Fazi_Gdańsk Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 Witam ponownienurtuje mnie problem spadku mocy po rozgrzaniu silnika. Słabiej się wkręca nawet na luzie. Czy może być to objaw podpartych zaworów?Czy wystarczy tylko ich regulacja? Pozdrawiam ps. Poza tym motor pracuje równo, nie prycha nie kaszle :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Możlie, ze masz popodpierane zawory, nie trudno oto w GS. Ja najczęsciej z popodpieranymi zaworami spotykałem się w Kawach, np. zx6r, zzr 1100. A co najciekawsze zawsze na zaworach dolotowych (mniej nagrzane, ale poddawane większym szokom termicznym). Objawami podpartych zaworów jest utrudniony rozruch, mniej stabilna praca na biegu jałowym oraz lekkie strzały (cyknięcia) w układ dolotowy, oraz oczywiście spadek mocy zwłaszcza w dolnym zakresie obrotów. Powinienneś oddać sprzęta do jakiegoś warsztatu i czekać na diagnozę. PS. Zawór, raz dość mocno przegrzany traci odporność temperaturową, co przyśpiesza jego ścieranie oraz ubijanie( nie zapomnijmy że zawór przy każdym rychy posuwisto zwrotnym wykonuje obrót o jakieś 1.5 stopnia aby docieral się do gniazda) a co za tym idzie w przyszłości zamiast 6 tyś z właściwym luzem zaworowym przejedziesz 2 i znowu będziesz miał popodpierane zaworki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_Gdańsk Opublikowano 3 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Z symptomów jakie zaobserwowałem wynika że czegoś mu brakuje tak jakby nie dostawał paliwa lub powietrza. Może być zapchany filtr powietrza? Bo chyba gdy silnik jest ciepły potrzebuje więcej powietrza do pracy? Czy w gsie regulacja zaworów odbywa się za pomocą płytek? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Tak płytki. Nie jest jednak konieczne zdejmowanie wałków. Nie zaszkodzi też sprawdzenie reszty (f. powietrza itp - zawsze jest to najprostsza czynność). A jak z olejem w silniku, jest odpowieni poziom ? Może go poprostu przegrzewasz ?? Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_Gdańsk Opublikowano 3 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Poziom Oleju jest ok, sprawdzam w zasadzie co drugą jazdę. Będę musiał sprawdzić jeszcze układ paliwowy czy gdzieś coś nie jest przytkane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.