Skocz do zawartości

190ccm w NSR - 100zł różnicy... WADY mi trzeba! >!>PIL


Kilvov
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam porysowany cylinder w nsrce (taką kupiłem...) zdecydowalem się juz na remont i teraz pytanie - co sądzicie o 190ccm? mógłby ktoś to zweryfikować? w larssonie/hondzie 125ccm ~1400zł, a 190ccm 1500zł

 

podobno paliwożerne strasznie :?

o mocy mi nie piszcie bo to wiadoma sprawa, ale ja dziękuje kilka koni wiecej przy spalaniu 10l :)

 

jak z trwałością? kolejna wymiana tłoka wcześniej? później?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szlifu sie nie robi w nsr - mają nikasil. Co do tych 190 ccm - generalnie silnik nsr jest i tak wysilony - taki kit tuningowy wiaze sie ze zmiana łożysk, tłoki pewnie duzo czesciej - ogolnie ja bym sie w to nie bawil jezeli nie masz za bardzo dostępu do gotówki lepiej zainwestowac w jakąś 400 ale już 4T.

 

pzdr - kilu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi sie co sie robi powiedzmy po 30 tys ?? Zmienia sie tylko tlok i pierscienie ?? I dalej smigam na tym nikasilu ? Kto wie co ile w nsr 125 trzeba tlok zmieniac ?

 

Co do tego cylindra to tloku chyba wczesniej nie bedziesz musial wymieniac, bo cylinder bedzie do niego dopasowany, bardziej po dupie moga dostac lozyska na wale i korbowod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...