Skocz do zawartości

Co myślicie o Hondzie CRM 125 ...może doradzicie inne moto


Gość Daro_ufo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystki enduromaniaków :( ;)

 

Napiszę od razu że NIGDY wcześniej nie miałem kontaku z motocyklami :!: W przyszłym roku chciałbym kupić jakieś moto (interesuje mnie Honda CRM 125 ale myślałem też nad Aprilią RX 125 lub Yamahą DT 125 a może doradzicie coś lepszego :( ) moje fundusze to ok. 5tys. Motocykl słuzyby mi do jazdy po mieście i do wypraw w teren (las, poligon).

 

Najbardziej zainteresowny jestem tym czy mogę wsiąść na 125ccm z zerowym doświadczeniem... nie wiem czy to dobry pomysł wsiadać na moto które ma ok 30 koników (w sumie nie jest to mało) :roll: :roll: A jeżeli 125ccm to za dużo jak na początek, to co kupić... Yamahe DT80?

 

Co myślice o tych motocyklach: Honda CRM, Aprilia RX i Yamasza DT a może coś lepszego ale w cenie ok 5 tys. :idea: :?:

 

I jeszcze jedno pytanko jak wygląda utrzymanie takiego motocyklu :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze opcja szukaj!!!! O tym było już tyle tematow....Naprawde poszukaj a potem pisz bo moderatoży nie lubią powtarzania tego samego po raz 10000000000. Pozdrawiam i miłego foumowania :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tym było już tyle tematow

O CRMce nie było praktycznie tematów :( więc OK,jakby założyłem temat o dt to bym to zrozumiał.Chłopak dopiero pojawił się na 4um pierwszy jego post a Ty już do gościa użyj opcji szukaj.Na następny raz będzie wiedział od czego zacząć :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie możesz mu odpowiedzieć normalnie tylko pisać posty typu: "było" albo "szukaj"??? :? :roll: Według mnie na 1 motocykl 125 to "troche" dużo ale to też zależy od kierowcy. Powinieneś zacząć nauke na czymś mniejszym żeby się nie sparzyć taką 125. Proponuje Jakiegoś RX 50/80 bardzo ładne osiągi i nauczysz się na tym jakiś podstaw. Jednak wybór należy do Ciebie i jeśli chcesz koniecznie jakąś 125 to DT 125 jest dobra na miasto (w wersji supermoto jest bajer) a RX 125 jest dobra w terenie. Także sam musisz się określić gdzie najwięcej spędzasz czasu na moto. Pozdro P.S o Crm nic nie wiem więc sie nie wypowiadam 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wieku 18 lat kup 125cc. Mozna latac spokojnie i bedziesz mial zapas mocy :(

Teraz cos o sprzętach:

 

Yamaha dt 125r- Motocykl uniwersalny, nic nadzwyczajnego. Silnik ok, zawieszenie podobno średnie, słabo pomyslany. Żeby zdjąć gaźnik trzeba kolejno:

Odkrecić boczki z pod kanapy, zdjąć kanapę, zdjać zbiornik paliwa :(

 

Aprilia Rx 125- Ta sama klasa co: Kawasaki kdx 125, Husqvarna wre 125, Ktm Exe 125, i puźniejsze roczniki Suzuki Ts 125r i jak sądze właśnie honda crm. Aprilia jest bardzo porzędnym sprzętem, z mocnym silnikiem, dobrym zawieszeniem i wytrzymałą ramą. Z częścimi mimi pogłosek nie ma problemów. Ten opis ogólnie tyczył sie: kdx-a, rx-a, wre, tsr, crm.

Yamaha DT 125 jak i Kawasaki Kmx 125 zostają w tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie na 1 motocykl 125 to "troche" dużo ale to też zależy od kierowcy. Powinieneś zacząć nauke na czymś mniejszym żeby się nie sparzyć taką 125. Proponuje Jakiegoś RX 50/80 bardzo ładne osiągi i nauczysz się na tym jakiś podstaw.

bez przesady, myśle że żaden, nawet początkujacy kierowca nie bedzie mial problemu z opanowaniem DT czy CRM 125. 50cc są dla młodych, którzy nie mają jeszcze wystarczająco siły i wzrostu żeby wsiąść na 125. A Daro_ufo ma z tego co widze 18 lat i ze 125 sobie poradzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam... ja zaczynalem od dt125 i jakos zyje i sobie teraz radze...

jezdzilem skuterkiem malym ale co to bylo... jak po remoncie facet powiedzial zebym go 1000 km docieral to to dwa lata robilem...

moim zdaniem jak wezmiesz 125 to sie nie zabijesz i wlasnie lepiej. szybciej sie nauczysz jezdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yamaha dt 125r- Motocykl uniwersalny, nic nadzwyczajnego. Silnik ok, zawieszenie podobno średnie, słabo pomyslany. Żeby zdjąć gaźnik trzeba kolejno:  

Odkrecić boczki z pod kanapy, zdjąć kanapę, zdjać zbiornik paliwa  

psss, żeby wyjąć gażnik trza odkręcić dwie obejmy, zresztą chyba tak samo jest we wszystkich moto tego typu, nie wiem po co chcesz ściągać zbiornik itp, kłopotliwa jest jedynie wymiana świecy, tam faktycznie trzeba zdjąć kanape i zbiornik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

psss, żeby wyjąć gażnik trza odkręcić dwie obejmy, zresztą chyba tak samo jest we wszystkich moto tego typu, nie wiem po co chcesz ściągać zbiornik itp,

No ale jak chcesz wyjac sama przepustnice to musisz pol motoru rozebrac. Ogolnie gaznik do DT sie montuje strasznie dlugo...Wsyzstko jest tak na scisk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...