bo na wiosne mam zamiar wymieniac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tlok gdzie jest? w cylindrze? bo na wiosne mam zamiar wymieniac

Wiesz... Chyba sam raczej nie zmieniaj tego tłoka :-D Jak kolega wyzej mówie, lepiej daj go do obejrzenia jakiemus mechaniorowi lub komuś kto ma doświadczenie z simsonem :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w Simsonie (troche wyjechane częśći przy mechanizmie zmiany biegów) jak chcę wbić trójkę, to musze dać trochę stopkę na dół, a potem do góry. Luz jest pomiędzy każdym biegiem, ale najłatwiej go wbić pomiędzy 1 a 2. Pomiędzy resztą biegów się pojawia jak za słabo wbijasz biegi. Nie chodzi o to, żeby kopać w stopkę, ale musi to być ruch zdecydowany. Co do odpalania to zależy to do wielu rzeczy. U mnie zdjęcie głowicy spowodowało to, że zamiast palić od 1-2 kopa pali od 4-5. Co do tego, że gaśnie to masz źle ustawione wolne obroty. Jeśli nie chcesz, żeby zgasł, to musisz troszkę gazu dodawać. Co do puchnięcia tłoka to jest to raczej niemożliwe, bo cylinder przecież też puchnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...