Skocz do zawartości

Gra motoGP i trudne zakręty


fv
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pytam tutaj, bo chodzi o technikę i jej teorię. Niby gra, ale jednak w temacie ;-) Chodzi o rozdział gry w którym należy wykonać pewne ewolucje żeby zdobyć punkty.

 

1. Hold the curve - wytrzymaj zakręt.

Jest to bardzo długi i obszerny zakręt w którym leci się na pełnym złożeniu z maksymalną prędkością. Jest kilka bramek i trzeba przejechać dokładnie środkiem. Najwyraźniej robię coś bardzo źle z torem jazdy bo po pokonaniu połowy zakrętu (4bramka) mam albo za małą albo za dużą prędkość - nie mieszczę się w 5 bramkę. Przyhamuję to w następną wejdę za wąsko, przyśpieszę, nie wejdę w 4.

Jak powinien wyglądać tor jazdy na tak szerokim zakręcie? Motocykl to nie samochód i nie ma możliwości "odbicia" w kierunku "od skrętu" inaczej niż przyśpieszając...

 

2. 360+180

Czyli objechać stertę śmiecia a następnie podjechać do następnej i objechać do połowy. Żebym nie wiem jak się starał, nie mieszczę się na pierwszym 360 w obrębie pachołków. Brakuje mi wciąż 1s. Może po prostu mam za mało belek Acceleration zawodnika (mam 1)? Czy może jednak trzeba zrobić power slide?

 

Chciałem też napisać że gierka jest super. Zrozumiałem o co chodzi z tym niebezpiecznym skokiem momentu obrotowego (Suzuki ma taki ostry)... Po prostu miodzio ;-) Nie jest to na pewno to samo co "żywy" motor, ale jeździć samochodem tez się uczyłem z Need for Speed :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do długiego zakrętu to trzeba popróbować na różnych prędkościach i torach jazdy. Głównie to trzeba wchodzić od zewnętrznej strony. Nie trzeba cały czas jechać Vmax, żeby sie wyrobić z czasem, a w bramki sie trafi jako tako.

Do przejechania tych 360-tek i 180-tek najlepiej wjechać z zewnętrznej hamując do środka, nastepnie operować gazem i hamulcem szybko naprzemian co daje lepszą zwrotność i szybsze pokonanie "ronda". A jeśli chodzi o Acceleration to lepiej miec tego więcej. Można przejechać jakis łatwy odcinek i wtedy będzie można rozstawić punkty pomiędzy... te no... grupy :lol: Ja ustawiałem przeważnie na acceleration i speed najwięcej ale to zależy od trasy jaką trzeba przejechać.

Mam nadzieję, że te wskazówki troche pomogą:(

 

ps. Need for Speed wymiata :( ale bardziej te starsze wersje (mówie tu o V cześci Porsche)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps. Need for Speed wymiata :buttrock: ale bardziej te starsze wersje (mówie tu o V cześci Porsche)

 

Dziękuję za rady! Odkryłem, że "dwukop" (a może dwuklik) w pedał gazu daje power slide... Zaczynam niebezpiecznie lubić te ścigacze ;) Zwłaszcza jak Rossiego mijam na wheelie ;P (tak, poziom rookie). Tylko palce bolą bo trzeba cały czas trzymać zawodnika w pozycji przytulonej do baku (ale za to wtedy nie trzeba ładować punktów w Accel) ...

 

Mam dodatkowe pytanie ;-) Jak szybko ruszyć ścigaczem na 1? Na suchym i na mokrym...

 

Co do Need for Speed: super była część pierwsza - zero ściemy. Potem długo nic i właśnie Porsche - super rzecz. Jedna z nielicznych gierek gdzie można pojeździć seryjnymi wózkami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiedziałem, że można wywołać power slide tylko gazem :lol: zainstalowałem ponownie moto gp i...... i zonk! gra po intro wyłancza się. :( Teraz mam win. Me - to jego wina? A z ruszaniem to w menu można ustawić poziom przyczepności i elegancko wtedy rusza :mrgreen: A tak normalnie to czekać na zielone światło i ruszać z minimalnych obrotów gaz - zamknąć gaz i znów gaz ale na mokrym mało daje. Lepiej ustawić przyczepność na full. Nie zmienia to nic poza ruszaniem. Przynajmniej ja nic nie zauważyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz na gg jak bedziesz mial problem, gram w to od poltora roku :] mozemy polatac troche razem hehe

8557711

To może od razu jakaś liga na zimę? Można by się zmawiać na czacie forumowym... Ja bym chętnie dał się objechać, byleby zobaczyć jak to robicie ;) Na razie ostro trenuję...

 

PS: w normalnych motorkach jak się złoży i ostro zahamuje, to też "wciska" w zakręt? Ile trzeba brać na klatę, żeby utrzymać wtedy kierownicę? ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiacie tutaj o MotoGP (jedynce), tak ?

 

Moze sprobujemy zagrac w trojke? Tak w miare na czasie i sa wszystkie rzeczy z poprzednich czesci (powerslady, nadrzucanie dupa zeby poglebic zakrec, wszystkie tricki etc.)

 

Co Wy na to? Z checia bym zagral w to na necie, bo jeszcze nie probowalem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... jestem bardzo na TAK :-)  :-) gra odlotowa kolejny sezon już kończę, a poziomy trudne więc długo będzie mi służyc....dajce znać jak ruszycie, może niekoniecznie z liga ale pośmigac razme w zimie warto...teraz korzystajmy z uciech dłłuuugiego sezonu !!!

 

Ja na razie jestem odcięty od sieci w domu, ale w okolicach grudnia będę miał. Proponuję jednak GP2 ze względu na to, że nawet na słabych kompach chodzi bardzo płynnie a to ważne w sieci ze względu na lagi. Ponadto to chyba nie jest droga gra w razie jakby się okazało, że potrzebny oryginał do online.

 

Poza tym muszę się trochę poduczyć. Na razie jakieś słabe czasy mam (ledwo starczają do odblokowania reversed i mirrored). Poza tym zawodnika muszę dotrenować, bo max speed 284km/h na długiej skrzyni to lekka lipa.

 

PS: jak się robi endo? Tzn. w tej grze jak wykonać ten trick w trybie treningowym. Mam cały wyznaczony odcinek przejechać na przednim kole? To bym musiał chyba do 300 się rozpędzić :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...