Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

@ luk1977

po moim ostatnim szlifie , a byl naprawde niewielki tez skrzywilem kierownice na domiar zlego pekl plastik..plastik dalem do spawania..potem extra orginalny lakier i przy montowaniu calosci okazalo sie ze plastik nie jest taki jak kiedys - przy motowaniu szyby, stelaza lusterka, lusterka prawie nic nie pasowalo - jak prawa strona idelanie jak w maslo, lewa jest obecnie ponaciagan..po skrecniu calosci widac ze lewa czesc czaszy sciaga calosc w dol, widac to po brzegach szyby - lewy jesy nizej od prawego... ostatnio tez doszedlem do wniosku ze kierownica jest przekrzywiona deczko - palcami obijam o bak przy maksymalnym skrecie w leweo... takie sa skutki moze 4-5metrowego szlifa.... pisze to tak dla otuchy zebys sie nie przerazal tak swoim sprzetem...

 

masz krzywy stelaż czachy tez tak miałem nic nie pasowało a najbardziej rogi , kierownica tez patrzała krzywo ale dało sie to ustawić spróbuj odkręcić śruby w półkach które trzymaj lagi i ustawić na wprost u mnie prawie w 100% pomogło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze mi ktos powiedziec jak zlac stary olej i gdzie jest filtr oleju?

 

 

Korek spustowy jest pod silnikiem (lewa strona)... odkręcasz i olej się zlewa. Filtr jest za przed kolektorami na przodzie silnika.

Edytowane przez Occult
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja stary filtr po prostu przebijam dużym śrubokrętem i wykręcam. Idzie całkiem łatwo.

 

ZammeR jakbyś nie dawał rady to daj znać :notworthy: Od jutra do poniedziałku jestem w Poznaniu to pomogę.

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mielame wiekszy problem z odkreceniem sruby spustowej oleju..

jakies chyba lipne klucze mialem..zmiescic sie nie umialem i troche ja objechalem..

w koncu polecialem do marketu kupilem solidny klucz i sriuba odkrecila sie bez wkladania sily.... masakra dobre klucze to podstawa...chinszczyznie mowimy zdecydowanie nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, ja ostatnio jak zawalczyłem przy wymianie oleju to zerwałem gwint przy śrubie spustowej :P Także musiałem przegwintować na nowo otwór w misce olejowej. Wszystko całkiem sprawnie poszło. Przy okazji obejrzałem sobie wnętrze silnika od dołu. Trzeba się rzucić na klucz dynamometryczny żeby więcej nie mieć przygód z zerwanym gwintem :(

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam panowie kto wymieniał lub reanimował czujnik prędkości ,jakie koszty kupna nowego lub używki ??? czy to jest element rozbieralny czy można kupić jedna część dodam ze mam w swoim urwane te dwa ząbki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam panowie kto wymieniał lub reanimował czujnik prędkości ,jakie koszty kupna nowego lub używki ??? czy to jest element rozbieralny czy można kupić jedna część dodam ze mam w swoim urwane te dwa ząbki

Mówisz o tej obracającej się części wyciąganej ze ślimaka? Kupisz spokojnie to oddzielnie. Wymieniałem to u siebie w tamtym sezonie. Kosztów dokładnie nie pamiętam, ale na pewno coś do 30PLN.

Część którą dostałem w serwisie miała trochę inną budowę niż ta oryginalnie montowana, ale pasowała w sam raz. Tak na wszelki wypadek piszę, żebyś nie był zdziwiony jakby co :buttrock:

 

Co do reanimacji to mi udało się jeden ząbek przykleić zanim dostałem nową część. Zreanimowany rotor wytrzymał 160 km.

Edytowane przez Boniek

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz o tej obracającej się części wyciąganej ze ślimaka? Kupisz spokojnie to oddzielnie. Wymieniałem to u siebie w tamtym sezonie. Kosztów dokładnie nie pamiętam, ale na pewno coś do 30PLN.

Część którą dostałem w serwisie miała trochę inną budowę niż ta oryginalnie montowana, ale pasowała w sam raz. Tak na wszelki wypadek piszę, żebyś nie był zdziwiony jakby co :icon_mrgreen:

 

Co do reanimacji to mi udało się jeden ząbek przykleić zanim dostałem nową część. Zreanimowany rotor wytrzymał 160 km.

 

dokładnie to ten element gdzie tego szukać w serwisie yamahy ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie to ten element gdzie tego szukać w serwisie yamahy ????

Numer katalogowy tej części, wg fiszek to 4YR-2517G-00-00. Spokojnie zamówisz to w każdym salonie. Na wszelki wypadek niech sprzedający sprawdzi czy numer się zgadza.

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...