cubix Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Siema!! Chciałem was spyta, co lepiej kupi. Dt 50 czy Dt 80. Moim zdaniem lepiej 80 bo one często schodzą taniej niż 50tki. Ale jeśli 80 to zarej. na 50 albo sam bym spróbował tak zarejestrowac. co o tym sądzicie. lepsaa 50 czy 80?? należy doda, ze nie jestem motocyklistą z dużym stażem, bo mam simka, ale co bardziej polecalibyście kupic?? :-x :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Było, było i jeszcze raz było :) Używaj opcji "szukaj" i moze do innego tematu(jest przyklejony o DT 80 w dziale enduro) a nie burdel robisz. A co do tematu to lepsza jest DT 80. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 A co do tematu to lepsza jest DT 80 Fakt- jest temat o DT ale z Mackiem się wogole nie zgodze. Lepsza jest DT 50 i to lepiej kupuj- po pierwsze przez swoją mase DT 80 idzie ciężko ale troszeczke lepiej od DT 50 która jest słabsza ale lżejsza, a DT 80 nie ma szans z DT 50 po tuningu. Także polecam DT 50 (gdybym miał teraz kupowac to kupiłbym DT 50) Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karzeł Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 jeśli dt 50 to tylko po 2000r z silnikiem minarelli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 To prawda. Dt 50 po tuningu rucha dt 80 100x ale też ta z silnikiem minarelli jest zdecydowanie droższa...wychodzi mniejwięcej na dt 80 zarejestrowana na 50 z cylindrem 110cm. A tak dt juz zla nie jest. Jednak ja stawiam na 50cc! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 14 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Sam juz nie wiem.,..każdy gada co innego (ale i tak dzięki za wypowiedzi) . Własnie planowałem, że jeśli Dt to 80 Lc II. zarej. na motorower (ew. samemu można to załatwic.) wspominaliście coś o nowszej piędziesiątce. to odpada ze względu na cenę. 80 chyba lepiej ze względu na to, że troche na dłużej mi starczy. :!: Jak myślicie? [ Dopisane: 14-10-2005, 20:22 ]aaa, i jeszcze 1dno. wiem, że podobnych tematów było wiele, ale mnie interesują aktualne opinie na ten temat. (a dt w najbliższej przyszłości nie kupuje bo na razie jest etap zbierania kasy... ;) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_krisss Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 A ja uważam że na dłuższą mete DT 80 lest lepsze gdyż co z tego że kupisz sobie dt 50 po tuningu(za tuning zabulisz dużo kasy a i dt 50 po 2000r nie jest tanie) to pośmigasz 2 sezony i bedziesz miał remont bo silnik sie złużyje już (oczywiście jak spokojnie bedziesz smigac to dłużej posmigasz) Ale chodzi mi o to ze poprostu robiąc tuning skracasz żywotnośc silnika! i częsciej robisz remont Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 14 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 _krisss masz racje!! znalazłem gościa który myśli tak jak ja!! gratulacje!! jesteś masterem. Teraz tak na poważnie. Tez tak sądze, lepiej kupi mocniejszy sprzęt i go spokojnie eksploatowac niż słaby katowac (wcale nie twierdze że dt 50 to słaby moto) pozatym jak często tak ogólnie należy robic generalke w dt'tce (wqiem że to jest napisane w innych tematach ale tutaj moge liczyc na szybka odpowiedz) :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Raz na sezon wystarczy (zimą) bo DT 80 nie ma wyzyłowanego silnika co jest jego dużą zaletą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 14 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Ej a czy taka operacja jest kosztowana i przede wszystkim czy jest to konieczne ( czy nawwet przy spokojnej jeździe nawet po mieście) , trzeba remontowa silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Wysłany: Wczoraj, o Temat postu: Co Lepsze- Dt 50 czy Dt 80 _krisss masz racje!! znalazłem gościa który myśli tak jak ja!! gratulacje!! jesteś masterem. Teraz tak na poważnie. Tez tak sądze, lepiej kupi mocniejszy sprzęt i go spokojnie eksploatowac niż słaby katowac (wcale nie twierdze że dt 50 to słaby moto) pozatym jak często tak ogólnie należy robic generalke w dt'tce (wqiem że to jest napisane w innych tematach ale tutaj moge liczyc na szybka odpowiedz) DT50 po tuningu jest mocniejsza mózgu...Ej a czy taka operacja jest kosztowana i przede wszystkim czy jest to konieczne ( czy nawwet przy spokojnej jeździe nawet po mieście) , trzeba remontowa silnikNie dosc ze glupi temat to jeszcze glupie pytanie. Czy trzeba robic remonty? Chyba to logiczne ze tak! A ile DT wytrzyma bez remontu to zalezy od czesci i od tego jak latasz. Kamikaze16: Zeby co rok w DT'tce robic generalke to trzebaby ja na torze mx chyba non stop eksploatowac :lol: BTW A czemu akurat DT a nie cos z konkurencji?? :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 BTW A czemu akurat DT a nie cos z konkurencji?? :| wlasnie,aprille rx 50 czy tam 80 da sie tez tanio wyrwac,a to lepszy sprzet moim zdaniem od dt i jeszcze sendy 80 sa tez czasem dosc tanio. Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qciu Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Ale do DT jest najwięcej częsci. Sam gar tuningowy do DT 50ccm na 80ccm kosztuje cos około 800zł(na allegro taki był) idąc dalej trzeba gaźnik kupic, membrany też by pasowało, wydech. To są mega kwoty. Ja polecam 80ccm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Ale do DT jest najwięcej częsciNIeprawda ,bo nowe dt, rx, HM, rjeju, husqa mają te same silniki czyli czesci są tak samo dostępne do tych wszytkich modeli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Ale do DT jest najwięcej częsci. Sam gar tuningowy do DT 50ccm na 80ccm kosztuje cos około 800zł(na allegro taki był) idąc dalej trzeba gaźnik kupic, membrany też by pasowało, wydech. To są mega kwoty. Ja polecam 80ccm.1. Ciekawe po co membrany2. Gaznik dostaniesz od jakiejs seryjnej 80cc za 100zł na gieldzie3. Na seryjnym wydechu z przelotowa koncowka i tak objedzie bez problemu seryjna DT80. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.