wueska Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 hehe :D Parafianin z polmotu wyjaśnił sprawe.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Panowie jest złoty środek tej dyskusji.Wiatr 1 stosowany w SHL M11W. Niezawodny - sprawdzony zapłon iskrownikowy.Skrzynia 4 biegowa - czwarty bieg był krótszy niż np. w WSK 175Moc 12KM i niższe obroty maksymalne - przy tych parametrach materiały użyte do budowy silnika dawały sobie radę. O silniku WSK 175 mogę powiedzieć tyle' date=' że żadna WSK 125 nie była katowana tak bardzo jak WSK 175 - jej moc i zdolnosć do wkręcania się na obroty spowodowała, że był to pierwszy sprzęt "we wsi" do popisów przeóbek na "krosa" itp. Teraz większość silników na rynku jest po tylu pseudo fachowych remontach, że nie jest łatwo o dobry silnik 175 Części prywaciarskie się nie nadają do niczego.Skrzynia ma bardzo słaby mechanizm zmiany biegów, a instalacja elektryczna jest wadliwa. Materiały nie wyrabiają przy jej osiągach Znałem WSK 175 które robiły rocznie kilka tysiecy kilometrów i wymagały tylko drobnych regulacji a znałem też takie które jechały w jedną strone a do domu trzeba było pchać. Konstrukcja nie dopracowana, miała potencjał, ale nie wyszło i tyle w temacie MOC nie gadaj z wueską bo go nie przegadasz chyba że jesteś bardzo uparty i cierpliwy . :D[/quote'] Co do silnika SHL'ki w pelni sie zgadzam 8) Co do dyskusji z Wueska, to nie mam zamiaru go do niczego przekonywac, nie ma to jak doswiadczenie na wlasnej dupie... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 A moze chodzi ci o silnik 175 a dokładniej 173cmm tyle' date=' ze 3biegowy taki jak montowali w SHL? Wtedy to sie zgodze, że nie jest awaryjny :D .[/quote'] tak sie sklada ze ma akurat cos takiego,a co na ten temat myslicie(silnik SHL 175,rama WSK 125) ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Też sie zgadzam ze najlepsze doswiadczenie na sobie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 tylko po co dwa razy odkrywac ameryke...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 a co na ten temat myslicie(silnik SHL 175,rama WSK 125) ??? A ja mam taki patent Rama WSK a silnik CZ175, prosto jest go włożyć w tą ramę, spisuje się świetnie, tylko mniej części zamiennych do kupienia niż do rodzimych silników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 według mnie do takiej przeróbki do ramy od 125 można by włożyc silnik od MZ 150 i masz spokój moc to samo co w wsk 175 a ile mniej awaryjny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 WSK 175 jest mocniejsza od 150tki (wiem ze tym postem zaczynam nastepne spory itp:P) ale taka jest prawda, tylko ze Silniki MZ'ty śa mniej Awaryjne....przynajmniej tyle z mojego doświadczenia :D! Pozdr. Wszystkich WuEskowiczów (szczególnie tych z Polmotu) no i MZ'towiczów z MZ CLUBU:] Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 9 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 dostalem juz ten silnik przyznam sie (bez bicia :D ) ze pierwszy raz mam do czynienia z tym silnikiem ;p co do opini to ojciec od razu sie trzepial i wyrazil swoje poglady "trzeba byklo kupic cz albo wsk 125" eh ale mam to gdzies mozna zaryzykowac zawsze :P Mam tylko problem che sprawdzic go bez wkladania do ramy czy ma iskre jak to zrobic majac akumulator i cewke jak trzeba go podlaczyc ma moze ktos jakis schemat bo te co sa ogolne to mnie nie satysfakcjonuja bo bym musial wszytko podlanczac a z silnika wychodzi 5 kabli i dzie to jakos inaczej zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p...php?pic_id=1637 tu masz schemat instalacji zapłonowej w wsk175 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 9 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 hmm a tego zielonego kabla z bialym nie mozna polacyc co schodza sie w stacyjce ?? i czy ta listwa zaciskowa i bezpiecznik sa potrzebne ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 dostalem juz ten silnik przyznam sie (bez bicia :D ) ze pierwszy raz mam do czynienia z tym silnikiem ;p co do opini to ojciec od razu sie trzepial i wyrazil swoje poglady "trzeba byklo kupic cz albo wsk 125" eh ale mam to gdzies mozna zaryzykowac zawsze :) jeszcze ojcu racje przyznasz...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 a tego zielonego kabla z bialym nie mozna polacyc co schodza sie w stacyjce Można i czy ta listwa zaciskowa i bezpiecznik sa potrzebne ?? Do celów sprawdzenia nie są. Ta jest schemat do montowania w motocyklu, ty zastosujesz wersje uproszczoną :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 10 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 tak problem bedzie silnik przyszedl w 2 paczkach bo kazalem go rozebrac bo tak bedzie taniej narazie tylko glowicy i cylindra nie zalozylem z tlokiem eh i przy skladaniu zauwazylem ze ta tulejka z mosiadzu czy tam miediz co jest w wale co przez nia sworzeb przechodzi jest peknieta i polowy nie ma nie wiem skad ta tulejke wezme :/ i tlok i glowica sa porabane sa kawalki miedzi wtopione jak sie to skruszylo :/ iskry nie bede sprawdzal bo chyba bedzie bo przypadkiem jak kopniakiem sie bawilem i kable lezaly na silniku ot iskry sie posypaly i zauwazylem potem ze 3 kable daja prad a dwa z nich nie czyli jjak jest prad jakis to iskra powinna byc tak dobrze rozumie to czy nie ;p P.S nie smiejcie zie bo pierwszy raz mam do czynienia z tym silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 Nie rozumiem co masz na mysli piszac ''parabane'' ??CO do tulejki glowki korbowodu tojaki problem, tulejke z brazu lub mosiadzu kazdy tokarz ci wytoczy, pozniej ja tylko zamontowac i rozwiertakiem potraktowac zeby luz odpowiedni byl pomiedzy nia a sworzniem, ot caly klopot...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.