Skocz do zawartości

silnik KTM GS 250 - brak iskry, co jest nie tak?


Gość Baca
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A jak go odpalaliście??? Jeśli jest podłączony do oryginalnej, czyli KTM'owskiej instalacji, napięcie prawidłowe dochodzi do cewki zapłonowej, z cewki wychodzi wysokie napięcie przez przewody do świec, to musi palić (jak ma paliwo). A jeśli nie to sprawdźcie po kolei te rzeczy plus oczywiście zalecam kontrolę kiedy ten zapłon występuje, czyli kontrola punktu zapłonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podstawowe pytanie co z elektryka ??zapewne musi byc modul zaplonowy oraz czy silnik palil czy poprostu kupiliscie tak jak stal wyjety ??

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK,

to już odpowiadam.

Silnik został kupiony z całą oryginalną elektryką.

Przed włożeniem do go ramy chieliśmy spróbować odpalić i sprawdzić jak motor chodzi, no ale brak iskry.

Elektryka jest w porządku, ale z racji, że dopiero z KTMem początkujemy, nie ma iskry, stąd pytanie gdzie szukać przyczyny?

To co napisaliście powyżej to sprawdzaliśmy na samym początku i jest ok.

 

pozdrawiam,

Baca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...