Carmel666 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Mam FAZERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!Witam wszystkich FAzerjuszy! Zakupiony wczoraj.600 z 98r. Musiałem się pochwalic... PS szkoda, że pada śnieg... Mam FAZERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!Witam wszystkich FAzerjuszy! Zakupiony wczoraj.600 z 98r. Musiałem się pochwalic... PS szkoda, że pada śnieg... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Mam FAZERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!Witam wszystkich FAzerjuszy! Zakupiony wczoraj.600 z 98r. Musiałem się pochwalic... PS szkoda, że pada śnieg... No to gratki :flesje: Zapodaj jakieś foty Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HOROŚ Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Sławek_Czeladź też chcę namiary na tani wydech :notworthy: a-ha i sprawa jest. Panie I Panowie Startuje Agnes535, ale głównie o YAMAHĘ chodzi...moze by tak oddać głosik koleżance :flesje: :flesje: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=110188 Głosik oddany. :notworthy: Mam serwisówkę yamahy do fz6 z 2006. W jakim języku ? Jeśli w PL to jestem mocno zainteresowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaquzie Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 (edytowane) Mam FAZERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!Witam wszystkich FAzerjuszy! Zakupiony wczoraj.600 z 98r. Musiałem się pochwalic... PS szkoda, że pada śnieg... Mam FAZERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!Witam wszystkich FAzerjuszy! Zakupiony wczoraj.600 z 98r. Musiałem się pochwalic... PS szkoda, że pada śnieg... Taki HAPPY że aż 2 razy napisał :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin: Pogratulować :cool: aaa.. jak byście mieli kogoś kto taniej sprzedaje oploty HEL-a dajcie znać :> Edytowane 1 Lutego 2009 przez jaquzie Cytuj W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>http://sites.google.com/site/jaquzie/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebol Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 W jakim języku ? Jeśli w PL to jestem mocno zainteresowany. Niestety angielski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_81 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Witam od 3 tygodni jestem posiadaczem fazerka 99r. koloru niebieskiego. Mimo zimowej aury zrobilem jakies 200 km. Jedna jego wada jest nie dzialajacy praktycznie licznik. Obrotomierz i od paliwa dziala bez zarzutu, natomiast predkosciomierz dochodzi do ponad 80 km i sie zacina, czesto nawet nie osiagajac tej predkosci wskazowka dobija do tego miejsca i sie zatrzymuje. Poprzedni wlascicile byl u elektryka ale nic nie pomogl. Zauwazylem ze szybki od obortomierza i predkosciomierza sa jakies miekkie jakby z pleksy i jest rysa na cyferblacie w tym miejscu co sie zacina. Mam pytanko dostyczace czy licznik napedzany jest z linki i slimaka? Moze tam tez tkwi problem? Czy posiada ktos jakies dane co ile km powinno sie robic rozne wymiany, albo serwisowke, bo na ta chwile mam tylko po angielsku a pojec technicznych w tym jezyku nie bardzo czaje. Pozdrawiam Fazerowco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Witam od 3 tygodni jestem posiadaczem fazerka 99r. koloru niebieskiego. Mimo zimowej aury zrobilem jakies 200 km. Jedna jego wada jest nie dzialajacy praktycznie licznik. Obrotomierz i od paliwa dziala bez zarzutu, natomiast predkosciomierz dochodzi do ponad 80 km i sie zacina, czesto nawet nie osiagajac tej predkosci wskazowka dobija do tego miejsca i sie zatrzymuje. Poprzedni wlascicile byl u elektryka ale nic nie pomogl. Zauwazylem ze szybki od obortomierza i predkosciomierza sa jakies miekkie jakby z pleksy i jest rysa na cyferblacie w tym miejscu co sie zacina. Mam pytanko dostyczace czy licznik napedzany jest z linki i slimaka? Moze tam tez tkwi problem? Czy posiada ktos jakies dane co ile km powinno sie robic rozne wymiany, albo serwisowke, bo na ta chwile mam tylko po angielsku a pojec technicznych w tym jezyku nie bardzo czaje. Pozdrawiam Fazerowco. Podejrzewam, że jest uszkorzony licznik. W fazerach prędkośćimoerz dostaje sygnał z czujnika, który znajduje przy przedniej zębatce, nie ma żadnej liniki i ślimaka. Kilka stron wczesniej jest link do serwisówek - tam jest wszytko opisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Podejrzewam, że jest uszkorzony licznik. W fazerach prędkośćimoerz dostaje sygnał z czujnika, który znajduje przy przedniej zębatce, nie ma żadnej liniki i ślimaka. Kilka stron wczesniej jest link do serwisówek - tam jest wszytko opisane. zdaje mi sie na 99% ze napęd do licznika jest w przednim kole, raczej jednak nie on tu jest winny tylko właśnie licznik, napęd daje sygnał do licznika a on jednak sie zacina czyli coś z licznikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_81 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Nie stac mnie narazie na zmiane licznika, bo czekaja mnie narazie wymiany plynow filtrow i byc moze napedu, narazie zainwestowalem w uchwyt pod gps-a przynajmniej mniej wiecej bede znal predkosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 No to się chłopaq zdziwisz. Troszku pośmigałem na FZS 1000 i co jak co ale dół to on ma naprawde ładny. Szerokości. A powiedz mi co wspolnego silnik FZS 1000 z FZ1? To zupelnie rozne silniki-o ile FZS 1000 faktycznie ma calkiem ladny dol(co prawda do ZRX 1200 to mu troche brakuje pod tym wzgledem)-ale najgorzej nie jest. Natomiast FZ1 dol ma slabiutenki, zeby jechac to trzeba krecic. Po przesiadce z FZS 1000 na FZ1 mialem z tym pewne problemy, bo mi zawsze mocy brakowalo na wyjsciu z winkli. Kwestia przyzwyczajenia, po prostu FZ1 trzeba krecic zeby jechal :) FZ1 charakterystyka silnika bardziej 600tke przypomina, niz prawdziwego tysiaca :icon_rolleyes: Podobo zmiana wydechu, PC i dobry filtr powietrza wiele pomaga w tej kwestii. dla szukających info o fzs 1000 http://www.motogen.pl/laboratorium/testy-m...dego,art12.html Ten test(jak wszystko na portalu motogej) jest tak ogolnikowy i beznadziejny, ze sie go czytac do konca nie chce...Zreszta po tym portalu to sie niczego lepszego spodziewac nie mozna ;) Chyba z piec razy napisali jaki ten motocykl ciezki. A to jest totalna bzdura! Moze jest on ciezki w porownaniu z supersportami-ale nigdy do takich kilofazer nie aspirowal. To raczej ta sama klasa co ZRX 1200(227 kg suchy), bandit 1200 (220 kg)czy Honda CB 1300(236 kg). W tym gronie ten motocykl jest super lekki! Poza tym dzieki wyprostowanej pozycji i szerokiej kierownicy nie ma zadnych problemow z powolna jazda(z ktora to raczej sa problemy wlasnie na sportach, a nie w nakedach). Oczywiscie pan znawca z motogeja nie wspomnial o gownianym tylnym zawiasie-ktory to duzo bardziej daje sie we znaki niz rzeczona "ogromna masa". Co do krytykowanej tam owiewki-to lepiej chroni ona przed wiatrem niz w nowszym FZ1. P.S. A do zdjec wzieli chyba najbrzydszy egzemplarz kilofazera jakiego w zyciu widzialem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 W fazerach prędkośćimoerz dostaje sygnał z czujnika, który znajduje przy przedniej zębatce, nie ma żadnej liniki i ślimaka. zdaje mi sie na 99% ze napęd do licznika jest w przednim kole Tutaj popieram Eda. Napęd licznika jest przy przednim kole i czasem przy niedbałym montażu można go uszkodzić, jednak w przypadku który opisał Tomek raczej trzeba szukać nowego licznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 (edytowane) zdaje mi sie na 99% ze napęd do licznika jest w przednim kole, raczej jednak nie on tu jest winny tylko właśnie licznik, napęd daje sygnał do licznika a on jednak sie zacina czyli coś z licznikiem Tak, tak. Przepraszam za pomyłkę. Nie wiem dlaczego mi się ubzdurało, że czujnik jest przy zębatce. Może dlatego, że VFRy tak mają, a ja takich miałem trzy :) Natomiast FZ1 dol ma slabiutenki, zeby jechac to trzeba krecic Ciekawe to. Porównując wykresy przebiegu momentu obrotowego FZS i FZ można wywnioskować, że FZ1 powinien mieć lepszy dół. zajc, Ile pali Twój FZ1? Edytowane 2 Lutego 2009 przez Occult Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Ciekawe to. Porównując wykresy przebiegu momentu obrotowego FZS i FZ można wywnioskować, że FZ1 powinien mieć lepszy dół. zajc, Ile pali Twój FZ1? Nie moge teraz znalezc zadnego sensownego wykresu mocy i momentu zeby porownac te dwa motocykle. Ale moge powiedziec tyle: przy 6000 rpm w FZS zaczynalo leb urywac, a w FZ1 dopiero zaczyna jako-tako jechac ;) Co do spalania-nigdy(nawet jadac 90 km/h) nie zszedlem ponizej magicznych 6l/100 km. A w druga strone to ponad 11 na torze. Srednio kolo 7-7,5 trzeba liczyc(przy normalnej jezdzie). FZS palil troszke mniej, przy 120 km/h mozna bylo zejsc do 5l/100 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Porównując te dwa motocykle: FZS 1000 katalogowo osiąga maksymalny moment obr. przy 7500 obrotów, FZ1 przy 8000 tyś obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 FZ1 przy 8000 tyś obrotów. Wedlug wykresu z hamowni w tescie z gazety "Motocykl"(2006) wyszlo ze maksymalny moment 98 Nm FZ1 osiaga przy 9300 RPM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.