evolis Opublikowano 31 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 Witam Odebralem silnik po remoncie (wymiana tloka, lozyska na wale,korbowod,uszczelki). Za piierwszym razem moto odpalilo po wlaniu troche paliwa do cylindra. Wczoraj wszystko ladnie smigalo. Pale na pych bo rozrusznik (a wlasciwie to w kostce takiej srebrnej tylko pyka) nie gada, zapewne to wina kabelka, ktory idzie od stacyjki, ida 2 a jeden za cholere nie mam gdzie podlaczyc;/ no ale ok z tym podjade do elektryka.Wczoraj po godzinie jezdzenia podjechalem pod dom i zgasilem (przed zgaszeniem wlaczylem ssanie zeby spadly wolne obroty bo dostawal chyba lewe powietrze i wolne obroty juz od wrzuceniu silnika po remoncie mial rzedu 4k) Wracam po 10 min i nie chce juz odpalic, nalalem paliwa do cylindra - nie pali. Swiece wykrecam - czarna(zapewne przez ssanie przed wylaczeniem moto) i mokra - przeczyszczona,osuszona. Ze 3 razy ulice w ta i spowrotem z kolesiem pchalem i nie odpalil;/Dzisiaj uszczelnilem filtr pow., nalalem paliwa do cylindra zeby latwiej odpalil.. proby odpalenia zakonczone fiaskiem. Swieca po wykreceniu za kazdym razem mokra. Czy ktos mi moze pomoc, potrzebuje sugestii w czym teraz szukac problemu bo juz mam dosyc, 3 dni w garazu skladania i godzina jezdzenia :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 31 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 hmmm... zawsze z tym gaznikiem ssanie wlaczasz przed zgaszeniem? czy aby napewno masz dobrze wyregulowany gaznik??? cos mi sie nie wydaje... ale oprocz gaznika to nie wiem co to by moglo byc... wyczysc go dokladnie przede wszystkim i wyreguluj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evolis Opublikowano 31 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 no tak jak napisalem mialem chyba lewe powietrze no i zeby nie gasic go z wysokich obrotow to teraz po remoncie to ssanie wrzucalem zeby troche "uspokoic".. juz polaczenie z filtrem pow. uszczelnilem. Przed wyjeciem silnika do remontu gaznik byl dobrze ustawiony i niedawno czyszczony - paliwo zapewne dochodzi skoro swieca mokra(?)Swieca jest ok bo sprawdzona w innym moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 ale może dostaje za dużo powietrza,ustaw to w gaźniku,aby mniej powietrza silnik dostawal,będziesz mial wtedy niższe obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yohnson Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 a tak w ogóle sprawdzłeś czy ma iskre?? Moze masz zle zapłon ustawiony i gazink podjez do tego mechanika co ci to robił pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evolis Opublikowano 9 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Do mechanika nie podjade bo mam 100km do szczecina, a do naprawy dalem sam silnik ;> Iskra jest, ale dzisiaj mnie pokopalo jak sprawdzalem swiece i trzymalem za fajke (czesc co nachodzi na swiece). Rozumiem,ze tak nie powinno byc ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarodawca Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Jak pokopało to masz przebicie, musisz zmienić świeice przynajmniej mi sie tak zdaje zmień na inną, a jak nie to nie wiem moze ten gaznik ale ja mialem cos podobnego w aprill kiedys i tez po odpaleniu szedł na chwile potem zgasł a potem trzeba było wyczyscic siwece bo zalana byl;a, moze uszczelki są zle założone ja miałem uszczelki do bani wiec spraw sobie to. Sprawdz sobie sam uszczelki na głowicy pzdr Jaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 kabel WN / fajka ma przebicie - wymienic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yohnson Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Jak masz jakiegos mechanika w poblizu niech ci zapłon przestawi bo sam nie dasz rady. moze byc ze po ułozeniu sie tego wszystkiego silink potrzbuje iskry w innym czasie... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evolis Opublikowano 9 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Dzieki za odpowiedzi. Zalozylem inna koncowke fajki dla sprawdzenia i stad to przebicie, wrzuce stara i sprawdze czy tez kopie :-D Zaplon jest elektroniczny, a wiec jak fajka i swieca bedzie ok to padniety modul CDI(zaplon) albo cewka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 W sprawie kopania to nie zawsze musi byc jakies przebicie. Zalezy jak zlapales fajke, czy tam przewod wn, no i jak duza jest energia. Trzeba umiejetnie to robic. Iskra szuka sobie najlepszej drogi.A ze Ty byles najlepsza to Cie pokopalo.Najlepiej jak zlapiesz sie jeszcze czegos metalowego, a druga reka fajke. Prawidlowo to nie powinno sie lapac tych rzeczy podczas pracy, tylko sprawdzasz zakladajac fajke na swiece, dajesz na mase i wtedy sprawdzasz. No a jak sie zlapiesz swiecy, czy przewodu wn blisko wtyczki czy konca no to nic dziwnego. Ja raz zdjelem fajke z jednego cylindra w uralu polozylem na cylindrze, bez swiecy.Zapalilem moto na jednym garze. To co jakis czas pojawiala sie zajebista iskra przeskakujaca z samej fajki na cylinder. No jak bym sie zlapal tej fajki to napewno by mnie niezle wytrzaslo. No a fajka nie ma zadnego przebicia. Poprostu bardzo duza energia wyladowania. [ Dopisane: 10-11-2005, 15:46 ]No i uwazaj podczas sprawdzania swiec zebys nie spierd)*$#lil modulu. Na zaplony elektroniczne trzeba szczegolnie uwazac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Po wlaczeniu ssania na cieplym silniku powinien zgasnac. Wedlug mnie cos nie tak z gaznikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzaneK Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Czy za każdym razem wlewasz paliwo do cylindra? Jeżeli tak to niedobrze. NIe dziwo ,że potem masz mokrą świecę a poza tym jak masz po remoncie to nie powinienieś kombinować. A i co do tego ssania to tylko gdy rozgrzewasz moto to włanczasz bo gdy co chwila włanczasz to bardzo ujemnie na silnik wpływa bo dostaje bogata mieszanke. Wymień przewód wysokiego napięcia, świece, przeczyść i wyreguluj gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evolis Opublikowano 11 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 Po wlaczeniu ssania na cieplym silniku powinien zgasnac. Wedlug mnie cos nie tak z gaznikiem ssanie mam regulowane i nie dawalem tyle zeby gasl. Pozniej juz nie wlewalem paliwa do cylindra a swieca i tak mokra. Wymienie przewod WN z fajka(o ile dostane bo z czesciami do aprilli wrr...)i swiece, zobacze co z tego wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 To kup fajke NGK-odpowiednik tej co masz oryginalnie i kabel WN w sklepie motoryzacyjnym. Przeciez takie rzeczy chyba niemuszą być oryginalne ... Żeby tylko były dobrej marki i niema problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.