Kilvov Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 mam porysowany cylinder w nsrce (taką kupiłem...) zdecydowalem się juz na remont i teraz pytanie - co sądzicie o 190ccm? mógłby ktoś to zweryfikować? w larssonie/hondzie 125ccm ~1400zł, a 190ccm 1500zł podobno paliwożerne strasznie :? o mocy mi nie piszcie bo to wiadoma sprawa, ale ja dziękuje kilka koni wiecej przy spalaniu 10l :) jak z trwałością? kolejna wymiana tłoka wcześniej? później? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 A szlifu nie możesz zrobić? straszne pieniądze za cylinder, moze z akcesoryjnych (np.: malossi) mają taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 28 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 nie znalazłem nigdzie taniej, może jakieś linki? telefony?. szlif jakoś mi się nie widzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 a czemu nie, co masz do szlifu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGriff Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 bierz 190 kumpel miał i jadła mu 7 litrów a kopyto nieziemskie :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilu Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 Szlifu sie nie robi w nsr - mają nikasil. Co do tych 190 ccm - generalnie silnik nsr jest i tak wysilony - taki kit tuningowy wiaze sie ze zmiana łożysk, tłoki pewnie duzo czesciej - ogolnie ja bym sie w to nie bawil jezeli nie masz za bardzo dostępu do gotówki lepiej zainwestowac w jakąś 400 ale już 4T. pzdr - kilu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 1500 to niska cena jak za nowy cylinder, do ktm'a wołają 1100 za nikasil(nowy cylinder ok 2500) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 no to nieźle, nie jestem w temacie, dziwne mi się wydawało, że nikasil bedzie w nsr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 Ja bym tam bral...ile Ci teraz pali?5 litrów?6? Jeżeli prawdą jest to co mówi McGriff to bym kupowal...2 litry więcej to nie tak strasznie...a różnica w mocy między 125 a 190ccm jest zapewne spora :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 A powiedzcie mi sie co sie robi powiedzmy po 30 tys ?? Zmienia sie tylko tlok i pierscienie ?? I dalej smigam na tym nikasilu ? Kto wie co ile w nsr 125 trzeba tlok zmieniac ? Co do tego cylindra to tloku chyba wczesniej nie bedziesz musial wymieniac, bo cylinder bedzie do niego dopasowany, bardziej po dupie moga dostac lozyska na wale i korbowod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 29 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 no i właśnie o takie łożyska i korbowód chodziło :) 2 litry w tą czy w tamtą to mi ryba, ale częstsze wizyty w warsztacie + części mi się nie widzą czyli będzie jednak normalnie - 125 ;) thx (zamknięte) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.