the-one Opublikowano 5 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 ThX !! Fajowe, szkoda tylko, ze nie slychac odglosow silnika. jeszcze raz dzieki [ Dopisane: 11-10-2005, 15:42 ]Widze andon ze sprzedajesz swoja GPZ na allegro... piszesz ze ma ona 4,2s do 100kmh ale Twoja to mocniejsza wersja, nie wiesz ile ma GPZ 600 (75 kucy) sekund do 100 kmh ? I jaki Vmax udalo Ci sie wycisnac swoja Kawą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Zacierają się wałki rozrządu w gniazdach w głowicy. to jest normą? bo własnie zastanawiam sie nad zl 600 a on ma niestety silnik od gpz :? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Zacierają się wałki rozrządu w gniazdach w głowicy. to jest normą? bo własnie zastanawiam sie nad zl 600 a on ma niestety silnik od gpz :? Mogę się mylić, ale z tego co wiem, to ZL ma poprawiony silnik z GPXa 75KM. Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 GPZ wlasnie znane sa z tego ze raz siada gora, silnika , a raz dol - zalezy jak glupi byl jego wlasciciel. ;) Najczesciej pada gora: z powodu palowania na zimnym slabo rozgrzanym silniku- wlasciwe rozgrzanie nastepuje po stopniowym "podkrecaniu obrotow" przez ok 15- 20 km( po uprzednim wstepnym rozgrzaniu- tj. mniej wiecej do wylaczenia ssania).Mimo spokojnej jazdy siadaja tez gniazda walkow rozrzadu oraz prowadnice zaworowe. Taki juz urok GPZ-ta .Dol silnika siada przez jazde na kole i po czerwonym polu , wiec Andon jak silnik "pokaze Ci kolano" miej pretensje do siebie nie poprzedniego wlasciciela. Najlepszym wyjsciem na naprawe silnika GPZ jest wymiana na silnik GPX- z pozniejszych lat- jest poprawiony - wiec dluzej pochodzi, aha chcialbym tez przestrzec "scigantow"- do GPZ trzeba sie mocniej skladac w zakrety-klania sie umiejetnosc balansowania cialem, oraz jest wrazliwy na hamowanie w luku zakretu- zeby sie ktos nie zdziwil -jak latwo mozna przeleciec przez kierownice..Janek.P.S. Nie lepiej poszukac GSX 600 F?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.