Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

U mnie też coś delikatnie puka, ale po wciśnięciu sprzęgła ustaje.. czy to coś poważnego?

 

W Yamahach tak głośno działają koszyczki sprzęgłowe i wg. wielu w tym względzie TTTM. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, użytkuję swój nowy nabytek już 2miesiąc i naprawdę nie mam żadnych zastrzeżeń :bigrazz: wszystko spuerrr poza tymi nieszczęsnymi lusterkami :bigrazz: Mam 184cm wzrostu i jak bym ich nie ustawiał to i tak nic nie widzę!!! Żeby coś zobaczyć muszę się się wyginać lub obracać głowę. Ostatnio nawet zmieniałem pas i mało się nie skleiłem z katamaranem :) Myślę nad lusterkami z dłuższym ramieniem, czy ktoś z was ma takie zamontowane??? A jeśli tak to czy poprawiło to widoczność??

 

PS. Jak było już o tym to sorry, ale szukałem i nic sensownego nie znalazłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, użytkuję swój nowy nabytek już 2miesiąc i naprawdę nie mam żadnych zastrzeżeń :bigrazz: wszystko spuerrr poza tymi nieszczęsnymi lusterkami :bigrazz: Mam 184cm wzrostu i jak bym ich nie ustawiał to i tak nic nie widzę!!! Żeby coś zobaczyć muszę się się wyginać lub obracać głowę. Ostatnio nawet zmieniałem pas i mało się nie skleiłem z katamaranem :) Myślę nad lusterkami z dłuższym ramieniem, czy ktoś z was ma takie zamontowane??? A jeśli tak to czy poprawiło to widoczność??

 

PS. Jak było już o tym to sorry, ale szukałem i nic sensownego nie znalazłem :)

 

Ludziska montują takie wysięgniki jak są w modelach '02-'03. U mnie np. widać niezbyt dobrze ale połowę widać i nie jest tak źle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam użytkowników forum!

 

Przez poprzedni rok do chwili obecnej jeździłem (trochę z przymusu) na Virago 700, którą obecnie sprzedałem. Teraz w garażu mam fazera 600 z 2001r. sprowadzonego z Belgii. Musze podjąć decyzję czy go zostawić do jazdy czy sprzedać. Z tego co tu przeczytałem motor jest super i taki właśnie typ motocykla w ogóle odpowiadał by mi najbardziej.

 

Problem polega na tym, że moto było stuknięte. Widziałem go po wypadku i w takim stanie go przywiozłem do Polski. Ponoć jego poprzedni właściciel wjechał nim... w drzewo. Czacha była popękana w kilku miejscach (obecnie już jest posklejana), dodatkowe popękane plastiki wewnątrz czachy wstawiłem nowe oryginalne. Martwi mnie tylko to, że ten element ramy do którego mocowana jest czacha był wykrzywiony, lampy świeciły po koronach drzew. Obecnie już to zostało lekko skorygowane, ale dalej nie jest tak jak być powinno. Ale to raczej jeszcze się jakoś zrobi. Gorzej z tym, że jak jadę to wydaję mi się, że przednie koło jest skrzywione w lewą stronę. Tak jakby też było uderzone. Nie odczuwa się żadnych wibracji czy uślizgów koła, wydaje mi się jednak, że jadąc na wprost kierownica jest lekko skrzywiona w prawą stronę. Czy Waszym zdaniem ten wypadek mógł to spowodować i czy jest możliwość sprawdzenia w serwisie czy te koła są prosto względem siebie i ramy? Czy to da się jakoś poprawić?

 

Wiem, że odezwą się teraz osoby odradzające mi moto w takim stanie, ale to w sumie moja jedyna szansa na motocykl w tym sezonie. A napaliłem się konkretnie. Z drugiej strony nie chcę komuś sprzedawać pojazdu niepewnego, niesprawdzonego.

 

Dzięki z góry za wszelkie opinie.

 

Wrzuciłem kilka fotek

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6c4ea647ab44939c.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a6b5632673dc2607.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0b108b007de0ed7c.html

Edytowane przez luk1977
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludziska montują takie wysięgniki jak są w modelach '02-'03. U mnie np. widać niezbyt dobrze ale połowę widać i nie jest tak źle.

 

Dzięki za info tak też chyba zrobię bo mam dość zmieniania pasów i myślenia jedzie coś czy nie jedzie :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie już to zostało lekko skorygowane, ale dalej nie jest tak jak być powinno. Ale to raczej jeszcze się jakoś zrobi. Gorzej z tym, że jak jadę to wydaję mi się, że przednie koło jest skrzywione w lewą stronę. Tak jakby też było uderzone. Nie odczuwa się żadnych wibracji czy uślizgów koła, wydaje mi się jednak, że jadąc na wprost kierownica jest lekko skrzywiona w prawą stronę.

Jeśli nie do końca jest skorygowane mocowanie stelaża owiewki do ramy, to skrzywienie które widzisz jest może złudzeniem po prostu? Tym bardziej, że nie odczuwasz żadnych wibracji itp.

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie do końca jest skorygowane mocowanie stelaża owiewki do ramy, to skrzywienie które widzisz jest może złudzeniem po prostu? Tym bardziej, że nie odczuwasz żadnych wibracji itp.

 

Mocowanie owiewki do ramy i sama owiewka nie są problemem, bo to można jeszcze poprawić. Wydaje mi się że jest lekko skrzywiona kierownica - wnioskuję tak na podstawie odległości mocowań kierownicy od baku, z prawej strony wydaje się być ta odległość mniejsza przez co kierownica jest lekko przekrzywiona w tą stronę podczas jazdy na wprost.

Edytowane przez luk1977
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Problem polega na tym, że moto było stuknięte. Widziałem go po wypadku i w takim stanie go przywiozłem do Polski. Ponoć jego poprzedni właściciel wjechał nim... w drzewo. Czacha była popękana w kilku miejscach (obecnie już jest posklejana), dodatkowe popękane plastiki wewnątrz czachy wstawiłem nowe oryginalne. Martwi mnie tylko to, że ten element ramy do którego mocowana jest czacha był wykrzywiony, lampy świeciły po koronach drzew. Obecnie już to zostało lekko skorygowane, ale dalej nie jest tak jak być powinno. Ale to raczej jeszcze się jakoś zrobi. Gorzej z tym, że jak jadę to wydaję mi się, że przednie koło jest skrzywione w lewą stronę. Tak jakby też było uderzone. Nie odczuwa się żadnych wibracji czy uślizgów koła, wydaje mi się jednak, że jadąc na wprost kierownica jest lekko skrzywiona w prawą stronę. Czy Waszym zdaniem ten wypadek mógł to spowodować i czy jest możliwość sprawdzenia w serwisie czy te koła są prosto względem siebie i ramy? Czy to da się jakoś poprawić?

 

 

Jeśli chcesz być pewien geometrii ramy i zawieszeń to powinieneś pojechać do Yamahy na kontrolę geometrii na specjalistycznym sprzęcie wtedy będziesz znał prawdę :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz być pewien geometrii ramy i zawieszeń to powinieneś pojechać do Yamahy na kontrolę geometrii na specjalistycznym sprzęcie wtedy będziesz znał prawdę :buttrock:

 

Tak właśnie zamierzam zrobić. Jak już napisałem generalnie moto jest w dobrym stanie, jedyne co mnie martwi to właśnie ten przód. Mam nadzieje, że uda się coś z tym zrobić (jeśli rzeczywiście jest tak jak mi się wydaje) i, że sprzęt będzie 100% sprawny. Bo po przejechaniu wczoraj 30km już się prawie zakochałem :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...