hikor Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 Witam.Niedawno kupiłem Suzuki DR 800 BIG. Jest to już chyba mój ósmy motocykl. Nigdy przedtem nie miałem sprzęta terenowego, stąd ten post. Będę wdzięczny za wszelkie informacje bądź porady dotyczące tego moto. Pozdrawiam wszystkich motoenduromaniaków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 to nie sprzet terenowy :P a turystyczne enduro ,jedyna rada zaloz kostke sciagaj lusterka i do orania przystap :-D :mrgreen: :mrgreen: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoCross Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 No to jak to? Kupiłeś sprzęt i nie wiesz do czego się on nadaje? Najpierw trzeba poczytać, choćby na tym forum coś o motocyklach i ich przeznaczeniu, a potem ewentualnie szukać i kupić sprzęt :P PS. Tak jak mówi Nitomen, możesz podczepić brone ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 no to naprawde fajne moto kupiles...nie jeden by takie chcial..chocby ja ;) :) tylko szkoda ze mnie nie stac na nie :P ale wrocmy do tematu....fajne enduro...bardzo wygodne....nadaje sie super na dalekie trasy......a co do tego orania to nie glupi pomysl...mozna by se dorobic orajac ludzia pola :-D :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 2 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 No to jak to? Kupiłeś sprzęt i nie wiesz do czego się on nadaje? Najpierw trzeba poczytać, choćby na tym forum coś o motocyklach i ich przeznaczeniu, a potem ewentualnie szukać i kupić sprzęt MotoCross, o motocyklach i ich przeznaczeniu dowiaduję się już dość intensywnie jakieś 20 lat. Chodzi mi o ten dokładnie model. Jakieś konkretne uwagi eksploatacyjne, podpowiedzi dotyczące serwisowania, technika jazdy tym potworem. Bardzo proszę o konkrety. Dzięki. PS. Może ktoś z okolic Szczecina ma taki? Chętnie się spotkam i pogadam na w/w tematy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumpel Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 http://dr650rs.info-euro.com/forum/index.php moze tutaj cos znajdziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoCross Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 OK. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conqueror Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 http://chudzikj.republika.pl/DR750.htm MASZ!!!!!!!!!!!!! Myślę Transalp byłby lepszy 8) ale to tego typu motocykl (czyli Paryż-Dakar) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 W którymś ŚM był artykuł a doktorze Big'u :)Moto wypadło naprawde dobrze. Jeżeli znajde tą gazete to napisze coś więcej :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 5 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Myślę, że w przyszłości też sprawię sobie coś z dwoma cylindrami. Nie musi być lżejszy choć reklamują teraz bardzo BMW hp2. 1200 cm3 i tylko 170 kg. Rewelacja. Do tego 105 koników. Mniammmm. Ale musiałbym przedtem 6-tkę w totka wylosować.. heh... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 A co powiecie na temat Kawy KLX650 :?: Jakoś ostatnimi czasy przykuwa moją uwage wśród większych Endurasów. Sprawie wrażenie niezłego sprzęta. Hemple tarczowe, przód upsy, ciekaw jaką ma mase i jak sprawdza się w praktyce :!: A może lepiej wypada jej młodzsza siostra Kawa KLX250 :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 e bieraj 600 i wiecej :) hm KLX w polsce malo polpularne ponoc widzialem w komisie taka kiedys starsznie wysoka i nie za ciezka napewno mniej wazyla od mojego KLR-a + jest dosc nowoczesny silnik DOHC ale to chyba nie calkie mten sam co w KLR moze podobny byc powiedz do czego szukasz sprzeta ?? hard teren ?? turystyczno terenowy (jak KLR) z rodziny enduro uniwerslanych to chyba tylko KTM LC4 620 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 6 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 Jak do pośmigania także poza hard-terenem, to raczej KLR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 w sumie kazda 600 japonska to uniwerslane moto bez hard enduro ale jak by tak w DR,KLR,XT, XR z rodziny 600 ccm zmienic zawieszenie na np WP to sadze ze dalo by rade ladnie posmigac i poskakac to prawie TT by byla tylko troszke ciezsze chyba ze rama by nie wytrzymala :mrgreen: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.