bili Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 Mam duzy problem. Nie wiem co robić! Nie chciała zapalic a jak odpaliła to jak dalem duzo gazu to gasła. Rozebrałem cylinder i głowice, wszystko wyczyściłem, skorygowałem progi i nic!!! Nadal muli ją jak dodam gazu, nie pali na kopa a czasami nawet nie chce zapalić na pych! Pomóżcie!! ( wszystko uszczelnione nowymi uszczeklami i wyczyszczone) :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 :-D Normalnie rozśmieszył mnie ten temat. Jak samochód niebedzie chciał za bardzo odpalić to następnym razem też zdejme głowice i wyciagne tuleje, zajrze do środka i moze to cos pomoże, normalnie niemoge :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karzeł Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 rozbierz sobie gaźnik przeczyść go sobie ładnie, może coś sie sypło i za dużo dostaje paliwa. Sprawdź czy powietrze dochodzi bo może coś sie zablokowało,, może przeczyść filtr powietrza. Ale najpierw podstawowe pytanie: ma iskrę?? Jeśli nie to sprawdzaj na innych świecach, sprawdź kabel WN moze cewka sie sypła. A zapłon masz dobrze ustawiony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zawodowiec Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 rozbierz sobie gaźnik przeczyść go sobie ładnie, może coś sie sypło i za dużo dostaje paliwa. Sprawdź czy powietrze dochodzi bo może coś sie zablokowało,, może przeczyść filtr powietrza. Ale najpierw podstawowe pytanie: ma iskrę?? Jeśli nie to sprawdzaj na innych świecach, sprawdź kabel WN moze cewka sie sypła. A zapłon masz dobrze ustawiony? rada zawodowca; zacznij od paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco14 Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 Możesz też zobaczyć simmering od strony sprzęgła. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 a zaplon i przerwe to dobrze wyregulowales?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bili Opublikowano 29 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 No iskra jest, zapłon ustawiony na 1,8 ( dokładnie tak ) no i przerwa na przerywaczu na 3 mm, wymieniony filtr, był czyszczony cały gaźnik ( wszyściusienkie części). Kranik nie jest zatkany, i rurka paliwa tez nie. No i paliwo leci :) ostatni nawet zapalila ale odrazu kiedy dodalem leciutko gazu, zgasla i potem juz nie chciala zaplalic. A i iglica jest na 2 rowku.A ze sprzeglem to chyba cos jest. Napewno sie troche slizga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 no i przerwa na przerywaczu na 3 mm' date='[/quote']Kurna skąd ty te wartości wziąłeś??? Poczytaj najpierw dane serwisowe a potem grzebaj w sprzęcie. skorygowałem progi i nic!!! :lol: :lol: :lol: A tak na poważnie to wyszukaj w starych tematach, na temat niedziałających 2T z demoludów już się tu kilka doktoratów zebrało. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 Rozebrałem cylinder i głowice' date=' wszystko wyczyściłem, skorygowałem progi i nic!!! [/quote'] :-D Pytanie Po co?no i przerwa na przerywaczu na 3 mm :-D :-D :-D :-D :-D Przrwa to 0.4 Dziwie się że masz wogule iskre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empire Opublikowano 1 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 moze jak czysciles CALY gaznik to jeszcze raz dysze jednak przeczysc...jesli cewka, przerwacz ok to niewiem...dziwnie cos masz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 1 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 Jak ustawisz przerwe na przerywaczu to powiedz jakie są rezultaty. Ja dziasiaj u siebie ustawiałem, a niemiałem książki i nic innego i troche eksperymentowałem. Chodziła na przerwach od 0,4 do 0.8 :( Ale ostatecznie zostałem przy 0,6. Chyba nic jawie to nie zaszkodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 1 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 Sprobuj ja odpalic i zdiac filtr powietrza (na chwile) i wtedy ja odkrecic i zobaczyc czy gasnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bili Opublikowano 7 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 Sorry za tą przerwe nie dodałem zera, mam 0,3 a nie 3 :oops: No i tak- wymieniłem jeszcze kondensator ( nie wiem jak to sie nazywa- jest na kole magnesowym takie cus co wytwarza 600v), no i jest iskra- raz zółta raz niebieska 8O . Filtr powietrza jest czysty i bez filtra nie chce sie wkręcić :roll: Dysze wyczyscilem i nic. Wracająz do tej iskry- zobaczyłem ją wczoraj wieczorem więc nie wiem czy odpali bo było późno a jawka strasznie chałasuje( nie chciałem budzic 1 sąsiada( mieszkam na zadupiu:P)). Nawet nienaturalnie! Czemu? Bo nie moge uszczelinic tłumika z kolankiem wydechowym! Próbowałem różne opaski, próbowałem skilokon ognio odporny ( 5000oC), wpychałem i zaciskałem wełne mineralną i nic! Wypchało ją przy pierwszym kopnięciu. Tak że pomóżcie bo juz nie mam pomyslów i prosze- potraktowac to poważnie a nie jak bym był durniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brugi Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 CO Ty masz z tym tłumikiem to nie ma nic do rzeczy.Mi sie zdaje ze coś masz żle z tym zapłonem lub poprostu nie masz dobrego poziomu paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Odi Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 Też tak mam. Zobacz iskre na platynkach i czy przeskakuje między platynkami. U mnie przeskakuje gdzie chce a jak przezkoczy między platynkami to zapala a potem gaśnie no i nie wiem co zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.