MarianKa Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 Fachmani od szorowania kolanem, może mi ktoś w przystępny sposób wyjasnic, czym się różnią poszczególne klasy wyścigowe? Superstocki, superbiki, stocksporty i jak sie to wszystko tam nazywa. W dodatku coś tam w bieżącym sezonie pozmieniali w tych nazwach i już całkiem jestem skołowany.Które maja jaka pojemność i jakie sa te dozwolone przeróbki? Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimer Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 Superstock - dawny stocksport. Czyli rzędowki 750 i 1000 i Vtwiny 1000. Praktycznie zakaz przerobek - jedynie wydech, lagi, przewody hamulcowe, komputer mozna przeprogramowac, ale tylko ten seryjny. W praktyce wielu uzywa jednak PowerCommanderow. Superbike - jak wyżej, z tym ze full rasowanie silnika. Supersport - rzedowe 600 i Vtviny 750 - dozwolone przerobki chyba takie same jak w Superbike, ale np nie moga uzywac opon typu slick. Ogolnie - jak w nazwie klasy jest stock (stocksport, superstock itd) to motocykle jada na seryjnych silnikach. PS. To co napisalem to tylko moja (uboga) zreszta wiedza i przepraszam za ewentulane niescislosci czy bledy :) pozdro, Zimer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 Oj chyba nie tak do końca z tymi klasami napisałeś-w Superstock 1000 można dodatkowo np. zwiększać stopień sprężania.W Superbikach można także wymienić koła,amortyzatory itp.co np. nie jest dozwolone w Supersportach i Superstockach(można tylko zmieniać zaworki,sprężyny w zawieszeniu itp.).Ogólnie w Superbikach jest dozwolonych najwięcej przeróbek(chyba tylko blok silnika i rama muszą pozostać bez zmian),potem Supersporty(dozwolone troche przeróbek silnika jak np. sportowe wałki rozrządu itp.ale sporo częsci musi zostać seryjnych,Superstocki są najbardziej zbliżone do seryjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianKa Opublikowano 2 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 Superstock - dawny stocksport. Czyli rzędowki 750 i 1000 i Vtwiny 1000. Taki rozrzut pojemności w jednej klasie? Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Co do tym klas to wydaje mi sie że sami sie pogubili co w jakiej mozna a co nie. Wydaj mi się ze powinni zdecydować sie na rodzielenie albo full tuning albo seryjne, było by przynajmniej jasno i bez zarzutów i bezsensownych protestów i takich tam bzdur o których widzą znawcy wyścigów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyczmonik Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 marko przyjedz do wloch teraz jest wybur!!! :twisted:sam mysle o zmianie na r1!!!po rasowaniu [ Dopisane: 14 ]z 2000r. jest wybur jak chol...ale mozna znalesc orginal prywatnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Superstock - dawny stocksport. Czyli rzędowki 750 i 1000 i Vtwiny 1000. Taki rozrzut pojemności w jednej klasie?Rozrzut jest ale w praktyce startują tylko R4 1000ccm bo mają najwięcej mocy fabrycznie.Co do tym klas to wydaje mi sie że sami sie pogubili co w jakiej mozna a co nie. Wydaj mi się ze powinni zdecydować sie na rodzielenie albo full tuning albo seryjne, było by przynajmniej jasno i bez zarzutów i bezsensownych protestów i takich tam bzdur o których widzą znawcy wyścigów.No i jest że Superbike są full tuning a Stocksporty-ogólnie seryjne-no były różne przeboje z protestami jak np.klakson-ale tu z tego co się orientuje była różnica między przepisami czeskimi i polskimi.A inne to są po prostu oszustwa zawodników jak np. nieseryjny komputer itp.A najbardziej seryjne to są najczęsciej klasy markowe(choć nawet tu dochodziło do nieporozumień i naginania przepisów jak np. sprawa opon w GS 500Cup) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 Rozrzut to naleciałość historyczna klasy, bo jeszcze kilka sezonów wstecz w superbike nie jeździły rzędowe 1000 tylko max 750, żeby skompensować różnicę do Twinów 1000, dlatego jeszcze niedawno były motocykle japońskie sportowe z silnikami V, jak Honda VTR SP2, na której mistrzem został Texas Tornado Colin Edwards, czy nieco już wcześniej zapomniany Suzuki TL1000S, którego w tej klasie zastąpił potem GSX-R750, którego klasa wymiera!!! Jednak jak się okazało, że żadna 750 nie jest w stanie zbliżyć się do Ducati, to dopuszczono 1000 w R4 i tyle, że problem pojawił się dla goniących GSX-R1000 i Ducati, ale zobaczymy co w tym roku?! Pozdro Łukasz Cytuj _______________Przechowalnia motocykli i skuterów - Warszawa i okolice www.motozima.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.