MiND Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 to jest mechanika tu nie ma czego na 100 % ja ci muwie ze moze ci tłok puchnac (wraz z wzrostem temperatury material z którego jest zrobiony tlok rozszerza sie i w skutek wzrostu tarcia tloka w gładz tuleji cylindra moc silnika slabie <tarcie go hamuje> ) jest to spowodowane zlym materialem z jakiego zostal zrobiony tłok (tak to jest jak sie patrzy tylko na cene :D ) ja nie widze co moze miec wspulnego zaplon do straty mocy ? co nagle zanika co 2 iskra czy jak? (wersja lopatologiczna) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 czeeeeee Zadam teraz proste pytanie :-) gdy motorek sie zagrzeje wyłaczasz ssanie ?Ja Twoje problemy z motorkiem zrozumialem tak .. na zimno zapala bez problemu (z ssaniem?) .. potem po kilku kilometrach traci moc i gasnie przy puszczeniu gazu (ssanie wyłaczone?).. przy probie odpalenia na gorącym silniku cieżko zaskakuje(i znow .. ssanie właczone?) Jezeli na pierwsze pytanie odpowiedziales twierdząco to calkiem mozliwe ze to jest jednak przycieranie tłoka (ew. cewka WN wariuje), ale z tego co zdążyłem sie zorientowac w temacie Twojej wiedzy z mechaniki lepiej daj to poprostu do obejrzenia komus kto sie zna :-) pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blablabla Opublikowano 7 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 hmm zimny silnik odpalam ze ssaniem (jak odpali to wylaczam) i troche problemy sa (ale mniejsze niz po jezdzie) a po jezdzie prawie w ogole nie zapala (ssania nie wlaczam). dopiero za ktoryms razem (tak za 4-5) odpala (ale gaz troche krece). no i tak musze co chwila krecic, bo jak nie to obroty spadaja i gasnie ponownie :evil: a tlok gdzie jest? w cylindrze? bo na wiosne mam zamiar wymieniac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LU-cash Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 a tlok gdzie jest? w cylindrze? bo na wiosne mam zamiar wymieniacWiesz... Chyba sam raczej nie zmieniaj tego tłoka :-D Jak kolega wyzej mówie, lepiej daj go do obejrzenia jakiemus mechaniorowi lub komuś kto ma doświadczenie z simsonem :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blablabla Opublikowano 7 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 znaczy mowiac wymieniac mialem na mysli zrobic to u mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p20 Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Na mechanika duzo kasy wydasz, jedz lepiej do KrzyChulesa, bo widze ze z tego samega miasta jestescie, on wezmie troszke taniej :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 U mnie w Simsonie (troche wyjechane częśći przy mechanizmie zmiany biegów) jak chcę wbić trójkę, to musze dać trochę stopkę na dół, a potem do góry. Luz jest pomiędzy każdym biegiem, ale najłatwiej go wbić pomiędzy 1 a 2. Pomiędzy resztą biegów się pojawia jak za słabo wbijasz biegi. Nie chodzi o to, żeby kopać w stopkę, ale musi to być ruch zdecydowany. Co do odpalania to zależy to do wielu rzeczy. U mnie zdjęcie głowicy spowodowało to, że zamiast palić od 1-2 kopa pali od 4-5. Co do tego, że gaśnie to masz źle ustawione wolne obroty. Jeśli nie chcesz, żeby zgasł, to musisz troszkę gazu dodawać. Co do puchnięcia tłoka to jest to raczej niemożliwe, bo cylinder przecież też puchnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Może pytanie oczywist ale jednak je zadam: Czy lejesz olej do paliwa?? :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blablabla Opublikowano 8 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 tak, leje 100ml + 5ml uszlachetniacza na 5l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.