Ario Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 nie, nie trzeba niezwłocznie odstawiać moto. objawia się to przydławieniem moto przy mocniejszym starcie (im bardziej dziurawe to przy słabszych startach też będzie się zamulał). tak jak kiedyś pisałem wymiana do zrobienia samemu, jedyna uciążliwa sprawa to włożenie później gaźników w króćce i airboxa na gaźniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Jakby ktoś chciał to będę miał "prawdopodobnie" na sprzedaż nową szybę turystyczną Puig'a do roczników 2004-2007 (bez S2) :icon_biggrin: W sklepie kosztuje 410zł, a u mnie oczywiście taniej... Zdjęcie:http://img518.imageshack.us/img518/2967/1647hxt4.jpg Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peet Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Dzięki za info w sprawie naklejek na koła :icon_biggrin: Nie sądziłem, że to taki banał... Pozdro. Peet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koronka44 Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 "Bagażnik" psuje linie Faziego ale jest funkcjonalny...No i plecaczki pewniej się czują, zwłaszcza na początku... No własnie, tego mi brakowało w Dragu. Funkcjonalny i to bardzo...Pozdrawiam, Lukimaster, bardzo dziękuję! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Lukimaster, bardzo dziękuję! :) Spoko.Nie ma sprawy.. po to tu jestesmy żeby sobie pomagać ;) Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@ca Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Lukimaster, bardzo dziękuję! :biggrin:Spoko.Nie ma sprawy.. po to tu jestesmy żeby sobie pomagać :wink: Pozdr. Witam W piatek kupielm Niebieskiego FAZERka 01 .. sprowadzony z Angli .. cena jesienna wiec i przystępna dla mnie ja jestem na dzien dzisiejszy zadowolony .. a nawet zachwycony .. moto ma udokumentowany przebien .. pojechalem sam ... wiec mam nadzieje ze sie nie mylilem .. prosty jak strzala .. nie sciaga przy 100 na boki .. nowy naped DID + zebatki , 90% opony, drobne zadrapania .. wersja SP .. no nie wiem .. jak na moj gust to brakuje tylko- przewodów w stalowym oplocie - gmoli - bagaznika + kuftry .. i tu pytanko do fazerków z krakowa ... chce sobie zrobic gmole i ewentualnie w miare mozliwosci wykonanie stelarz pod top case ... mam znajomego który ma zaklad slusarko-kowalski .. wiec mysle ze nie byloby problemu z wykonaniem gmoli .. tylko ze potrzebuje jednej sztuki na przymiarke .. bylby ktos na tyle uprzejmy aby pożyczyc jednego gmola/stelarz na 2 tygodnie .. nie wiem czy same zdjecia wystarzą .. dlatego pytam od prawdzimy egzemplarz .. pozdro i dzieki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Dzięki Ario za odpowiedź! Powiedz mi jeszcze, czy trzeba wyciągać gaźniki z moto czy wystarczy cofnąć airboxa z gaźnikami do tyłu? No i jaki sposób masz na bezbolesne wepchniącie gażników z powrotem na miejsce? PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 no niestety gaźniki trzeba wyciągnąć. ja nie wyobrażam sobie innego sposobu żeby dotrzeć do środkowych króćców. demontaż do bułka z masłem, po prostu trochę trwa, późniejszy montaż to trochę żonglerki, ale nie jakiejś skomplikowanej mechaniki tylko włożenia gaźników i airboxa tak jak pisałem wyżej. jak ja to robiłem? no koniecznie trzeba natłuścić elementy gumowe na powierzchni zachodzącej na gaźniki (zarówno króćce jak i airbox) no i mi się najlepiej robi to w dwie osoby, bo ciężko solo ogarnąć czy wszystkie cztery gaźniki równo wchodzą. sam nie jestem mechanikiem a udało się to zrobić, więc polecam jako ćwiczenie obsługi moto na jesienne popołudnie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rat Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 witamA wiecie gdzie mozna kupić takie króćce bo tez mnie ta wymiana czeka,najlepiej jakies zamienniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 (edytowane) louis.de ma zamienniki (produkcji japońskiej) za niecałe 100 EUR, na niemieckim ebay'u chodzą nawet za 90 EUR, nic taniej nie znajdziesz... Edytowane 22 Października 2007 przez Ario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Witam.Mam pytanie (głównie raczej do posiadaczy FZ6).Stoje przed wymianą oleju w swoim moto i zastanawiam sie czym go zalać. Moto jest z 2004 roku i ma prawie 30 tys km. przebiegu.Wg. pani z niemieckiego serwisu (gdzie dzwonił moj kolega w celu zasiegniecia info, poniewaz w ksiązce przeglądów jak i dokumentach niewpisano rodzaju oleju) zalany był dotychczas Castrolem 20 W 50 + tunap olzusatz (to jakiś dziwny dodatek który był dolewany przy kazdej wymianie oleju). Ja mysle go zalac jakims pół (10W40) lub full syntetykiem.A jaki wy lejecie olej (ewntualnie sewis wam leje) ?Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Ja mam wlany full syntetyk Castrola :bigrazz: Ten wyścigowy... nie pamiętam dokładnie oznaczenia :buttrock: Właśnie zamontowałem stelaż pod topcase :P Po 3 godzinach walki w końcu się udało... Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Witam.Wg. pani z niemieckiego serwisu (gdzie dzwonił moj kolega w celu zasiegniecia info, poniewaz w ksiązce przeglądów jak i dokumentach niewpisano rodzaju oleju) zalany był dotychczas Castrolem 20 W 50 + tunap olzusatz (to jakiś dziwny dodatek który był dolewany przy kazdej wymianie oleju). Ja mysle go zalac jakims pół (10W40) lub full syntetykiem.A jaki wy lejecie olej (ewntualnie sewis wam leje) ?Pozdr. Z tego co piszesz to miałeś bardzo gęsty olej, który powinien pracować w wysokich temperaturach. Na polskie warunki wystarczy olej 10W lub 15W. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Mam wlany Castrol R4 Superbike 10W50 :wink: Teraz na jego miejscu jest już Castrol Power 1 Racing 10W50... Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 (edytowane) A ja ostatni sezon latałem na Agip 10W60 Rancing :wink: Edytowane 25 Października 2007 przez Occult Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.