B@ca Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 (gdzy zaczalem pamietac ze jade na trasie i moge wrzucic 6tke) hmmm .. ja jestem dziwny .. nie mogę sie pozbyć przyzwyczajenia z diesla katamaranka ... jak tylko na fazi wchodze na 7-8 tysięcy to zmieniam na bieg wyżej ... takie wysokie obroty ok 10 k do dla mnie jakbym katował moją bejbe :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 hmmm .. ja jestem dziwny .. nie mogę sie pozbyć przyzwyczajenia z diesla katamaranka ... jak tylko na fazi wchodze na 7-8 tysięcy to zmieniam na bieg wyżej ... takie wysokie obroty ok 10 k do dla mnie jakbym katował moją bejbe :buttrock: Ja zwykle smigam po miescie a Fazerek jedzie :icon_eek: od 7000 w gore, wiec trzymam go w miescie wysoko, bo lubie jego dynamike, ale trasa to co innego. Jak jechalem autostrada w granicach 9-10500 rpm to spalil 7,5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulka Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 (edytowane) a ja mam jeszcze jedno pytanko... Czym się różnią zegary w modelu z 98' a z 2002 roku FZS:) Dzięki i pozdrawiam Edytowane 23 Kwietnia 2008 przez Bulka Cytuj http:// www. youtube.com/watch?v=58UQ3PZctuA Passion of motorcycles :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazer Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 (edytowane) a ja mam jeszcze jedno pytanko... Czym się różnią zegary w modelu z 98' a z 2002 roku FZS:) Dzięki i pozdrawiam Tym, że te z 2002 mają elektroniczny zegarek w obrotomierzu. Zarówno obrotomierz jak i licznik mają pomiedzy głownymi kreskami na skali takze kreski pomocnicze, te z modelu '98 maja tylko głowne tj licznik co 10 km/h obrotomierz co 1000 rpmAha i ta okleina na około obrotomierza w starszych była taka srebrna a w 2002 cos ala karbon :cool: Edytowane 23 Kwietnia 2008 przez Fazer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisex Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Te nowsze mają jeszcze dwa guziczki zamiast jednego :] Ale to chyba wynika z potrzeby ustawienia wcześniej wspomnianego zegarka... koniaczek, widzę, że mamy podobny kolor fazerka. strasznie charakterystyczny java script:emoticon(':cool:', 'smid_2'):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user600 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Zastanawia mnie to co piszecie o 6 biegu w Fazerze. 10 tys. obritów na 5 i dopiero wtedy na 6 to chyba na najwyższym biegu zaczynacie jeździć od 170km/h. Ja czasem nie redukuję nawet gdy na szafie mam 60 km/h i fazer ciągnie na tyle dobrze żeby, że w ruchu miejskim wystarczy na sprawne objechanie samochodziarzy. A żeby w warszawskich korkach kręcić fazera zawsze ponad 7 tys. to chyba z poza jedynki bym nie wyszedł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Zastanawia mnie to co piszecie o 6 biegu w Fazerze. 10 tys. obritów na 5 i dopiero wtedy na 6 to chyba na najwyższym biegu zaczynacie jeździć od 170km/h. Ja czasem nie redukuję nawet gdy na szafie mam 60 km/h i fazer ciągnie na tyle dobrze żeby, że w ruchu miejskim wystarczy na sprawne objechanie samochodziarzy. A żeby w warszawskich korkach kręcić fazera zawsze ponad 7 tys. to chyba z poza jedynki bym nie wyszedł.Jezdzij po swojemu i sie nie przejmuj. Ja biegi zmieniam przy 5 tys, a na wyzsze obroty wchodze tylko na szostce, bo tak lubie i juz. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@ca Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Chciałem poruszyć temat który nie był porządnie potraktowany a mianowicie GMOLE do FZS 600 Mam nadzieje że link działa gmole Z galerii zawarłem wszystkie wersje gmoli do fazi jakie spotkałem w necie lub na żywo. Gmole zamierzam sobie sam zrobić .. pozostaje dla mnie tylko kwestia które będą najskuteczniejsze .. Jak narazie moim faworytem jest Hepco Becker .. ale jestem ciekawy jakie wy macie doświadczenia i jakie sami posiadacie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Chciałem poruszyć temat który nie był porządnie potraktowany a mianowicie GMOLE do FZS 600 Mam nadzieje że link działa gmoleZ galerii zawarłem wszystkie wersje gmoli do fazi jakie spotkałem w necie lub na żywo. Gmole zamierzam sobie sam zrobić .. pozostaje dla mnie tylko kwestia które będą najskuteczniejsze .. Jak narazie moim faworytem jest Hepco Becker .. ale jestem ciekawy jakie wy macie doświadczenia i jakie sami posiadacie ??Ja mam jeszcze inne. http://img73.imageshack.us/img73/9965/img0426ng5pi2.jpg Generalnie najwazniejsze jest to zeby mialy trzy punkty mocowania, a to w ktorych miejscach to juz wedle uznania. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user600 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 A ja przy glebie obdarłem sobie pokrywy z prawej strony a i tak gmole mnie jakoś nie pociągają ;) Choć przyznaję że ten podrapany lakier na silniku coraz bardziej mnie denerwuje. Czyżby przyszedł czas na gmole ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daszek Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 (edytowane) pierwszy post na "wątku", witam wszystkich fazopozytywnych :biggrin: Ja osobiście polecam crashpady. Solidne dają dobre oparcie, nie rzucają się oczy. Edytowane 27 Kwietnia 2008 przez daszek Cytuj zdroofko Daszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user600 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Witam na forum. masz może jakieś fotki tych crash-pad'ów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@ca Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 (edytowane) Ja osobiście polecam crashpady. Solidne dają dobre oparcie, nie rzucają się oczy. Ok .. tylko że w crash padów nie zrobie sobie samemu .. a koszt zrobienia gmoli z zakresie własny są nieporównywalnie mniejsze .. Ps. jakie macie crash pady i ile za nie daliście ? w sumie poszukałem trochę znalazłem takie crash pady crash pady Edytowane 28 Kwietnia 2008 przez Penetratore Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memphis1988 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 (edytowane) ja polecam zipsery co prawda kosztują swoje (na alledrogo 245zł chyba)ale juz sie sprawdziły 2 razy :)ma ktoś moze Power Commandera w swoim Fazim ?? oczywiscie mowa o FZ6 od 2004 roku Edytowane 28 Kwietnia 2008 przez memphis1988 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Browarny z forum robi crash-pady i to w dobrej cenie :) Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.