MotoTroll Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 Witam ostatnimi czasy w głowie zaswitał pomysł a zeby do Transalpa włozyc silnik od Afriki!!Czy jest to mozliwe i jak duzych kłopotów moze to przysporzyc!!Jezeli Macie jakąs wiedze w tym temacie piszcie!!pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajetan Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 Po co wkładac , przecież to jest ten sam silnik.....( troszkę zmodyfikowany) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 Jeżeli Transplant jest dla Ciebie za słaby to kup Afrikę lub wymień wałki rozrządu w 650 i wtedy będzie mocniejszy niż Afrika ale dużo trudniejszy do opanowania. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejdubis Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 Jakie to powinny być wałki rozrządu?W jakim sensie będzie trudniejszy do opanowania? Ze względu na zwiększoną moc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 Niemiecka firma TORNADO robi wałki tuningowe.Motocykl będzie ostro brał z dołu i trudno go będzie opanować. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoTroll Opublikowano 28 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 jezdze Afriko od ponad roku i doszedłem do wniosku ze jest troche za duza (174cm wzrostu) ostatnio jezdziłem troche Transalpem i jest super ale silnik jest troche mułowaty i myslałem o zamianie na silnik Afriki>>>a co do wałków to jaka jest ich cena????(czysta ciekawosc)Pozdrawiam i nadal czekam na info!! [ Dopisane: 28-09-2005, 12:11 ]Ale po co? Ludzie zawsze kombinują pod góre;)Kiedys zbirałem iformacje na temat zmany silnika w XTZ na silnik od TRX ale chce zostac przy HONDZIE a tu mam do wyboru tylko Afrke i Transalpa!! Afrika jest super!!!!!! ale te gabaryty troche mnie przerazają i padło na Transalpa!! ładny zwinny no i HONDA;)brakuje mu tylko ciekawszego silnika, tu padło na Afrike!!Pytanie jest tylko takie czy da sie ten silnik upchac w ramie!!??????????pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 Wałek kosztuje u nich 150 eurynek na zamianę i masz gwarancję.Konstrukcyjnie może tego nie wytrzymać rama.Przy obecnej mocy transplanta rama i tak zaczyna się robić gumowa co wcale nie przeszkadza w prowadzeniu motocykla a wręcz pomaga bo przyjmuje nierówności na siebie i nie oddaje na ręce i dupę. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 Kup od razu XTZ a nie bedziesz zalowal, a jesli by Ci jeszcze bylo bylo malo to wsadzisz do niej silnik od TDM lub TRX, tylko po co??? Silnikowi XTZnie dorownuje zawieszenie (w koncu to enduro)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 Dla mnie oryginalna XTZ była za słaba.Z zawiechą da się zrobić - twardsze sprzezyny, gestrzy olej w amotach itp i mozna ganiac szybko po asfaltach.Na trerny ( szutry itp ) zawieszenie jest dosyc dobrze dobrane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.