Iron.Bull Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Jaki rozmiar będzie dobry na forty eight'a ??? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Jaki rozmiar będzie dobry na forty eight'a ??? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Podskocz do Louisa w Osnabrück.Daleko nie masz a i przymierzysz na miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelhead Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Kupiłem początkiem tego sezonu OXFORD i już nadaję sie na wyrzucenie przeciera się i załamuje (pęka) od samego zakładania, że o jakości ściągaczy na dole nie wspomnę masakra. Potrzebuję coś solidniejszego a nie na kilka razy.Kup Pan Oxforda, ale Camo, a nie ten zwykły srebrno-czarny szajs - w 100zł się zmieścisz, a nie jakieś Luisy za 300-400zeta :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soniak87 Opublikowano 11 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Na zewnątrz potrzebuje na zimę, najlepiej coś przylegającego ponieważ jak wieje wiatr to pokrowiec jak wyżej działa jak spadochron i się strasznie tłucze, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wild Hog Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Nie wiem czy w Polsce jest dostępny, ale polecam JDC. Mój jest dość gruby, a od środka ma taki jakby meszek zapobiegający zadrapaniom lakieru. No i osłony termiczne na tłumiki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 (edytowane) Na zewnątrz potrzebuje na zimę, najlepiej coś przylegającego ponieważ jak wieje wiatr to pokrowiec jak wyżej działa jak spadochron i się strasznie tłucze, Dorób dodatkowy pasek albo dwa paski od dołu. Zrobiłem tak kiedyś jak parkowałem na zewnątrz na parkingu strzeżonym /zwykłe klepisko na otwartym terenie/. Pokrowiec strasznie się telepał na wietrze a motocykl był brudny jak czort, było pełno piachu i liści. Wiatr nawiewał pod pokrowiec pełno badziewia. Był bardziej brudny jak stał niż jak jeździł. Dopiero te dodatkowe paski od spodu rozwiązały problem bo naciągały pokrowiec do sylwetki motocykla i doszczelniały go od spodu. Gumka nie wystarcza. Proste doszycie pasków zrobiło różnicę. Fabryczne pokrowce zazwyczaj tego nie mają /miałem kilka różnych modeli/. pzdr, J. Edytowane 28 Listopada 2017 przez J.Pastor Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wild Hog Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 JDC ma pasek spinający na środku. Przynajmniej mój :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.