Skocz do zawartości

Drugi motocykl (po GS500E)


weasel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie i proszę o pomoc :)

Niedawno rozstałem się z moją maszynką (GS500E, zrobiłem nim około 7tyś km) i stanąłem przed problemem typu 'i co dalej'. Już wiem, że napewno chcę sporta. Pod uwagę brałem większość sześćsetek. Postanowiłem więc poszperać na naszym forum i znaleźć odpowiedź na nurtujące mnie pytanie...ALE. Im dalej w las, tym więcej drzew. Im więcej tematów przeczytałem, tym więcej wątpliwości się pojawiało. Gdy byłem już przekonany, że chcę ZX-6R, to wyczytałem o pękających ramach. Przekonałem się do R6, to znalazłem temat o wadliwych skrzyniach biegów. Itd, itp.

Po raz kolejny więc: Co kupić ? I w związku z tym kilka pytań do doświadczonych:

1. Mam 190cm wzrostu, ważę 90kg. Czy Suzuki GSX600R nie będzie dla mnie za mały ?

2. Czy ze skrzyniami w R6 rzeczywiście są problemy ?

3. Czy, biorąc pod uwagę doświadczenie wyniesione z jazdy 'Gieniem', Honda cbr900rr nie będzie dla mnie za mocna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz, musisz odpowiedziec sobie na jedno zajebiscie wazne pytanie - co lubisz w zyciu robic ;-)

 

Lubisz ostra jazde, tor, latanie na gumie, rzadko jezdzisz gdzies dalej niz tylko poza miasto - bierz R6 czy Sracza, z racji chocby radykalnie sportowej pozycji.

 

Lubisz sie czasem wybrac w jakas dlasza trase z pasazerem i bagazami, a przy tym chcesz miec wszystkie zalety motocykla sportowego - bierz Kawę. Bardzo wygodna, oferuje duzo miejsca, a przy tym jest zwrotna, poreczna, szybka itd.

 

Wszystko zalezy tylko i wylacznie od ciebie i twoich preferencji. A gadaniem o "usterkach" danych modeli sie zbytnio nie przejmuj, bo na to nie ma zadnej reguly, poza moze jedna - jak sie dba, to sie ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze z bladym bys sobie poradzil jak masz troszki rozwagi :)tylko pomysl juz o tym SC 33 bo SC28 jest slabszy niz SRAD 750 moj kolega mial wczesniej SC 28 i teraz ma SRADa 97r i mowi ze o wiele lepiej mu sie jezdzi SRADem.

Ja tez jezdze SRADem i wydaje mi sie wygodny nawet jak jade w dluzsze trasy a w tym roku bylem dwa razy w gorach czyli po 500km w jedna strone i smialo sobie dojezdzalem i nie czulem az takiego wielkiego zmeczenia, wiadomo prawie na kazdym motocyklu czuje sie zmeczenie od wiatru.

A co do tego czy sie zmiescisz na SRADzie to widzialem tez wiekszych gosci i jakos nie nazekali wiec poradzisz sobie:)

Pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze CBR 1100 XX albo GSXR 1100 co do mocy ja z 21 zmienilem na 50 i wcale nie odczuwam tej mocy chcociaz z 50 na 100 i wiecej to juz pewnie czuc :) ale jak pisales jestes rozwazny wiec nie rozwalisz sie na 1100

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed/Po przyszłym sezonie będzie mnie czekał ten sam wybór :) (zależy ile mamony będzie dostępne). Za pieniądze którymi będe (mam nadzieję) dysponował mógłbym też kupić jedną z pierwszych r6tek (a one mają swoje problemy) albo nienajmłodszego gixera. Dlatego wybór prawdopodobnie padnie na cbr 600 f3, f4 - sprzęt mocny, ale nie aż tak "ostry" jak gixer i r6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie Wasze porady to dla mnie skarbnica wiedzy i bardzo chętnie je analizuję i dziękuję za odzew. Powoli wyłania się obraz maszynki dla mnie. Jestem zapatrzony w ZX-6R, ale wiem, że z czasem będę chciał wchodzić na koło (te komplikacje z ramami jednak mogą wystąpić);

Blady - wszystko cacy, bardzo mi się podoba, z mocą chyba oswoiłbym się, o usterkach technicznych nie słyszałem, w pionie porusza się jak trzeba, ale z kolei podobno prowadzenie w winklach nieco uciążliwe (źródło: http://www.streetfighters.pl/blady.htm );

Kolega okrutny_mariuszek odradził kupowanie GSXR600, w zamian proponując GSXR750;

Czyli na chwilę obecną: GSXR750, FIREBLADE... czy może ZX-6R... ech.

 

[ Dopisane: 24-10-2005, 19:37 ]

Aha... a co do potworów 1000ccm i więcej; to raczej czterocyfrowa liczba jest dla mnie barierą psychiczną :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam taki sam problem ale podjąłem juz decyzje.

Na nowy sezon jak tylko fundusz pozwoli kupuje CBR 900rr.

Przesiadam sie z Kawy GPZ 600R (88KM) - jezdziłem nią troche ponad sezon. Wydaje mi sie ze to jest najlepsze rozwiązanie jak dla mnie.

Juz mowie dlaczego:

Honda to Honda - zawory robisz co 24tysiące (nie to co w kawie co 6000).

Cbra na koło idzie z gazu, nie pęka rama i takie tam...

Z 600 bez sensu przesiadać sie na 600 - pojezdze sezon i znowu bedzie mało. Myśle ze 900 nauczy mnie pokory przynajmniej na początku :mrgreen:

Poza tym planuje kupic motocykl na więcej niż dwa sezony.

Co do suzuki nie wypowiadam sie bo nie mam na ten temat pojęcia.

To tyle - mam nadzieje ze chociaz troche pomogłem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno prowadzenie w winklach nieco uciążliwe (źródło:http://www.streetfighters.pl/blady.htm);

 

Tekst jest mojego autorstwa - prowadzeniem się nie przejmuj' date=' po prostu kup amorek skrętu.

Honda to Honda - zawory robisz co 24tysiące (nie to co w kawie co 6000).

Zawory w Kawie robi się co 12kkm, Yamaha (Thunderace, R1) co 40kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andon13 napisał:

Honda to Honda - zawory robisz co 24tysiące (nie to co w kawie co 6000).

 

Zawory w Kawie robi się co 12kkm' date=' Yamaha (Thunderace, R1) co 40kkm.[/quote']

Zgadza sie! Moj błąd! Olej wymienia sie co 6000 :mrgreen: a w Hondzie co 12000 :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to tak dla porównania cen :!:

 

http://cgi.ebay.de/GSX-R-750-SRAD_W0QQitem...1QQcmdZViewItem

 

przy obecnej cenie za 12 tyś masz go zarejestrowanego w Polsce....

 

 

pees. ja po następne moto jadę na 100% do Niemiec natomiast w Polsce to można kupować najwyżej od bardzo dobrego znajomego szczególnie starsze plastiki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurczaczki... różnica kolosalna :| Ciekawe czy stan techniczny taki sam..

 

[ Dopisane: 25-10-2005, 19:24 ]

Już po testach 8O Ja PIERD*** !!! To beczka z prochem !!! Ufff... jeszcze mi się nogi trzęsą... Tego mi było trzeba !!! :) GSX750R ... muszę ochłonąć i zdecydować na zimno, ale to jest chyba maszyna dla mnie. Myślę, że więcej mocy długo nie będę potrzebował... wdech...wydech... odezwę się jak mi serce na miejsce wskoczy :P

 

[ Dopisane: 07-11-2005, 13:34 ]

Hehe... no ładnie.

W moim garażu stoi GSX-R 750 97r. czerwono-srebrno-czarny. 8)

 

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za rady.

weasel

 

EOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...