Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

m.in. dlatego z przodu zawsze zakladam laczka 'sportowego' (Sportmax, Pilot Power, Supercorsa, etc).

 

niewiarygodne złapanie przyczepności przy ~90kph po uslizgu przodu na żwirku w zakręcie oraz kilka innych sytuacji przekonało mnie do tego, iż dla bezpieczeństwa warto poswięcić kilka tysięcy przebiegu mniej.

 

oczywiście stan, głebokość bieżnika nie podlega dyskusji :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy macie juz doświadczenia w przeróbce przedniego świetlenia zeby na swiatłach mijania "paliły sie" oba. ?

Bo z tego co czytałem to tam są dwie różne żarówki ?

 

Coraz czesciej ludzie mi miga światłami- - ja męcze sie kilka km zmyslą ze to policja stoi- , a potem okazuje sie ze chcieli mnie poinformować ze mam jedno "spalone"

nawet wczoraj jakiś pieszy mi podbiegł i mówi " masz spalone światło...." :/

Osobiście uważam za słaby pomysł - wizualnie- zastosowany w fazerze jedno światło mijania drugie drogowe....

moze i to praktyczne- ale chyba tylko to.

Chciałbym to zmienić....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy macie juz doświadczenia w przeróbce przedniego świetlenia zeby na swiatłach mijania "paliły sie" oba. ?

na szczęście w litrze ten problem nie wystepuje :notworthy:

 

jeżdżę regularnie z kilkoma Fazerami, widoczność moto z palącymi się dwoma światlami -chocby w lusterkach- jest zdecydowanie lepsza. słyszałem pogloski o problemach z elektrownia w opcji takiej wzmożonej "światlości", ale żaden aku jeszcze nie umarl :icon_razz:

 

chłopaki zmieniaja którąś kostkę, jesli nikt z forumowiczów sie nie wypowie (Fazerman?), wybadam i napisze co i jak.

Edytowane przez Bandzior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie potrzeba zmieniać żadnej kostki. wystarczy poprowadzić 1 przewód z lewj lampy do prawej i już:notworthy:

 

Czesc.

To jest najprostsze rozwiazanie, ale raczej nie najlepsze. .

Lepszym rozwiazaniem jest podpiecie lewej lampy w odpowiednie miejsce w instalacji pod

bakiem. Link to wyczerpujacej instrukcji:

 

http://www.moffmeister.co.uk/fazer/headlight/fazerhl.htm

 

Jez. angielski.

 

pozdr,

ladzior

 

PS. z tego co zaobserwowalem nalezy sie przygotowac na mruganie samochodziarzy jadacych

z naprzeciwka. Lewa lampa w fazerze org. sluzy tylko do swiatel dlugich. Wlaczenie jej na stale

zdecydowanie poprawia oswietlenie drogi, ale podczas jazdy w nocy po nie oswietlonych drogach

mialem juz kilka "mrugniec". Ja na razie zostawiam wlaczona ale bede sie staral ja obnizyc na

tyle, by jednak nie oslepiac jadacych.

 

Cos mi sie chyba lampy porypaly ;-) Tak to jest jak sie z pracy pisze.

Tak czy siak wykonanie przerobki zgodnie z podanym przeze mnie linkiem dziala i swieca sie oba oczka.

 

pzdr,

ladzior

Edytowane przez ladzior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie jeszcze mam różowe okulary na oczach ale Fazer jest ok.

Nie mam wielkiego doświadczenia, przerósł moje oczekiwania.

Witam i gratulacje :biggrin:

 

Widze nas przeniesli na stały dział, "ważne tematy" :bigrazz: i to na pierwszą pozycje- wyprzedzamy nawet "panny":buttrock:

 

Fazer 600 to jest to ...:banghead:

Zgadzam sie z Tobą :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc.

To jest najprostsze rozwiazanie, ale raczej nie najlepsze. .

Lepszym rozwiazaniem jest podpiecie lewej lampy w odpowiednie miejsce w instalacji pod

bakiem. Link to wyczerpujacej instrukcji:

 

http://www.moffmeister.co.uk/fazer/headlight/fazerhl.htm

 

Jez. angielski.

 

pozdr,

ladzior

 

PS. z tego co zaobserwowalem nalezy sie przygotowac na mruganie samochodziarzy jadacych

z naprzeciwka. Lewa lampa w fazerze org. sluzy tylko do swiatel dlugich. Wlaczenie jej na stale

zdecydowanie poprawia oswietlenie drogi, ale podczas jazdy w nocy po nie oswietlonych drogach

mialem juz kilka "mrugniec". Ja na razie zostawiam wlaczona ale bede sie staral ja obnizyc na

tyle, by jednak nie oslepiac jadacych.

 

Cos mi sie chyba lampy porypaly ;-) Tak to jest jak sie z pracy pisze.

Tak czy siak wykonanie przerobki zgodnie z podanym przeze mnie linkiem dziala i swieca sie oba oczka.

 

pzdr,

ladzior

 

 

No dobrze- ale jaki to ma sens podpinania dodatkowe kabla- skoro jak twierdzisz zapala sie swiatło drogowe, To nie łatwiej przełacznikiem je właczyć ? wtedy też palą sie oba. tyle ze jedno drogowe. Cały sens przeróbki miał dać efekt "nie oślepiania"........

że sie tak wyraże.

 

 

hej!

a jaki olej wlac

jesli nie mam pojecia co plywa tam teraz??

 

 

Wylać co pływa wlać nowy

zalecany to semi syntetic 10w40

Edytowane przez CiasnyBaniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze- ale jaki to ma sens podpinania dodatkowe kabla- skoro jak twierdzisz zapala sie swiatło drogowe, To nie łatwiej przełacznikiem je właczyć ? wtedy też palą sie oba. tyle ze jedno drogowe. Cały sens przeróbki miał dać efekt "nie oślepiania"........

że sie tak wyraże.

 

Pomieszalem wczesniej z lampami to teraz wyjasnie ;-)

Patrzac od strony kierowcy siedzacego na moto, to na swiatlach mijania swieci sie tylko lewe oko (zarowka H1). W momencie wlaczenia dlugich zapala sie dodatkowo "dlugie" wlokno zarowki H4 w prawym oku.

 

Przerobka polegajaca na polaczeniu kostek lamp ma ta wade, ze w momencie wlaczenia dlugich w zarowce H4 pala sie oba wlokna.

 

Po zrobieniu patentu z linka na mijania swieci sie jak zwykle H1 w lewej i "krotkie" wlokno H4 w prawej, ale po wlaczeniu dlugich jest ono wylaczane i odpalane jest "dlugie" wlokno.

 

pozdr

ladzior

 

PS. oslepianie da sie na pewno zlikwidowac regulacja obu lamp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, jestem nowy i jak to zwykle bywa mam pytanko:

 

nosze sie z zamarem kupienia fazera (wiem, wiem jak na pierwsze moto to trche za duzo, ale z glowa na karku podobno da sie opanowac) tylko nie wiem na jaki rocznik sie zdecydowac. Podobno najlepszy jest k3 bo w k4 za duzo zminili i cos im nie wyszlo, prawda to? Jaka jest wasza opinia? mam do wydania + - 15000

 

dzieki za odpowiedzi.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja odradzal bym kupic na poczatek chociaz sam kupilem...na poczatku bylo cholernie ciezko..ale w miare jezdzenia wprawiam sie w moto i go poznaje...ale w dalszym ciagu jeszcze sporo przedemna zanim zaczne odwazniej jezdzic... najlepszym dowodem tego ze jeszcze moto nie czuje jest spalanie jakie zrobielm 6.5 /100... poki co jezdze bardzo niestabilnie..juz powoli udaje mi sie zeby nie szarpal przy zmianie niskich biegow..ale jak mowielm jeszcze sporo przede mna...tak ze przygotuj sie ze nie bedzie latwo.. i ze bedzie cie kusic odkrecac na prostych mimo braku doswiadczenia... to jest chyba najniebezpieczniejsze bo pozornie wydaje sie banalne

Edytowane przez popek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ,ze to potezna moc ale kumpel 4 lata temu kupil sobie monstera na pierwsze moto i po trzech sezonach opanowal go na tyle ze wymienil go na s2r(czyli jest do opanowania), ale do rzeczy to nie jest odp na moje pytanie. chodzi o to ktory rocznik jest najlepszy. nie wiem dlaczego ale jakos jestem zniechecony do kupowania modeli wyzszych niz k3. podpowie mi ktos?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ,ze to potezna moc ale kumpel 4 lata temu kupil sobie monstera na pierwsze moto i po trzech sezonach opanowal go na tyle ze wymienil go na s2r(czyli jest do opanowania), ale do rzeczy to nie jest odp na moje pytanie. chodzi o to ktory rocznik jest najlepszy. nie wiem dlaczego ale jakos jestem zniechecony do kupowania modeli wyzszych niz k3. podpowie mi ktos?

Witam. Mam FZ6 i jestem bardzo zadowolony :biggrin:

 

mam fazera jako 1 moto i powiem dasz rade spoko napisales sam troche rozumu pod kaskiem i jazda! jak juz mysle o zmianie!!!

 

panowie czy ktoś z was ma może zamontowany w FZ6 amorek skrętu i metalowe oploty do hamulców????

Chciałem zamontować amorek skrętu(niestety do Fz6 jest tylko Ohlinsa po rabacie jakieś 2000 tyś :biggrin: ) ale w serwisie gość mi powiedział że Fz6 nie mają tendencji do shimy i to jest bez sensu (szkoda kasy). Przy ostrej jeżdzie na zakrętach na naszych Polskich drogach czasem drzała mi kierownica. Zaproponował mi gęściejszy olej ale ja zamówiłem spężyny progresywne w Larssonie. Miałem prędzej Bandita 600 też wymieniłem i była całkiem inna bajka :biggrin: W Fz6 jadac po prostej puszczam kierownice przy jakiejs 100 na godz. i kierownica stoi prosto jak przyklejona ani drgnie ( 0 shimy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...