MOC Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Jest jeszcze klej "Loctic" ja tam wklejłem na niego tylko niepamiętam oznaczenia odrkęcić go można ale jak sie podgrzeje palnikiem tylko niepamiętam na ile to było stopni chyba 500 - 600 tylko w p**du drogi ten klej Chodzi zapewne o LOCTITE. Ta firma robi sporo różnych specyfików (wcale nie takich drogich). Musiałes użyć "czerwonego" Loctite i jego rzeczywiście jest problem odkręcić ale już "niebieski" odkrecisz zwykłym kluczem. A ten HeilCoil ile to kosztuje? I gdzie to można dostać? I najważniejsze czy dorobię też gwint calowy? nie ma problemu 8) uzywam takich i takich, jezeli nie mozesz dostac to powiedz jaki wymiar potrzebujesz jezeli bede mial to podesle....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Od siebie dodam że najczęściej gwint ten psuje się od wkręcania/wykręcania przyrdzewiałej nakrętki wraz ze szpilką. Jeśli chodzi o LOCTITE to bywa czasami na Allegro po rozsądnych cenach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
game over kup se rower Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 polecam J.B WELD i PRO SEAL znajdziesz je np. w sklepach typu części rolnicze. Są różne specyfiki tych firm więc sprawdź które nadają się do czego. a co myślicie o cynowaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 lozyska mozesz pocynowac jezeli masz zbyt luzne gniazdo a nie gwinty, ktre przejmuja wysokie sily pochodzace z cisnienia spalania....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 co do luznych lozysk to tez sa takie kleje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 LOCTITE 638, 620 mam takie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 ...Nie słuchaj podpowiedzi niektórych pseudofachowców o możliwości toczenia nowych szpilek z innym gwintem bo nawet wytoczony z twardego materiału gwint jest gówno wart w porównaniu z gwintem walcowanym. Nie zgodze się z Twoją wypowiedzią Piotrze.Tak sie składa ze pracowałem ładnych kilka lat na tokarce oraz przy uzbrajaniu komór w Zakładzie Wysokich Ciśnień PAN. Uwierz mi że jestem z stanie nagwintować na tokarce (nożem, nie narzynką) dowolną śrubę która bedzie o wiele mocniejsza niz gwint walcowany.Kwestia tylko doboru odpowiedniego materiału oraz obróbki cieplnej i chemicznej tak wykonanej śruby. W żadnym znanym mi silniku nie wystepują tak olbrzymie ciśnienia ani naprężenia jak w komorach wysokociśnieniowych które obsługiwałem.Do wszystkich tych urządzeń każda śruba czy nakrętka była dorabiana na tokarce. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.