Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

(gdzy zaczalem pamietac ze jade na trasie i moge wrzucic 6tke)

 

 

hmmm .. ja jestem dziwny .. nie mogę sie pozbyć przyzwyczajenia z diesla katamaranka ... jak tylko na fazi wchodze na 7-8 tysięcy to zmieniam na bieg wyżej ... takie wysokie obroty ok 10 k do dla mnie jakbym katował moją bejbe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm .. ja jestem dziwny .. nie mogę sie pozbyć przyzwyczajenia z diesla katamaranka ... jak tylko na fazi wchodze na 7-8 tysięcy to zmieniam na bieg wyżej ... takie wysokie obroty ok 10 k do dla mnie jakbym katował moją bejbe :buttrock:

 

Ja zwykle smigam po miescie a Fazerek jedzie :icon_eek: od 7000 w gore, wiec trzymam go w miescie wysoko, bo lubie jego dynamike, ale trasa to co innego.

 

Jak jechalem autostrada w granicach 9-10500 rpm to spalil 7,5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam jeszcze jedno pytanko... Czym się różnią zegary w modelu z 98' a z 2002 roku FZS:) Dzięki i pozdrawiam

Edytowane przez Bulka

http:// www. youtube.com/watch?v=58UQ3PZctuA Passion of motorcycles :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam jeszcze jedno pytanko... Czym się różnią zegary w modelu z 98' a z 2002 roku FZS:) Dzięki i pozdrawiam

 

 

Tym, że te z 2002 mają elektroniczny zegarek w obrotomierzu.

Zarówno obrotomierz jak i licznik mają pomiedzy głownymi kreskami na skali takze kreski pomocnicze, te z modelu '98 maja tylko głowne tj licznik co 10 km/h obrotomierz co 1000 rpm

Aha i ta okleina na około obrotomierza w starszych była taka srebrna a w 2002 cos ala karbon :cool:

Edytowane przez Fazer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te nowsze mają jeszcze dwa guziczki zamiast jednego :] Ale to chyba wynika z potrzeby ustawienia wcześniej wspomnianego zegarka...

 

koniaczek, widzę, że mamy podobny kolor fazerka. strasznie charakterystyczny java script:emoticon(':cool:', 'smid_2')

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie to co piszecie o 6 biegu w Fazerze. 10 tys. obritów na 5 i dopiero wtedy na 6 to chyba na najwyższym biegu zaczynacie jeździć od 170km/h. Ja czasem nie redukuję nawet gdy na szafie mam 60 km/h i fazer ciągnie na tyle dobrze żeby, że w ruchu miejskim wystarczy na sprawne objechanie samochodziarzy. A żeby w warszawskich korkach kręcić fazera zawsze ponad 7 tys. to chyba z poza jedynki bym nie wyszedł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie to co piszecie o 6 biegu w Fazerze. 10 tys. obritów na 5 i dopiero wtedy na 6 to chyba na najwyższym biegu zaczynacie jeździć od 170km/h. Ja czasem nie redukuję nawet gdy na szafie mam 60 km/h i fazer ciągnie na tyle dobrze żeby, że w ruchu miejskim wystarczy na sprawne objechanie samochodziarzy. A żeby w warszawskich korkach kręcić fazera zawsze ponad 7 tys. to chyba z poza jedynki bym nie wyszedł.

Jezdzij po swojemu i sie nie przejmuj. Ja biegi zmieniam przy 5 tys, a na wyzsze obroty wchodze tylko na szostce, bo tak lubie i juz.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem poruszyć temat który nie był porządnie potraktowany a mianowicie GMOLE do FZS 600

 

Mam nadzieje że link działa

 

gmole

 

 

Z galerii zawarłem wszystkie wersje gmoli do fazi jakie spotkałem w necie lub na żywo.

 

Gmole zamierzam sobie sam zrobić .. pozostaje dla mnie tylko kwestia które będą najskuteczniejsze ..

 

Jak narazie moim faworytem jest Hepco Becker .. ale jestem ciekawy jakie wy macie doświadczenia i jakie sami posiadacie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem poruszyć temat który nie był porządnie potraktowany a mianowicie GMOLE do FZS 600

 

Mam nadzieje że link działa

 

gmole

Z galerii zawarłem wszystkie wersje gmoli do fazi jakie spotkałem w necie lub na żywo.

 

Gmole zamierzam sobie sam zrobić .. pozostaje dla mnie tylko kwestia które będą najskuteczniejsze ..

 

Jak narazie moim faworytem jest Hepco Becker .. ale jestem ciekawy jakie wy macie doświadczenia i jakie sami posiadacie ??

Ja mam jeszcze inne.

 

http://img73.imageshack.us/img73/9965/img0426ng5pi2.jpg

 

Generalnie najwazniejsze jest to zeby mialy trzy punkty mocowania, a to w ktorych miejscach to juz wedle uznania.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście polecam crashpady. Solidne dają dobre oparcie, nie rzucają się oczy.

 

Ok .. tylko że w crash padów nie zrobie sobie samemu .. a koszt zrobienia gmoli z zakresie własny są nieporównywalnie mniejsze ..

 

Ps. jakie macie crash pady i ile za nie daliście ?

 

 

w sumie poszukałem trochę znalazłem takie crash pady

 

crash pady

Edytowane przez Penetratore
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja polecam zipsery

co prawda kosztują swoje (na alledrogo 245zł chyba)

ale juz sie sprawdziły 2 razy :)

ma ktoś moze Power Commandera w swoim Fazim ?? oczywiscie mowa o FZ6 od 2004 roku

Edytowane przez memphis1988
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...