afrikaniec Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 ja na zewnętrzne uchwyty też się piszę w ciemno :)Ok, już rozmawiałem z szpecjalistą w weekend pokażę mu stelaże i dowiem się jakie są szanse. Dam znać jak tylko dowiem się czy i jakie są możliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plok Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 ....no Pany....wytrzymałem bez mt 3 miesiące (oszukuję się fmx650). ale jak Bóg da.........to w niedzielę podjadę nawet do kościoła nowym nabytkiem......nie zapeszam tfu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 plok to trzymamy kciuki i czekamy na fotki nowego sprzęta :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alexiunio Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Witam kolegów MT-kowców. Mam pytanko, czy do Naszych KODO da się założyć tylną oponę o rozmiarze 190/55/17? Oryginalnie w/g producenta to 190/50/17 czyli niższa oponka. Czy wejdzie pod nadkole i nie będzie "obcierać"? Jakie macie w swoich motocyklach? A może ktoś z Was ma założonego kapcia w królewskim rozmiarze 200? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 (edytowane) Jeżeli chcesz zachowac zachwalane właściwości jezdzne MTeka to radziłbym pozostac przy oryginalnym rozmiarze i nie kombinowac :wink: Edytowane 7 Września 2013 przez maciej MT01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alexiunio Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Maciej - chyba masz rację, skoro producent tak skonfigurowal ogumienie to 200 raczej nie podchodzi, ale czy opona o wyższym rozmiarze "55" może być? Pytam ponieważ "wyższy" rozmiar mogę kupić prawie 100 zł taniej. Co ty na to? Jakie ogumienie masz u Siebie? Jaki rozmiar i markę? czy warto do KODO który pożera tylne opony zakładać 2CT, czy zwykłe laczki? :) Czy jest spora różnica w przebiegu, chodzi mi o zużycie. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plok Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 no to witam ponownie. banita powrócił. kupiony , schowany. 2008 , akrapy, power c , trochę rizomy.ogólnie JEST MOC. przy szczegółowym oglądnięciu wyszło parę niuansów ale CCC. mam całą zimę do dopracowania.jestem pod wrażeniem mocy tego czegoś bo mój poprzedni to rower w porównaniu do tej bestii.w poniedziałek odstawiam na warsztat do diagnozy więc trzyma kciuki.2 problemy największe to: nieraz podwiesza się odprężnik (ale aku jest na granicy śmierci)nawet przy odpalaniu na kable i zauważone w trasie po kupnie - chyba coś z jakimś zaworem jest bo cyka na wolnych a jak odkręcę przy ruszaniu to puknie parę razy( nie zawsze) i później przy normalnej jeździe spokój -Macie jakąs wstępną diagnozę????Czy to kwestia regulacji czy czarny scenariusz?no . to tyle. teraz muszę opić nowy zakup. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Plok jakiś czas wcześniej zamieściłem biuletyn który wypuściła Yamaha odnośnie dżwieków wydawanych przez silniki ROAD STARA a to bardzo zbliżony silnik do naszych,odnosnie klikania przy ruszaniu na ciepłym silniku to miał to mój poprzedni MTek,ma ten i kilka innych na których jechałem więc to chyba normalne i tylko jezdzic.Cykanie na wolnych obrotach to może byc wadliwy samoregulator ale na serwisie stwierdzą to napewno,ewentualnie przedstawią Ci regułe TTTM czyli Ten Typ Tak Ma :biggrin:Maciej - chyba masz rację, skoro producent tak skonfigurowal ogumienie to 200 raczej nie podchodzi, ale czy opona o wyższym rozmiarze "55" może być? Pytam ponieważ "wyższy" rozmiar mogę kupić prawie 100 zł taniej. Co ty na to? Jakie ogumienie masz u Siebie? Jaki rozmiar i markę? czy warto do KODO który pożera tylne opony zakładać 2CT, czy zwykłe laczki? :) Czy jest spora różnica w przebiegu, chodzi mi o zużycie. ;)Mam z przodu i z tyłu założone nówki MICHELIN PILOT POWER 2CT w oryginalnym rozmiarze i jestem z nich zadowolony,trzymają ekstra choc tylna raczej szybko zniknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BruusZX6 Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Ja w tym sezonie założyłem Metzelera Roadtec Z6 i jestem mega zadowolony. Poprzednio Pilot Power 2ct i pilot sport też ok ale ginęły w oczach. Na mój styl jazdy metzeler też mnie nie zawiódł co do przyczepnośći, a wytrzymałość super. Może ogarne półtora sezonu, na poprzednich sezon kończyłem na slikach. No i dałem 350 zeta :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trufel Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 350 zeta za komplet. ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BruusZX6 Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Aż tak dobrze niema :) za tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trufel Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 gdzieś tak tanio kupił he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alexiunio Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Jaki przebieg zrobiliście na swoich oponach? Moje Metzelery (z tyłu) oryginalne nie wytrzymały nawet 5 tys. km, zaznaczam, że nie jestem "palaczem gumy". Czy Wazsze opony tylne były bardziej żywotne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazol77 Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Witam koledzy.Potzrebuję porady. Mój KODO ma przejechane zaledwie :) 32 tys. i przy wyższych obrotach ślizga się sprzęgło.Czy uważacie, że kończy się sprzęgło, czy wlałem "podrobionego" MOTULA 5100 10W40. Luz na klamce sprzęgła odpowiedni jest. Mieliście coś takiego już.Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Przy takim momencie obrotowym jest bardzo realne,że przy tym przebiegu padnie sprzęgło,wszystko zależy od stylu jazdy,choc MTeki bardziej słyną ze zbyt słabej sprężyny dociskowej sprzęgła niż kończenia sie samych tarczek i przekładek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.