Domel Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 Może mi ktoś powiedzieć jaka jest różnica(oprócz ceny)w tych 2wskażnikach :( 1. http://www.louis.de/_20be47b16a7261b0cbec9...tnr_gr=10034300 2. http://www.louis.de/_20be47b16a7261b0cbec9...tnr_gr=10034127Można takie rzeczy kupić gdzieś w Polsce?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokoko Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 wczoraj to gdzies widzialem i bylo do bardzo wielu modeli i to prawdopodobnie był larsson ale nie dam sobie ręki uciąc;/ wiem tylko ze polski serwis jakis na 96% larsson ;] jak znajde to dam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koza Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Domel, Jeden z tych wskaźników jest firmy RR, drugi MotoDetail. Ja w swojej Virago mam ten MotoDetail, Proc w Eliminatorze też (nota bene oba kupione po 15 euro jakiś czas temu). Mój sprawdza się dobrze - pokazuje temperaturę wyższą od temperatury otoczenia ;-) O termometr Proca spytaj Proca. Ja pamiętam tyle, że po jeździe na moim było około 90 stopni, u niego poniżej 50, ale to wynika z różnic konstrukcyjnych motocykli. Gdzie kupić w Polsce? Nie mam pojęcia. Poszukaj sklepów, które sprowadzają rzeczy z Luisa. Pamiętam, że w Łodzi było kiedyś kilka. Pozdrawiam, Koza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokoko Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 no wreście znalazłem : http://moto-akcesoria.pl/index.php?cPath=21_181_182 mam nadzieje że będzie do Twojego modelu :) [ Dopisane: 05-11-2005, 09:29 ]ale chyba nie ma do Twojego modelu ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Różnice we wskazaniach mojego termometru i w Yamasze Kozy wynikają z tego że jego silnik jest chłodzony wiatrem a mój cieczą do tego dochodzi to, że jego ma długi bagnet sięgający oleju a mój ma krótki (ze względu na kosz sprzęgłowy)W moim przypadku temperatura rośnie powoli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Jesli mozna to sie podepne pod temat - jak to wyglada jesli chodzi o czujnik do tego wskaznika ?http://www.louis.de/shop/img450/10034820.JPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koza Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Procu, poza tym u Ciebie jest jeszcze chłodnica oleju, a sam termometr jest gdzieś przy skrzyni biegów, podczas gdy mój jest prawie przy samym wale korbowym. M16 - można ;-)Jak to wygląda? Montujesz na kierownicy, czy gdzie Ci odpowiada, i oglądasz temperaturę ;-)Ten termometr, który pokazujesz, jest bardziej zaawansowany technicznie niż mój i Proca i te o których mówi Domel. Mianowicie, to co jest na zdjęciu, to tylko wskaźnik. Do tego powinien być jeszcze termometr, który wkręcasz w korek oleju. Tam jest zapewne jakiś termistor, który przekazuje wartość temperatury elektrycznie do wskaźnika (tego na zdjęciu). Tak by to wyglądało na logikę. Pozdrawiam, Koza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Jak to wygląda? Montujesz na kierownicy, czy gdzie Ci odpowiada, i oglądasz temperaturę Ten termometr, który pokazujesz, jest bardziej zaawansowany technicznie niż mój i Proca i te o których mówi Domel. Mianowicie, to co jest na zdjęciu, to tylko wskaźnik. Do tego powinien być jeszcze termometr, który wkręcasz w korek oleju. Tam jest zapewne jakiś termistor, który przekazuje wartość temperatury elektrycznie do wskaźnika (tego na zdjęciu). Tak by to wyglądało na logikę. Moze nie dokladnie sie wyrazilem - wiem jak to dziala tylko chodzi mi gdzie mozna dostac czujnik do tego :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koza Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 M16, wyraziłeś się wystarczająco dokładnie, to ja mam dobry humor akurat.Gdzie dostać? W Louisie. Jak otworzysz stronę z tym wskaźnikiem o którym mówisz, na dole po prawej będziesz miał napisaneWir empfehlen zu diesem Produkt:co oznacza "do tego produktu doradzamy"I jako pierwszą pozycję maszVDO-OELTEMPERATURGEBERczyli czujnik temperatury oleju firmy VDO. W jego opisie przeczytasz, że jest wkręcany zamiast korka spustowego (przynajmniej tyle rozumiem z tego języka). Dla ułatwienia tutaj masz link. Pozdrawiam, Koza PS. Domel, poprawiłbyś swoje linki? Bo cały temat ma teraz szerokość dwóch ekranów i ciężko się czyta. Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 M16, wyraziłeś się wystarczająco dokładnie, to ja mam dobry humor akurat. Gdzie dostać? W Louisie. Jak otworzysz stronę z tym wskaźnikiem o którym mówisz, na dole po prawej będziesz miał napisane Wir empfehlen zu diesem Produkt: co oznacza "do tego produktu doradzamy" I jako pierwszą pozycję masz VDO-OELTEMPERATURGEBER czyli czujnik temperatury oleju firmy VDO. W jego opisie przeczytasz, że jest wkręcany zamiast korka spustowego (przynajmniej tyle rozumiem z tego języka). Dla ułatwienia tutaj masz link. Dzieki ogromne :)Ten czujniczek wydaje sie super tylko cena... ehhh.... :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koza Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Nie ma za co.Dla kogo drogo, dla tego drogo. Wskaźnik 50 zł, a czujnik 30 zł, tak się te ceny kształtują w stosunku do zarobków Europejczyków. Poza tym jeśli montujesz to do motocykla za 10 000 euro, to cena nie jest wygórowana. A to, że w Polsce zarabia się, jak się zarabia, to ani nie moja ani nie Twoja wina. I tak nie ma co się smucić, bo gdyby nie Unia Europejska, to dalej płacilibyśmy VAT za sprowadzone motocykle i cło od motocykli japońskich pochodzących z Europy. Pozdrawiam, Koza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Procu, poza tym u Ciebie jest jeszcze chłodnica oleju,jeszcze nie ale powoli się do tego szykuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koza Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Procu, poza tym u Ciebie jest jeszcze chłodnica oleju,jeszcze nie ale powoli się do tego szykujeNie masz? A mnie się wydawało że masz dwie chłodnice. Chyba że ta druga to była do piwa ;-) :split: Kiedyś się natknąłem w necie na opis, jak koleś zrobił chłodnicę oleju w Virago - wywiercił dziury w pokrywie filtra oleju - tym nieszczęsnym deklu, z którym miałem tyle problemów. I wyciągnął dwa przewody do chłodnicy oleju wziętej z jakiegoś innego motoru (możliwe, że XJ). Gdybym znalazł, to zapodam link. Pozdrawiam, Koza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.