Skocz do zawartości

Uszczelniacze tylnego zawieszenia w ETZ


kwas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

odkręciłem ją metodą udarową  :arrow: znaczy prętem i młotkiem nie mam takiego warsztatu żeby sobie klucze dorabiać

Qde to musialo lekko trzymac, ja jak sie bawilem to ni ****. A za bardzo nie chcialem walic bo to miekkie aluminium.Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja przerobiłem nieco klucz do odkręcania tarcz w boschu + długa rura i puściło

 

wlasnie - dobry patent

 

oryginalny klucz trzeba dopsasowac z nasadek koronkowych od japoni, ale koszta...

 

co do oleju: ja lalem amortyzol 15W i chodzilo ok

 

 

ja kupiłem je w sklepie z akcesoriami rolniczymi  

po wymianie było wszystko ok przez jakieś 2tyś km, teraz znowu leciolej przypurzczam że to wina wyeksploatowania pozostałych elemen

tów

 

jezeli dasz za duzo oleju tez bedzie ciec (za duze cisnienie), jak za malo to nie bedzie tlumil na samym koncu rozciagania amoru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...