Gremlas Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 Witam Mój problem w tkwi w tym iż Chart nie wchodzi na obroty.Pali z pierwszego kopa nawet przy zimnym silniku,chodząc na wolnych obrotach zmienia je raz wyższe raz niższe,czasami zgasnie i kichnie. Problem z zaplonem jest taki ze tylko w tym jednym jedynym połozeniu moto pali.Nawet naciąłem większe rowki żeby szło dalej manipulować zapłonem,początkowo dawało to jakiś efekt. Gdy zapaliłem moto i chodzil na wolnych obrotach moze z 5min to nagrzał się tak mocno choćby przejechal duzy odcinek drogi. Po rozpołowieniu silnika miałem benzyne w oleju w niewielkich ilosciach ale jednak,wszystko przez zuzyty zimmer.Zostało to wymienione i nalany nowy olej. Czynności naprawcze: -wymiana cewki zapłonowej z pod baku (rezultat:bez zmian) -wymiana modułu zapłonowego (bez zmian) -wymiana cewek (bez zmian) -rozpolowienie silnika w celu dokrecenia srub i lepszego uszczelnienia silnika (bez zmian) -wymiana zaworka iglicowego (bez zmian) -wymiana gaźnika kompletnego (raz wszedl na obroty na okolo 2sek po czym zgasl i nadal to samo) Wymiana poszczególnych czesci osobno i wszystkich razem nic nie pomogła. Wymieniłem pierścienie na nowe i to takze nic nie dało. Nie mam zamontowanego akumulatora i stacyjki. Mam nadzieje ze to nie przez to.Wczesniej jeździłem dobry miesiac tak i bylo wszystko w najlepszym porzadku. Prosze was o fachowe porady bo ja juz nie mam przepisu na to co mam dalej robic. Mozecie mi tez napisac na gg 3793706.Lepiej na forum bo z tego uczą się wszyscy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 Nie mam zamontowanego akumulatora i stacyjki. Chart często pali moduły jak sie jeździ bez akumulatora. Znajomemu padał co miesiąc, wydał kupe kasy. Czy zapłon jest dobrze wyregulowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 a co ma piernik do wiatraka ??ja jezdzilem bez aku poł roku non stop i jakos nigdy nie miałem problemow z zapłonemchart ma zapłon z cewek a nie z akumulatora wiec nie widze mozliwosci by mogł palic moduł (chyba ze kombinowany )zobacz czy nie lapie lewego przy łączeniu krucca z gaznikiema gaznik masz prawidłowo wyregulowany ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gremlas Opublikowano 29 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 zaplon i gaznik prawidlowo sa wyregulowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 Simmering ci puszcza. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empire Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 sadze ze jakby puszczal simmering to by wogole nie zapalił... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 Zalezy jak bardzo. Na chwile moze zapalic, moze puszczac lewe powietrze. Pozatym z tego co z kolegą gadałem na gg to silnik rozpoławiał srubokrętem, uszczelniał farbą i 6 razy zakładał stare simmeringi "bo były dobre". Bez dalszego komentarza Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 uszczelniał farbą Malarz ku*wa :-) :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 Wy sie nie znacie na pojazdach artystycznych :( Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 uszczelniał farbą Słyszałem ze robią to nawet tawotem, ale farbą ?! Ale chyba żaroodporną chociaż co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 Farbą uszczelniało się kiedyś z braku innego środka... Ale jaki jest sens stosować to w dobie chociarzby silikony? Niepytajcie mnie :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 1 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 Farbą uszczelniało się kiedyś z braku innego środka... Ale jaki jest sens stosować to w dobie chociarzby silikony? Niepytajcie mnie :( Równie dobrze moglby uszczelnic to papierem toaletowym. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 1 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 albo na śline... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.