Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

nie, nie trzeba niezwłocznie odstawiać moto. objawia się to przydławieniem moto przy mocniejszym starcie (im bardziej dziurawe to przy słabszych startach też będzie się zamulał).

 

tak jak kiedyś pisałem wymiana do zrobienia samemu, jedyna uciążliwa sprawa to włożenie później gaźników w króćce i airboxa na gaźniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś chciał to będę miał "prawdopodobnie" na sprzedaż nową szybę turystyczną Puig'a do roczników 2004-2007 (bez S2) :icon_biggrin:

W sklepie kosztuje 410zł, a u mnie oczywiście taniej...

 

Zdjęcie:

http://img518.imageshack.us/img518/2967/1647hxt4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukimaster, bardzo dziękuję! :biggrin:

Spoko.Nie ma sprawy.. po to tu jestesmy żeby sobie pomagać :wink:

Pozdr.

 

Witam

 

W piatek kupielm Niebieskiego FAZERka 01 .. sprowadzony z Angli .. cena jesienna wiec i przystępna dla mnie

 

ja jestem na dzien dzisiejszy zadowolony .. a nawet zachwycony .. moto ma udokumentowany przebien .. pojechalem sam ... wiec mam nadzieje ze sie nie mylilem .. prosty jak strzala .. nie sciaga przy 100 na boki .. nowy naped DID + zebatki , 90% opony, drobne zadrapania .. wersja SP .. no nie wiem .. jak na moj gust to brakuje tylko

- przewodów w stalowym oplocie

- gmoli

- bagaznika + kuftry

 

.. i tu pytanko do fazerków z krakowa ... chce sobie zrobic gmole i ewentualnie w miare mozliwosci wykonanie stelarz pod top case ...

mam znajomego który ma zaklad slusarko-kowalski .. wiec mysle ze nie byloby problemu z wykonaniem gmoli .. tylko ze potrzebuje jednej sztuki na przymiarke .. bylby ktos na tyle uprzejmy aby pożyczyc jednego gmola/stelarz na 2 tygodnie .. nie wiem czy same zdjecia wystarzą .. dlatego pytam od prawdzimy egzemplarz ..

 

pozdro i dzieki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety gaźniki trzeba wyciągnąć. ja nie wyobrażam sobie innego sposobu żeby dotrzeć do środkowych króćców.

 

demontaż do bułka z masłem, po prostu trochę trwa, późniejszy montaż to trochę żonglerki, ale nie jakiejś skomplikowanej mechaniki tylko włożenia gaźników i airboxa tak jak pisałem wyżej.

 

jak ja to robiłem? no koniecznie trzeba natłuścić elementy gumowe na powierzchni zachodzącej na gaźniki (zarówno króćce jak i airbox) no i mi się najlepiej robi to w dwie osoby, bo ciężko solo ogarnąć czy wszystkie cztery gaźniki równo wchodzą.

 

sam nie jestem mechanikiem a udało się to zrobić, więc polecam jako ćwiczenie obsługi moto na jesienne popołudnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam pytanie (głównie raczej do posiadaczy FZ6).

Stoje przed wymianą oleju w swoim moto i zastanawiam sie czym go zalać. Moto jest z 2004 roku i ma prawie 30 tys km. przebiegu.

Wg. pani z niemieckiego serwisu (gdzie dzwonił moj kolega w celu zasiegniecia info, poniewaz w ksiązce przeglądów jak i dokumentach niewpisano rodzaju oleju) zalany był dotychczas Castrolem 20 W 50 + tunap olzusatz (to jakiś dziwny dodatek który był dolewany przy kazdej wymianie oleju). Ja mysle go zalac jakims pół (10W40) lub full syntetykiem.

A jaki wy lejecie olej (ewntualnie sewis wam leje) ?

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wlany full syntetyk Castrola :bigrazz:

Ten wyścigowy... nie pamiętam dokładnie oznaczenia :buttrock:

 

Właśnie zamontowałem stelaż pod topcase :P

Po 3 godzinach walki w końcu się udało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wg. pani z niemieckiego serwisu (gdzie dzwonił moj kolega w celu zasiegniecia info, poniewaz w ksiązce przeglądów jak i dokumentach niewpisano rodzaju oleju) zalany był dotychczas Castrolem 20 W 50 + tunap olzusatz (to jakiś dziwny dodatek który był dolewany przy kazdej wymianie oleju). Ja mysle go zalac jakims pół (10W40) lub full syntetykiem.

A jaki wy lejecie olej (ewntualnie sewis wam leje) ?

Pozdr.

 

Z tego co piszesz to miałeś bardzo gęsty olej, który powinien pracować w wysokich temperaturach. Na polskie warunki wystarczy olej 10W lub 15W.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...