lukimaster Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Do jakiej kwoty chcesz kupić motocykl? Mój kolega, który sprowadził mi Fazera cały czas na bieżąco ma coś nowego. Mogę się zapytać. Fazery idą jak ciepłe bułeczki, bo co raz widzę, że coś przyprowadził. Stan będzie idealny.Potwierdzam i polecam. Sam kupiłem i jak narazie jestem bardzo zadowolony!Oby takich sprzedających jak najwiecej.Ps. pozdrów pana Tomasza :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nagly Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 OT potrzebuje zdjecie fazera ze zdjeta owiewka jesli ktos dysponuje to prosze tu lub na maila [email protected] Domyślam się, że chodzi o starszy model. Nie dysponuje takimi fotkami, ale na allegro jest parę bez owiewki wiec możesz sobie popatrzeć:http://moto.allegro.pl/search.php?string=f...untry=1&order=p Pozdro Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 mam problemik z rdzą...pod zadupkiem, stelaż z tyłu na spawach zebrała się rdza.mechanior twierdzi, że tak bywa, rama stalowa, stelaż pod dupką też, więc kiedy wody nadmiar i rdza się pojawi. I tak się zastanawiam, czy to po jakimś upadku moto na boczek, że coś tam się mocno napręzyło/ pękło, czy też tak może się zdażyć.Przed zakupem moto oglądaliśmy z każdej strony i wyszło tylko na to że owiewka była malowana.jakoś bokiem nie wyglądał żeby mocno leżał. Cała rama, stelaż pod dupką nie nosi śladów grzebania/spawania/czegokolwiek ale ta je**na rdza mnie irytuje.dajcie znac co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruthi7 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 (edytowane) Ja mialem podobnie ale tylko na stelazu tylnej lampy. Jednak bez dodatkowego zabezpieczenia (typu blotnik) duzo wody i wszelakiego syfu wali sie do srodka szczelinami. Ja wykrecilem ten stelaz, w robocie zrobilem blasting (piaskowanie) , "fosphate" i polakierowalem od nowa, jest piknie :D Edytowane 29 Czerwca 2007 przez ruthi7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cali78 Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 (edytowane) witam panowie znów problem mianowicie podczas powolnej jazdy z okolic zębatki zdawczej (tak przynajmniej mi sie wydaje) słychać dziwne dźwięki (szum ,metaliczne ocieranie ) , po zdjęciu pokrywy nic tam szczególnie podejrzanego nie widać i padło ze może być to łożysko na wałku zębatki czy ktoś to robił jaki koszt czy dużo rozbierania itp pozdro ps dzieje sie tylko tak przy przyspieszaniu jak odpuszczam gaz to ustaje Edytowane 1 Lipca 2007 przez cali78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 (edytowane) witam panowie znów problem mianowicie podczas powolnej jazdy z okolic zębatki zdawczej (tak przynajmniej mi sie wydaje) słychać dziwne dźwięki (szum ,metaliczne ocieranie ) , po zdjęciu pokrywy nic tam szczególnie podejrzanego nie widać i padło ze moze być to łożysko na wałku zębatki czy ktoś to robił jaki koszt czy dużo rozbierania itppozdro Wszystko jest możliwe. Stawiam jednak na zębatkę i łańcuch. Edytowane 1 Lipca 2007 przez Occult Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krizu Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 witam panowie znów problem mianowicie podczas powolnej jazdy z okolic zębatki zdawczej (tak przynajmniej mi sie wydaje) słychać dziwne dźwięki (szum ,metaliczne ocieranie ) , po zdjęciu pokrywy nic tam szczególnie podejrzanego nie widać i padło ze może być to łożysko na wałku zębatki czy ktoś to robił jaki koszt czy dużo rozbierania itppozdro ps dzieje sie tylko tak przy przyspieszaniu jak odpuszczam gaz to ustaje podejrzewam, ze masz zestaw napedowy do wymiany. Ale najpierw sprawdz czy łancuch nie jest przeciagniety. Postaw moto na centralnej podstawce i krecac kolem obserwuj zwis lancucha. Jesli slyszysz systematyczne stuki podczas jazdy, to pewnie jest rozciagniety. Po drugie: najlepiej sprawdzic stan lancucha napedowego poprzez próbe odciagniecia go od tylnej zebatki w samym tyle zebatki. Jesli odchodzi na min 3 mm to juz jest oznaka zuzycia napedu.Ja mialem taki sam problem, wiec wymienilem zestaw i jest OK. Postawilem na łancuch DID x-ringowy i zebatki PBR.Pozdro Kris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Ja mialem taki sam problem, wiec wymienilem zestaw i jest OK. Postawilem na łancuch DID x-ringowy i zebatki PBR.Pozdro KrisJa właśnie czekam na DID x-ring i zębatki JTSprockets. Odkąd kupiłem sprzęta założony był IRIS. Tak się to gówno wyciągnęło w trakcie ostatniego 1000km, że po prostu byłem w szoku. Czytałem do tej pory wiele niepochlebnych opinii o Irisie, ale nie spodziewałem się czegoś takiego. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krizu Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 a chopoki nie planujecie jakiegos spotkania Fazerowiczów??? Fajno byloby sie spotkac i wymienic spostrzezenia. Co wy na to??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 a chopoki nie planujecie jakiegos spotkania Fazerowiczów??? Fajno byloby sie spotkac i wymienic spostrzezenia. Co wy na to???W temacie Fazer Boys rzuciłem już hasło, aby się spotkać i na razie jest cisza i zero odzewu :biggrin: Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 chętnie na jakiś zloci fazerków się stawię :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apacz Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Witam Wiem jest wyszukiwarka, ale celem podsumowania; :icon_twisted: Jakich używacie crashpadów/gmoli. Które sruby od regulacji swiateł góra dół/lewo prawo? Fzs 600 02' oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Witam Wiem jest wyszukiwarka, ale celem podsumowania; :icon_mrgreen: Jakich używacie crashpadów/gmoli. Które sruby od regulacji swiateł góra dół/lewo prawo? Fzs 600 02' oczywiście. Do regulacji wysokości snopu światła używasz tych skrajnych śrub(zewnętrznych).Śrubami do regulacji prawo-lewo radzę nie kręcić. Jak raz to pochrzanisz, to możesz już z tego nie wyjść :icon_razz: Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus88 Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Pytanko... Zdarza się, że po deszczu są duże kałuże, a nawet tam gdzie mieszkam to i błoto. Fazer się brudzi. Jak myjecie moto?? Używacie jakiś środków czyszczących? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Pytanko... Zdarza się, że po deszczu są duże kałuże, a nawet tam gdzie mieszkam to i błoto. Fazer się brudzi. Jak myjecie moto?? Używacie jakiś środków czyszczących? Niedalko mnie jest myjnia bezdotykowa. Jest to o tyle dobre, że nie rysujesz lakieru. Komary, i inne syfy schodzą bez problemu. Aktywny środek na ciepło myje znakomicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.