wzrz Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 tez mnie ciekawi jakie paliwko jest najlepsze dla naszych silnikownie znam niemieckiego ale cos tam w instrukcji jest skrobniete o 91 oktanach...a co do zmiany biegow bez sprzegla to rzeczywiscie probowalem wrzucac bez sprzegla i da rade, tylko ciekawe czy to nie niszczy skrzyni i bardziej napedu np. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plok Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 (edytowane) Chwalę się.wyprute bebechy i wstawiony większy gwizdek.ryk niesamowite http://www.youtube.com/watch?v=hnAkREZacVM Edytowane 15 Maja 2011 przez plok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Koledzy wybaczcie bo zgrzeszyłem chciałem zamienic mojego kochanego MTeka na SUZUKI VZR 1800 INTRUDER,ale na szczęscie kolega dał mi takowym polatac i stwierdziłem,że ten motocykl to porażka w porównaniu do MT to tam niema szału w jezdzie wykonanie,dżwięki i skrzynia biegów pozostawia wiele do życzenia,jezdziłem też YAMAHA WARRIOR i ten sprzęt robi nieporównnywalnie lepsze wrażenie w jezdzie niż VZR,zresztą wiadomo bo to niedaleka kuzynka MT :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jot 23 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 .to jest niewybaczalne .....ZDRADA !!! Jak się nie mylę to twój mt-k jest na allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Tak jest na allegro,ale niezbyt mi zależy na jego sprzedaży stąd wysoka cena :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
justus Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 No faktycznie cenę dołożyłeś ale mam nadzieje że się klient znajdzie bo ceny ich lecą na łeb i szyje. Piszesz wydechy lepsze niż akrapy a nie boisz się że zobaczą pod obudową ze to wyprute serie z końcówkami imitującymi akrapy ? No i moc - 110 ??? jak by tyle miały po PC to by więcej było chętnych na nie :biggrin: obyś miał 90 na kole ale życzę być znalazł kupca.Co to za model lusterek Rizomy bo nie kojarzę byśmy takie mieli w ofercie - chyba wkręcasz coś. Co to sato to też bym polemizował czy aby oryginały nie widać dokładnie ale mniejsza o to. PSTeż się interesuje MT-01 całkiem nieźle :icon_razz: powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 (edytowane) . Edytowane 20 Maja 2011 przez maciej MT01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
justus Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 To widzę że osiągnąłeś najlepszy wynik w europie na otwartej obudowie filtra eliminatorze i wyprutych wydechach :wink: nawet lepszy wynik niż stage 3 to wrzuć na forum mapę i inni też chętnie skorzystają by 20 KM dołożyć bez modułu ostrych wałków na seryjnym sprzęgle na której hamowni jest taki mistrzuniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlubon Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 dołączę się jak dla mnie wynik również nierealny przy tym zakresie modyfikacji a tak na marginesie to bardzo ciekawy remat może jakieś spostrzeżenia innych użytkowników w tym zakresie jakie wyniki gdzie hamowany motocykl może wrzucenie map na serwer itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 (edytowane) powiedzmy tak,ze to troche chwyt marketingowy :rolleyes: hamowany był z PC,K&N i tymi wydechami i wyszło 93,4KM,potem mał air box zrobiony i eliminator zapodany i jest dużo lepiej ale ile KM to niewiem bo go jeszcze nie mierzyłem,a robił mi wszystko ten gośc http://www.jmgmotocykle.pl/Serwis.aspx Edytowane 20 Maja 2011 przez maciej MT01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
justus Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 No wartości realne bo seria nie ma nawet 90 na kole ale pewnie wiesz, że kolejne zmiany po strojeniu takie jak otwarcie boxa i eliminator to znowu należy zestroić bo subiektywne odczucia będą takie że niby moto szybsze silniejsze a w rzeczywistości może być odwrotnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Wybieram sie na hamownie ale jakoś kłopoty z czasem,jedno co zaóważyłem gołym okiem to przed eliminatorem i przeróbką filtra przyduszał sie na tej najbogatszej mapie przy 2000rpm a teraz wchodzi ostro,ale to moje spostrzeżenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
justus Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Co rozumiesz przez przyduszanie bo mój znajomy miał podobny kłopot przez prawie 2 sezony ale nie chce Cię dołować co to było i ile kosztuje opisz dokładnie symptomy tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 spoko,wszystko jest wporządku,poprostu jedna mapa PC była mocno wzbogacona w paliwo,niewiem czy dobrze to ujołem i w jezdzie nie było tego czuc ale jak powoli wkręcałeś na obroty na luzie to miał minimalne zawahanie przy 2000rpm,a normalnie jak powoli dodaje gazu manetką to od 2000rpm obroty same sie podnoszą bez ruszania manetką,a miałem sprzeta sprawdzanego na serwisie i wszystko jest ok,i napewno niema przydławy w jezdzie bo zapie**ala jak wściekły :biggrin: a tak z ciekawości to co było u twojego kumpla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtengi Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 (edytowane) dobra Panowie zmiana tematu bo ten utknął w miejscu i myśle, że nie ma co dalej pytać o ilość koni na kole ...każdy ma tyle na ile zasłużył :wink: Kolejne poważne pytanie to: jakie macie ciśnienie w kołach? Edytowane 27 Maja 2011 przez wojtengi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.