Hube Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 (edytowane) Panowie, motoivan napisał, że MT "nie jest stworzony na długie trasy" i to jest niezaprzeczalnie prawda! Bo np. nie jest FJRem czy GTRem..., które definitywnie są stworzone na długie trasy, ale nie są stworzone do codziennego przepychania się w poznańskiech korkach. To tak na przykład :) Co innego spytać, jak Kolega yeuop, dlaczego MT miałby być zły na długie trasy, czy Kolega MOC poddając pod wątpliwość przydatność MT na dłuższych traskach. I tu ja się z Kolegami zgadzam, a żeby nie strzępić klawiatury, po raz drugi na tym Szanownym Forum wkleję link z mojej i przyjaciela mojego szanownego podróży do słonecznej Italii: http://www.motormax.pl/?news=675_Jezioro_G...ube_we_Wloszech Nikt nie powiedział, że MT się nie nadaje lub jest zły na dłuższe trasy tylko, że nie został do nich stworzony, a to różnica. heh :) Juz niedługo będzie wiosna. Wyluzujmy. Hube Edytowane 23 Stycznia 2009 przez Hube Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 ..Kolega MOC poddając pod wątpliwość przydatność MT na dłuższych traskach... Kolego gdzie ja poddalem w watpliwosc ze MT sie na dlugie trasy nie nadaje, przeczytaj uwaznie moj post i zastanow sie, bo zupelnie odwrotnie odebrales moje intencje :bigrazz: Wszystko zalezy od osobnika, jeden na sporcie bedzie robil 1000 km dziennie a inny po 100 na goldwingu powie ze mu niewygodnie... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinkey Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 MT to mój czwarty motocykl i jak na razie nie mam w planach zmiany na inny - jest niesamowity! Wrażeń i radości jakich dostarcza jazda na nim nie da się opisać, gęba śmieje się się sama podczas jazdy :) Ale wracając do turystyki: oczywiście nie jest to FJR, aczkolwiek robię na niej wypady do 600km dziennie i nie narzekam. Na zbiornik tankbag, na tylne siedzenie torba i jest ok. A rozkosz brzmienia tej potężnej V... polecam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blizniak Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 (edytowane) Na wstepie witam serdecznie wszystkich użytkownikow Forum :notworthy: Od połowy lipca jestem szczęśliwym posiadaczem MT 01, którym to po zakupie wróciłem z za Radomia do domu i tak jak to nadmienił jeden z kolegów rogal nie schodzi mi z twarzy. Przejechałem nim ok 340 km i byłem w szoku jak ten motocykl się prowadzi. Nie czekając długo wybrałem się z kolegami na 3 dniowy wyjazd, ogółem zrobiłem ok 1500 km z czego na powrocie ponad 700 km jednym ciągiem w deszczu z przerwami na tankowanie i nadal mi rogal nie schodzi z twarzy tym bardziej iż jestem pod wrażeniem spalania. Ale o tym więcej następnym razem :wink: Edytowane 7 Sierpnia 2009 przez blizniak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinkey Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 no, a jeżeli chodzi o spalanie... to mój egzemplarz pali 5,5l/100km. wiem, że ciężko w to uwierzyć, ale taka jest prawda. przy ekstremalnej jeździe typu 120km drogą publiczną (w większości jednopasmową) w 1 godzinę spala 7l. i tak obalam mit o paliwożerności tego pięknego silnika na popychaczach. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro_or Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Cześć, Gratuluję wyboru. Kupiłem MT01 w sierpniu 2007 i po chyba miesiącu miałem podobny problem z jakimś cykaniem z silnika. Dealer RAPID Motocykle w Poznaniu zachował się przytomnie i stwierdził, że trzeba poszukać i wymienić. Zostawiłem moto na dzień i okazało się, że do wymiany są popychacze, a konkretnie jeden. Wymienili - problem znikł. Sugeruję Ci wizytę w serwisie i wymianę części (jeśli to to). Serwis będzie miał trochę roboty, bo trzeba rozebrać 1/3 silnika (bardzo marne dojście to tego elementu), ale warto. Co pozotywne, z tym można jeździć, ale po co? Na początku stuka, a jak się rozgrzeje i ciut rozszerzy to przestaje. Kurde, nie kupiłem moto za >50k, żeby mi trzeszczało i przestawało. Teraz chodzi jak mjut. Jakiego maxa wykręciłeś Kodo? Mi, na A2 udało się polecieć 215 km/h. Czy masz założone jakieś akcesoria? Ja mam przedłużane (obniżone) podnóżki dla pasażera, niewielką szybkę, która bardzo ułatwia szybsze śmiganie w trasie), oploty z przodu, crashpady na ramę, silnik i widelec. Hube Witam! Mt-kiem jeżdzę od maja,nakręciłem na nim prawie 11 000km.Max.prędkość wykręciłem tylko 195km,dlatego muszę kupić owiewkę( nie szybe ) Może ktoś ma namiary gdzie i za ile można wciągnąć ? Spalanie bardzo przyzwoite w deszczu zrobiłem w jeden dzień ponad 900km wracając z Chorwacji(kondonka nie wziołem :( ),prędkośc około 100km-spalanie prawie 5l na 100,jadąc 120-180 około 6l,max. spalił mi 6,5l,zaznaczam,że nie licze miasta. Co do turystyki: ja z plecakiem zrobiłem za 1 razem ponad 900km. po pokonaniu 600km zaczyna się wiercenie ,pasażer musi mieć obniżone podnóżki.Co do bagażu trudno,ale da sie zapakować. Sprzęt bardzo fajny , pośmigam nim pare sezonów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinkey Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Mój licznik pokazał najwięcej 221km/h i wtedy średnia prędkość trasy wyniosi ok. 120km/h - to jest max spalania, ok. 7l/100km. Ale licznik na pewno przekłamuje o jakieś 10km/h w górę i mam szybę (wysoką owiewkę?) akcesoryjną zakupioną w salonie Yamahy. A czy Yamaha ją wyprodukowała to mam spore wątpliwości - niestety nie mogłem nic znaleźć innego producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ldesigne Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Witam Nawiążę kontakt z użytkownikami "młota MT-01". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilcape Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Witam Nawiążę kontakt z użytkownikami "młota MT-01". Witaj! Jestem użytkownikiem MT-01. Jestem gotów do nawiązania kontaktu :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlubon Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 witam również chętnie nawiąże kontakt z osobami MT01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilcape Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 (edytowane) Witaj mlubon! Poszukuję wydechów Akrapovica... w jakiejś atrakcyjnej cenie... przerabiałeś temat może? Edytowane 22 Czerwca 2010 przez devilcape Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Dzisiaj kumpel założył power Commandera właśnie z akropovicem. Jak polatamy dam znać czy jest poprawa. A co do samych wydechów to są niemożliwe wręcz. Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlubon Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Jeśli akrapy to na ebay-u lub u dealera ale są przecież sebring, devil jeśli dobrze pamiętam i innych masa. Ja raz słyszałem na żywo akrapa w stage 1 to szału nie było dopiero właściciel jak go wypruł z wnętrzności to ponoś ryczą strasznie aż ogniem plują ale tego nie potwierdzę bo nie słyszałem tylko mi maila napisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilcape Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Faktycznie są Sebringi i inne... tylko jak to brzmi? Tych sprzętów jest na tyle mało, że nie można porównać. Akarpy wszyscy chwalą a nie spotkałem się z opiniami o MTku na innych wydechach... pewnie za mało szukam. Może ktoś tu na forum ma inne końcówki niż akarpy??? Na razie próbuję się dogadać ze sprzedającymi MT-01 z Akarpami... może zechcą zarobić na akcesoriach, za które normalnie w cenie sprzedawanego motocykla i tak nie odzyskają... To praktycznie jedyna chyba droga zakupu akarpovica w normalniejszej cenie :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlubon Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Nikt Ci ich nie sprzeda to jedyny sposób by motocykl sprzedać szybko ja mam sato racing ale widziałem włoskie galasetti chyba można na stronie sebringa odsłuchać ich puszek. mam tez namiary na znajomego co przerobił oryginały i też jest zadowolony - wiedz że jednak się zmieni charakterystyka silnika i ważna rzecz akrap od stage 1 pasuje a od stage 3 już trzeba łącznik zmieniać albo opcja inna zamówić puszki pod wymiar słyszałem taki są suzuki to byłem w szoku za 300 zł ze taki gra ładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.