Skocz do zawartości

Problem z obrotami /CHART/


Gremlas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mój problem w tkwi w tym iż Chart nie wchodzi na obroty.Pali z pierwszego kopa nawet przy zimnym silniku,chodząc na wolnych obrotach zmienia je raz wyższe raz niższe,czasami zgasnie i kichnie.

Problem z zaplonem jest taki ze tylko w tym jednym jedynym połozeniu moto pali.Nawet naciąłem większe rowki żeby szło dalej manipulować zapłonem,początkowo dawało to jakiś efekt.

Gdy zapaliłem moto i chodzil na wolnych obrotach moze z 5min to nagrzał się tak mocno choćby przejechal duzy odcinek drogi.

Po rozpołowieniu silnika miałem benzyne w oleju w niewielkich ilosciach ale jednak,wszystko przez zuzyty zimmer.Zostało to wymienione i nalany nowy olej.

 

Czynności naprawcze:

-wymiana cewki zapłonowej z pod baku (rezultat:bez zmian)

-wymiana modułu zapłonowego (bez zmian)

-wymiana cewek (bez zmian)

-rozpolowienie silnika w celu dokrecenia srub i lepszego uszczelnienia silnika (bez zmian)

-wymiana zaworka iglicowego (bez zmian)

-wymiana gaźnika kompletnego (raz wszedl na obroty na okolo 2sek po czym zgasl i nadal to samo)

Wymiana poszczególnych czesci osobno i wszystkich razem nic nie pomogła.

Wymieniłem pierścienie na nowe i to takze nic nie dało.

 

Nie mam zamontowanego akumulatora i stacyjki.

Mam nadzieje ze to nie przez to.Wczesniej jeździłem dobry miesiac tak i bylo wszystko w najlepszym porzadku.

 

Prosze was o fachowe porady bo ja juz nie mam przepisu na to co mam dalej robic.

Mozecie mi tez napisac na gg 3793706.Lepiej na forum bo z tego uczą się wszyscy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość KrzyChules

a co ma piernik do wiatraka ??

ja jezdzilem bez aku poł roku non stop i jakos nigdy nie miałem problemow z zapłonem

chart ma zapłon z cewek a nie z akumulatora wiec nie widze mozliwosci by mogł palic moduł (chyba ze kombinowany )

zobacz czy nie lapie lewego przy łączeniu krucca z gaznikiem

a gaznik masz prawidłowo wyregulowany ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy jak bardzo. Na chwile moze zapalic, moze puszczac lewe powietrze.

 

Pozatym z tego co z kolegą gadałem na gg to silnik rozpoławiał srubokrętem, uszczelniał farbą i 6 razy zakładał stare simmeringi "bo były dobre". Bez dalszego komentarza

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Farbą uszczelniało się kiedyś z braku innego środka... Ale jaki jest sens stosować to w dobie chociarzby silikony? Niepytajcie mnie :(

 

Równie dobrze moglby uszczelnic to papierem toaletowym.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...