Ario Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 wymień całość, szkoda łańcucha... no chyba że kupisz IRISa bo ten i tak szybko siądzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Zanim zadam pytanie w mechanice ogólnej, to może odpowie mi na nie jakiś uzytkownik "Fazera" :biggrin: Fazer 600 rocznik 2001. Jak zerkniecie na swoje głowice silnika, to zarówno po lewej jak i po prawej stronie widoczne są dwa otworki pomiedzy żeberkami. Średnica tak na oko 5-6mm. Czy ktoś wie do czego te otworki służą, czy sa tam sobie tak od parady ?? :biggrin: Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuckfrontbrakes Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Zanim zadam pytanie w mechanice ogólnej, to może odpowie mi na nie jakiś uzytkownik "Fazera" :notworthy: Fazer 600 rocznik 2001. Jak zerkniecie na swoje głowice silnika, to zarówno po lewej jak i po prawej stronie widoczne są dwa otworki pomiedzy żeberkami. Średnica tak na oko 5-6mm. Czy ktoś wie do czego te otworki służą, czy sa tam sobie tak od parady ?? :notworthy: no one sa po to aby se przepleść lancuszek zloty albo srebNY :notworthy:to jak bedzie wicher? z tymi tarczami? dwiesta to duzo kasy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 no one sa po to aby se przepleść lancuszek zloty albo srebNY :notworthy: to jak bedzie wicher? z tymi tarczami? dwiesta to duzo kasy.. Nowa tarcza hamulcowa kosztuje od 1200 do 1500 zł :notworthy: Najtanszy dobry zamiennik NG kosztuje 560 zł. Nie licze tarcz KEITO bo sa kiepskie. Więc 200 zł za używaną tarczę hamulcową w stanie niemal nówka, to chyba nie jest duzo. Nie namawiam, ale cena wydaje mi sie ok. I tak lezy to u mnie w garazu, więc możesz poszukać tańszej oferty, a u mnie moga jeszcze poleżeć :notworthy: Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuckfrontbrakes Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Wicher!! pytasz o te dzurki??juz ci mowie bracie to takie malutkie rynny :banghead: :banghead: co by swieczki sie nie moczyly ani kabelki :notworthy: no a masz moze jakis pomysl jak by te tarcze do londynu wyslac :notworthy: powaga...ktos na motorze sie wybiera znajomy albo cos haha myslisz ze jakis :notworthy: jestem..ja zaufam i kase ci wysle na konto jesli szczerze powiesz ze pojezdze na tej jednej tarczy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CiasnyBaniak Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 JA jeszcze wróce do napedu.W larsonie widze ze do przedu sprzedają z 14 zębami, natomiast tył już jest w zakresie od 38 do 48 zebów ( w tym zalecane 48). Czyli jak dobrze rozumiem kiedy kupie mniejszą bedzie to miało wpływ tylko na predkosc max ? Czy moze cos jeszcze?Jakiego powiekszenia tej predkosci moge sie spodziewać... w przeliczeniu na zęba :notworthy: ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEVRE Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Zrobił nam sie troche dział techniczny no i dobrze mniej jeżdzimy to przynajmniej mądrych rzeczy sie dowiemy ( myśle oczywiście o sobie ;) ) Będe wymieniała sama olej w silniku, teoretycznie wiem, ale... praktycznie ?? , czekają mnie jakieś niespodzianki. Może jakieś wskazówki :D chetnie poczytam. DZIEKI :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
match Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Zrobił nam sie troche dział techniczny no i dobrze mniej jeżdzimy to przynajmniej mądrych rzeczy sie dowiemy ( myśle oczywiście o sobie ;) ) Będe wymieniała sama olej w silniku, teoretycznie wiem, ale... praktycznie ?? , czekają mnie jakieś niespodzianki. Może jakieś wskazówki ;) chetnie poczytam. DZIEKI :biggrin: Zadnych niespodzianek, sam wymienialem w tym roku i wszystko jest dokładnie jak w instrukcji->odkręcasz śrubę (tylko nie od razu całą!!!! bo pół garażu zażyga tylko powolutku samo zacznie ciec) zlewasz olj do pojemnika, zmieniasz filtr oleju, zalewasz nowym (tu proponuje zalać mniej, odpalić i chwilke poczekać, aż nowy filtr nasiąknie, a następnie dolać ubytek :D ot i po sprawie. PZDR PS jeśli nie masz łańcucha do odkręcenia filtru polecam zwykły sznurek, owiń nim filtr kilka razy aż złapie tarcie i nie bęziesię ślizgał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CiasnyBaniak Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Zalezy czy z filtrem oleju.Do odkrecenia tego potrzebny jest specjalny klucz. - Nada sie (choć z problemamitez taki uniwersalny zrobiony z łańcucha rowerowego- ( za 6żł w tesco) , lub mozna też starego przebić na wylot srubokretem i odkrecić. Przed przykreceniem filta nasmarowac olejem uszczelke. nie ma innych niespodzianek. ASam olej to podgrzać silnik, odkrecić- wylac- zakrecić korek- wlać nowy. sprawdizć poziom - odpalić, zgasić sprawdzic poziom. Jedyna chyba rzecz na jaką trzeba uważać do siła dokrecenia śruby-korka spustowego aby nie zerwać gwintu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ladzior Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 > Do odkrecenia tego potrzebny jest specjalny klucz. - Nada sie (choć z problemamitez taki uniwersalny > zrobiony z łańcucha rowerowego- ( za 6żł w tesco) Polecam zakup dedykowanego (afaik 68mm), bo kosztuje 13zl (larsson) a bardzo ulatwiaodkrecanie i przykrecanie filtra. Szkoda sie meczyc z lancuchowymi przy tak malejroznicy w cenie. pozdr,ladzior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 WAŻNE!! Uszczelkę nowego filtra przesmarowujemy STARYM olejem ! ja odkręcam i dokręcam filtr przy pomocy skórzanego paska (wojskowy) wracając do problemu odkręconej nakrętki na zębatce mam problem bo nie idzie dokręcić nowej, bo gwint się uszkodził, ale mój mechanik będzie próbował. trzymajcie kciuki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 WAŻNE!! Uszczelkę nowego filtra przesmarowujemy STARYM olejem ! ja odkręcam i dokręcam filtr przy pomocy skórzanego paska (wojskowy) wracając do problemu odkręconej nakrętki na zębatce mam problem bo nie idzie dokręcić nowej, bo gwint się uszkodził, ale mój mechanik będzie próbował. trzymajcie kciuki!Co do dokręcenia filtra to z tego co się kiedyś dowiedzialem u dilera Yamahy to wystarczy mocno ręką dokręcić. Np. w R6 to jest proste bo filtr jest z boku. W FZS sami wiecie jak jest. Ciekawe jak u mnie pójdzie z tą nową nakrętka. Dziś zamówiłem części w Poznaniu. Daj znać jak sprawę rozwiązałeś. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 a bedzie ktoś z Szanownych Fazerowców na BORKACH?? tego roku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEVRE Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Dziekuje bardzo ;) - fajnie, że można na Was liczyć :D No to jutro sie pobawie i do spotkania na drodze ;) A gdzie te Borki i kiedy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Co do wymiany oleju, to pamietaj jeszcze żeby gleby nie podlewać starym olejem :biggrin: JA jeszcze wróce do napedu.W larsonie widze ze do przedu sprzedają z 14 zębami, natomiast tył już jest w zakresie od 38 do 48 zebów ( w tym zalecane 48). Czyli jak dobrze rozumiem kiedy kupie mniejszą bedzie to miało wpływ tylko na predkosc max ? Czy moze cos jeszcze?Jakiego powiekszenia tej predkosci moge sie spodziewać... w przeliczeniu na zęba ;) ? Kup taki zestaw jaki zaleca fabryka. Kombinując z ilością zębów nie zyskasz zbyt wiele, choćby dlatego ze już na fabrycznym przełożeniu fazer jest ekonomiczny i do tego szybki, a przyspieszenia więcej niż zadowalające :D Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.