tomek_81 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 No wlasnie ze nie zartuje, sam czytalem te oznaczenia z jego kola i taka opona tam wlazla. Z tad tez pytanie moje czy ktos eksperymentowal z oponami, moze nie na zasadzie jeszcze nie trze to wchodzi, ale ogolnie chce kupic jakas uzywke i chcialbym wiedziec czy najlepiej trzymac fabryke czy jak znajdzie sie jakas super oponka np 170/60 to brac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 No wlasnie ze nie zartuje, sam czytalem te oznaczenia z jego kola i taka opona tam wlazla. Z tad tez pytanie moje czy ktos eksperymentowal z oponami, moze nie na zasadzie jeszcze nie trze to wchodzi, ale ogolnie chce kupic jakas uzywke i chcialbym wiedziec czy najlepiej trzymac fabryke czy jak znajdzie sie jakas super oponka np 170/60 to brac? Fajnego masz kolege-pewnie uznaje on zasade ze wieksze=lepsze :icon_mrgreen: Wedlug mnie trzymaj sie fabryki i nie kombinuj. Bo jego motocykl NA PEWNO nie moze dobrze jezdzic na oponie 190 zamiast 160... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@ca Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 pytanie do posiadaczy FZS600 jakie macie kufry tylne (top case) producent / pojemność / ew. zdjecie Zastanawiam się na 42L lub 45L .. ale nie wiem czy to nie będzie kiepsko wyglądało vs gabaryty moto .. interesuje mnie coś zgrabnego .. jakieś doświadczenia w tym zakresie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 170/60/17 to max jaki możesz wsadzić na tył! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek_Czeladź Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 jakieś foty pleas... ;) bo też szukam... cena i link do sprzedającego byłby bardzo wskazany.POZDRO. www.jotte.pl Bielany Wrocławskie, cenki niestety nie mogę podać bo € znacznie inne niż w grudniu kiedy zamawiałem swoje. Fotki zapodam jak zrobię bo na razie słabe mam tylko z tel. Ale z czystym sumieniem polecam, wszystko pasuje jak w zegarku przy montażu, oczywiście kata wylatuje. Brzmienie super, nie za głośny ale słychać znacznie lepiej niż na serii. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Witam. Mam pytanie do uzytkownikow Fz-jedynki, minowicie chodzi mi o spalanie... W testach "srednie szosowe" to 5,4l i nie ukrywam ze wydaje mi sie zaskakujaco niskie. Bede wdzieczny jesli ktos podzieli sie swoimi spostrzezeniami, chodzi mi glownie o jazde bez zbytniego wkrecania do 140km/h czyli takie "weekendowe latanie" 2: czy jest wyrazna roznica w ochronie przed wiatrem po zastosowaniu wyzszej akcesoryjnej szyby (mam 190cm) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drizzt Do'Urden Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Witam, co do spalania to 7,5l jak jeżdżę spokojnie ale jestem ciężki 150kg, co do szyby to mam puig'a z pewnością jest różnica zwłaszcza na wysokości klatki piersiowej mam ok 192cm wzrostu, tak do 150km/h można jechać "sopkojnie", natomiast powyżej jak wciągnę trochę brzuch, przesunę się do tyłu :biggrin: to jestem wstanie trochę się schować za szybę i przy większych prędkościach tak łba nie urywa.. no ale na luxus to nie ma co liczyć...Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Witam. Mam pytanie do uzytkownikow Fz-jedynki, minowicie chodzi mi o spalanie... W testach "srednie szosowe" to 5,4l i nie ukrywam ze wydaje mi sie zaskakujaco niskie. Bede wdzieczny jesli ktos podzieli sie swoimi spostrzezeniami, chodzi mi glownie o jazde bez zbytniego wkrecania do 140km/h czyli takie "weekendowe latanie" 2: czy jest wyrazna roznica w ochronie przed wiatrem po zastosowaniu wyzszej akcesoryjnej szyby (mam 190cm) pzdr A jezdzisz FZ1 czy FZ1 Fazer? Ja mam 188 cm i jezdze ze standardowa szyba-z jednego prostego wzgledu:wysokie szyby po prostu mi sie nie podobaja. Co do spalania, to jak jade spokojnie do 140 km/h to w 6,5-6,8 sie zmiesci. 5,4 jest dla mnie totalna abstrakcja niemozliwa do osiagniecia w zadnych warunkach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 A jezdzisz FZ1 czy FZ1 Fazer? Ja mam 188 cm i jezdze ze standardowa szyba-z jednego prostego wzgledu:wysokie szyby po prostu mi sie nie podobaja. Co do spalania, to jak jade spokojnie do 140 km/h to w 6,5-6,8 sie zmiesci. 5,4 jest dla mnie totalna abstrakcja niemozliwa do osiagniecia w zadnych warunkach... Obecnie nie jezdze wcale:( chodzi mi o FZ1 fazer, o N nawet nie mysle bo nie lubie jak za mocno wieje. Pytalem bo pojawila sie do wziecia dobra sztuka w dosc atrakcyjnej cenie z 2007 r. do taj pory szukalem FZS 1000 i w zasadzie bylem zdecydowany na ten model, ale jak widac zycie lubi zaskakiwac. To sadzac po opiniach starszy gaznikowy model zadowalal sie mniejsza iloscia paliwa przy porownywalnej ochronie przed wiatrem. Zgadzam sie ze walorow estetycznych wysoka szyba nie podnosi:) ale chodzi mi glownie o funkcjonalnosc. dzieki za opinie pozdo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Ja też musze wymienić oponki:) Zastanawiam się nad dunlop D208 lub michelin pilot. Opony chce kupic nowe ale jeszcze się zobaczy co z tego wyjdzie :cool: Dobry wybór :lalag: Jeździłem na obu modelach, dają radę. A jezdzisz FZ1 czy FZ1 Fazer? Ja mam 188 cm i jezdze ze standardowa szyba-z jednego prostego wzgledu:wysokie szyby po prostu mi sie nie podobaja. Co do spalania, to jak jade spokojnie do 140 km/h to w 6,5-6,8 sie zmiesci. 5,4 jest dla mnie totalna abstrakcja niemozliwa do osiagniecia w zadnych warunkach... U mnie wyszło 5,5 przy pałowaniu z pasażerką i bagażem po Alpach :flesje: Aha, no i gruntowne regulacje były przed wyjazdem zrobione :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Dobry wybór :lalag: Jeździłem na obu modelach, dają radę. U mnie wyszło 5,5 przy pałowaniu z pasażerką i bagażem po Alpach :flesje: Aha, no i gruntowne regulacje były przed wyjazdem zrobione :lalag: Ale Ty mowisz o FZS 1000 prawda? Gaznikowiec mniej paliwa pochlania :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbej Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 hmmm... wiecie co, chyba dam sobie na wstrzymanie.... bo czytajac 4-um jakos po przesiadce z bandziora dużego...same minusy mi wychodzą :icon_evil: spalanie większe, dołu mało...jakoś nie czuje psalmów pochwalnych FZ1.... jak kupiłem Bandziora czytałem same plusy...pod czym zresztą sie podpisuję...cholerka albo się wmanewrowałem, albo miło zaskoczy mnie początek sezonu :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 hmmm... wiecie co, chyba dam sobie na wstrzymanie.... bo czytajac 4-um jakos po przesiadce z bandziora dużego...same minusy mi wychodzą :icon_evil: spalanie większe, dołu mało...jakoś nie czuje psalmów pochwalnych FZ1.... jak kupiłem Bandziora czytałem same plusy...pod czym zresztą sie podpisuję...cholerka albo się wmanewrowałem, albo miło zaskoczy mnie początek sezonu :banghead: Ale pod wieloma wzgledami FZ1 bij na glowe Bandita. Ma sztywniejsza( choc pekajaca :P ) rame, o lata swietlne lepsza zawiechę, lepsze hamulce, no i z wyglądu jest o dwie epoki przed Banditem :P Wiec nie tylko same minusy. Mi na przyklad plusy przeslonily te wszystkie minusy. Ale nie ukrywam ze one istnieja.No bo do czego mi bardzo mocny silnik(GSF) jak konstrukcja motocykla nie pozwala mi go w pelni wykorzystac....A w FZ1 braki silnika wychodza tylko na dole i w srednim zakesie obrotow-gora to juz potega, i kazdy Bandit, ZRX czy CB moze sie schowac.Od tej strony trzeba patrzec :D Ja na przyklad siebie na Bandicie nie wyobrazam. Ciezkie to ,toporne-nie wiem w ogole jak sie mozna tym zachwycac :P Te wszystkie psalmy na jego czesc to chyba lekko na wyrost ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbej Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 zajc...tego mi było trzeba..tnx :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.areczek1 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Witam. Mam pytanie. Montując tuningową kierownice 750 mm montujemy do tejze kierownicy ciężarki?...bedzie jakoś dziwnie szeroka i co z prowadzeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.